Το Ισραήλ νικήτρια της Eurovision 2018 – Στη δεύτερη θέση η Ελένη Φουρέιρα για την Κύπρο, έγραψε ιστορία!

Ο πιο συγκλονιστικός Τελικός Διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision μόλις ολοκληρώθηκε, αναδεικνύοντας μεγάλη νικήτρια την Netta από το Ισραήλ με το τραγούδι Toy. Η συμμετοχή της Κύπρου ήρθε στη δεύτερη θέση, η καλύτερη θέση που έχει λάβει ποτέ στο διαγωνισμό, καταλαμβάνοντας την 2η θέση στο televoting και την 5η θέση στις ψήφους των κριτικών επιτροπών. Το Ισραήλ κέρδισε την ψηφοφορία του κοινού και ήρθε 3ο στην ψηφοφορία των επιτροπών.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στην Altice Arena της Λισαβόνας και ξεκίνησε με την παρέλαση των χωρών. Στην συνέχεια ξεκίνησε το διαγωνιστικό μέρος όπου οι 26 διαγωνιζόμενοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να πείσουν το κοινό της Ευρώπης. Το αποτέλεσμα των επιτροπών είχε ήδη διαμορφωθεί από την Παρασκευή στην Jury Rehearsal.

Στην έναρξη είδαμε τα μεγαλύτερα ονόματα της Fado μουσικής ενώ το interval act ήταν η εμφάνιση του περσινού Πορτογάλου νικητή Salvador Sobral. Όπως τις δύο περασμένες, έτσι και φέτος παρουσιάστηκαν αρχικά τα αποτελέσματα των επιτροπών των 43 χωρών που έλαβαν μέρος. Στο δεύτερο στάδιο παρουσιάστηκαν ξεχωριστά τα αποτελέσματα του televoting.

Τα τελικά αποτελέσματα είχαν ως εξής:

  1. Ισραήλ: 529 βαθμούς
  2. Κύπρος: 436 βαθμούς
  3. Αυστρία: 342 βαθμούς
  4. Γερμανία: 340 βαθμούς
  5. Ιταλία: 308 βαθμούς
  6. Τσεχία: 281 βαθμούς
  7. Σουηδία: 274 βαθμούς
  8. Εσθονία: 245 βαθμούς
  9. Δανία: 226 βαθμούς
  10. Μολδαβία: 209 βαθμούς
  11. Αλβανία: 184 βαθμούς
  12. Λιθουανία: 181 βαθμούς
  13. Γαλλία: 173 βαθμούς
  14. Βουλγαρία: 166 βαθμούς
  15. Νορβηγία: 144 βαθμούς
  16. Ιρλανδία: 136 βαθμούς
  17. Ουκρανία: 130 βαθμούς
  18. Ολλανδία: 121 βαθμούς
  19. Σερβία: 113 βαθμούς
  20. Αυστραλία: 99 βαθμούς
  21. Ουγγαρία: 93 βαθμούς
  22. Σλοβενία: 64 βαθμούς
  23. Ισπανία: 61 βαθμούς
  24. Ην. Βασίλειο: 48 βαθμούς
  25. Φινλανδία: 46 βαθμούς
  26. Πορτογαλία: 39 βαθμούς

Δείτε τη νικητήρια εμφάνιση του Ισραήλ στον μεγάλο τελικό του 63ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision:

58 Σχόλια

  • Μάριος

    Εντυπωσιακό το πως η Ευρώπη αγοράζει ακόμα τις μπούρδες της “διαφορετικότητας”, από το Ισραήλ το ’98 και φέτος, την Κοντσίτα κλπ κλπ. Ένα καλά στημένο marketing έχει στηθεί γύρω από όλο αυτό.
    Το ζήτημα δεν είναι να είμαστε περήφανοι για μία διαφορετικότητα (κοντός, χοντρός, gay, μουσουλμάνος κλπ), το ζήτημα είναι να είμαστε “τυφλοί” πάνω σε αυτό και να αξιολογούμε τους ανθρώπους χωρίς αυτό να αποτελεί κριτήριο συμπάθειας, επαίνου κλπ. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας.

    Υ.Γ. Κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει μία συζήτηση για το πως η gay κοινότητα έχει κάνει προτεκτοράτο της τον διαγωνισμό και εν τέλει δίνει της κατευθύνσης εκεί που γουστάρει.

    • Θάνος

      Τέρμα ομοφοβικος!!!!

      • Μάριος

        Ομοφοβικός γιατί λέω ότι οι άνθρωποι δεν πρέπει να αξιολογούνται με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό (ή οποιαδήποτε άλλη ιδιαίτερότητα);;; Για πάρ’το αλλιώς. Μήπως αντίθετα κάποιοι απαιτούν να γίνονται σεβαστοί όχι για χαρακτηριστικά που κατέκτησαν με μόχθο, αλλά για κάτι που απλά έτυχε να γεννηθούν;

        • Θάνος

          Όταν ακριβώς αυτό με το οποίο γεννήθηκες δεν γίνεται σεβαστό κ σε αντιμετωπίζουν με ρατσισμό και με τη λογική “πέταγμα στον καιάδα”, ναι αναγκάζεσαι να μοχθησεις να σε σεβαστουν κ για αυτό. Πέρα βέβαια από όλα τα άλλα.

          • Μάριος

            Όχι όμως να μοχθήσεις για να κάνεις σημαία σου την διαφορετικότητά σου, αυτό είναι μία οκνηρή και πονηρή επιλογή. Αλλά με τη δουλειά σου και τον κόπο σου να πείσεις ότι αξίζεις να γίνεις σεβαστός ως άνθρωπος, όχι για το ότι κοιμάσαι με άντρες, με γυναίκες ή με κουνάβια.

  • Eurofanvas17

    Τραγικό το τραγούδι του Ισραήλ, θέλαμε να το πάρει η Κύπρος αλλά εκτός από την Κύπρο μας το δίκαιο θα ήταν να πάει το βραβειο τουλάχιστον καλόγουστη συμμετοχή…..Έλεος πόνεσαν τα αφτιά μου.

  • George the Greek

    ΠΕΣΤΑ ΜΑΡΙΕ .
    Αλλη μια Σουιδικη αιδια μολις τελειωσε . Σας αρεσαν αυτα που ειδατε ? Καθε χρονο και χειροτερα . Υπαρχει ακομη κανεις απο εκεινους τους τυπους που εδω και χρονια λενε πως δεν εχουν καμια αναμιξη οι σουιδοι ? Μακραν το χειροτερο νικητηριο τραγουδι ολων των εποχων . Αισχος οι επιτροπες . Τι ειπατε ? Αυστρια , Σουιδια ? Δωστε μου ενα λογο να ξαναδω eurovision . Μπραβο στον Φωκα ! Μονος του στην δεκαδα !

  • Παυλος

    Το ελεγα απο την.αρχη.η κοπελα εχει φωνη και ειχε ενα χιουμοριστικο τραγουδι.οχι γελοιο.η προωθηση της φουρειρας εβγαζε ματι αλλα δεν τους βγηκε.

    • Μάριος

      Όταν ωριμάσεις και καταλάβεις τι είναι μπούρδα και τι μουσική, έλα να τα ξαναπούμε. Κάποια στιγμή θα γελάς και εσύ ο ίδιος μα αυτά που λες τώρα.

      • Παυλος

        Ειμαι αρκετα ωριμος φιλε μ.αν ομως κερδιζε η φουρειρα θα κερδιζε η μουσικη.ελα ποναει.αυτο ηθελε ο κοσμος και αντε νανακια.

        • Μάριος

          Ο κόσμος μια χαρά μανιπουλάρετε από οργανωμένες στρατηγικές προώθησης, όπως βλέπεις εξάλλου συχνότατα και στις εκλογές, στα δημοψηφίσματα κλπ. Και το Ισραήλ είναι πάντα μανούλα στην προπαγάνδα.
          Άσε λοιπόν τα περί “λαικού δικαίου”. Το τραγούδι αποτελεί προσβολή για οποιονδήποτε στοιχειωδώς νοήμονα άνθρωπο.

          • Θάνος

            Ένα τραγούδι που ΘΑ ακουστεί και θα χορευτει παντού το καλοκαίρι κ παράλληλα ένα υγιέστατο μήνυμα. Έλεος με τραγούδια τύπου jamala & Salvador sobral που δεν τα άκουσε ποτέ κανένας.
            Εννοείται βέβαια πως ΘΑ χαιρόμουν εξίσου κ με μια νίκη της Φουρειρα. Τραγικές οι επιτροπές με το μανιπιουλαρισμσ σε Αυστραλία κ Σουηδια

          • Μάριος

            To ότι θα ακουστεί δεν αναιρεί την ευτέλεια του τραγουδιού. Πολλές μπούρδες έχουν ακουστεί. Ωριμάστε κάποιοι και καταλάβατε οτι πίσω από τα “υγιή μηνύματα” για κατατρεγμένους και καταπιεσμένους έχει στηθεί μία ολόκλητη βιομηχανία που πουλάει πολύ καλά την πραμάτεια της στο όνομα ενός κενού δικαιωματισμού.

          • Θάνος

            Ο δικαιωματισμος δεν είναι ποτέ κενός. Και να ξέρεις Μάριε πώς ειδικά στην Ελλάδα, πολλοί gay μπορούν να μοχθούν για σεβασμό στη δουλειά η και σε άλλες πλευρές της καθημερινότητας τους, αλλά δυστυχώς πάντα τους μένει η στάμπα του gay…Ο ρατσισμός είναι παντού διάχυτος δυστυχώς. Προφανώς είσαι εκτός χορού για αυτό μιλάς έτσι

          • Μάριος

            Kαι αυτό μπορεί να συμβαίνει. Φοβάμαι όμως ότι πολλοί gay βάζουν μόνοι τους τη στάμπα πάνω τους, και τη μεγεθύνουν στο σημείο να υποκαθιστά οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό τους. Έτσι όμως δεν πάμε παρακάτω, στην πλήρη αδιαφορία για το τι είναι ο άλλος, πάμε στην ακόμα μεγαλύτερη γκετοποίηση.

            Φυσικά και υπάρχει και κενός δικαιωματισμός. Όταν απαιτείται ειδική μεταχείριση για χαρακτηριστικά άσχετα με την ποιότητα του ατόμου.

  • Eurofanvas17

    Τραγικό το τραγούδι του Ισραήλ, θέλαμε να το πάρει η Κύπρος αλλά εκτός από την Κύπρο μας,το δίκαιο θα ήταν να πάει το βραβειο τουλάχιστον σε μια καλόγουστη συμμετοχή…..Έλεος πόνεσαν τα αφτιά μου.

  • Gurl

    Εμενα δεν με απασχολει τοσο για το ποιος βγηκε ο νικητης αλλααα οι επιτροπες…ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ televoting?????? Ελεος βγαζουν ματια καθε φορα για το ποσο ευνοϊκες ειναι καποιες χωρες και δι η Σουηδια που βγηκε δευτερη στις επιτροπες και τριτη απ το τελος στο κοινο..ενταξει φτανει..βγαλτε τις επιτροπες απο τον διαγωνισμο….μπραβο στο κοινο που ειχε στην δεκαδα την Ιταλια..συγχαρητηρια στη Νεττα και πολλα συγχαρητηρια στην Ελενη η οποια πραγματικα ξεχωρισε εκει μεσα..

    • Μάριος

      Με συγχωρείς, αλλά προτιμώ μακράν τη νικήτρια των επιτροπών από του televoting. Μη είμαστε πολύ σίγουροι ότι ο κόσμος έχει το αλάθητο. Επηρεάζεται και χειραγωγείται ομοίως πολύ εύκολα.

      • Θάνος

        Νικήτρια των επιτροπών λες τον Αυστριακό?

        • Μάριος

          Φυσικά. Δεν κατάλαβα γιατί η γνώμη των μουσικών είναι κατώτερη από αυτή της μάζας; Για την ακρίβεια, μουσικά δεν είναι.

          • Θάνος

            Το σχόλιό μου πήγε στο θηλυκό γένος του επιθέτου “νικήτρια”, δεδομένου ότι το κομμάτι το ερμηνεύει άντρας. Υποθέτω μάλλον πως εννοούσες νικήτρια χώρα

      • esc1234

        Μιλα μας για το αλάνθαστο κριτήριο της επιτροπης…

        • Μάριος

          Κανείς δεν έχει αλάνθαστο κριτήριο. Η επιτροπή είναι εκεί ομοίως για να λεει τη γνώμη της. Αν συμφωνεί κάποιος ή όχι, είναι άλλο ζήτημα. Προσωπικά, δεν απορρίπτω καθόλου τη γνώμη ανθρώπων που ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω από μουσική, από την κα Γιαννούλα που τις έγινε επί 3 μήνες πλύση εγκεφάλου για το τι πρέπει να της αρέσει.

          • Κωνσταντίνος

            επειδή λοιπόν είμαι μουσικός θα σου πω κάποια πράγματα. Πρώτον οι επιτροπές πάντα έχουν την Σουηδία στην βαθμολογία τους για να μην φυγει ποτε απο την δεκάδα και αυτό είναι εντολή της EBU. Οι επιτροπές πρέπει να φυγουν και να γυρίσει ο διαγωνισμός στο κοινό. Φτάνει η προώθηση. Προωθηση κάνει καθαρά η επιτροπή που ελέγχεται απο την EBU. Αν ήταν ανεξάρτητη δεν θα είχα πρόβλημα αλλά δεν είναι. Δεν μπορεί πέρσυ να έβγαλαν τον Σαλβαδορ και φέτος την Νέττα. Βέβαια για εμένα σαν μουσικός, καλλιτέχνης ονομάζεται αυτός που πάνω απ’όλα είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και όχι ο Σομπρέλ. Η Νέττα έδωσε μεσω αυτού του τραγουδιού μας αρέσει δεν μας αρέσει μηνύματα για πολλά θέματα που βίωσε και η ίδια (οπως ειδαμε φετος ειχαμε αφιερωσεις και σε θανατους, αυτο ηταν μνημοσυνο οχι διαγωνισμος)… αντίθετα ο Σομπρέλ υποστήριξε πως κέρδισε πέρσυ η μουσική και φέτος, προχθες μίλησε με τα χειρότερα λόγια για τον διαγωνισμό και την Νέττα και γενικά τα τραγούδια ενώ σήμερα είδαμε το πως έφυγε σαν κυνηγημένος και δεν είπε ένα συγχαρητίρια όταν έδωσε το βραβείο… Η Νέττα ως απάντηση όμως έβγαλε προχθες μια φωτογραφια με την Ελενη να κανουν μια καρδια με τα χερια στην σκηνη μετα τον ημιτελικο και να γράφει ” μονο αγαπη για τον Σαλβαδορ και για ολους τους καλλιτέχνες και τις χώρες που εκπροσωπουν” απο αυτούς τους δύο λοιπόν για εμένα προώθηση μιας ψευτοκουλτουρας κανει ο Σαλβαδορ και δεν τον θεωρω αξιο να λεγεται καλλιτέχνη ενώ η Νέττα είναι άξια να λέγεται καλλιτέχνης γιατί εκτός από live looper performace είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ αληθινός. Αυτά τα λίγα από έναν ειδικό λοιπόν.

          • Μάριος

            Eπειδή είσαι μουσικός γνωρίζεις ότι υπάρχει συνωμοσία στην EBU; Πρωτότυπη απόψη.
            Συγγνώμη, αλλά το επιβραβεύω καλλιεχνικά έναν μουσικό γιατί ως παιδί του έπαιρναν τα άλλα την τυρόπιτα είναι μία φαιδρή άποψη. Ο καλλιτέχνης πρέπει να κρίνεται για αυτό που καταθέτει στη σκηνή, στο χαρτί, στον καμβά. Όχι για το προσωπικό του δράμα (οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν δύσκολες ζωές, να ζητήσουν επιείκεια και αύξηση από τους εργοδότες τους για αυτό?), ή ακόμα χειρότερα, για το “δράμα” που εντέχνως κατασκευάζει για να πλαισιώσει την καλλιτεχνιή του περσόνα.

      • Gurl

        Θα διαφωνισω..δεν επιθυμω τον νικητη που βγαζουν οι επιτροπες..μπορει να μην συμφωνω με ολα οσα βγαζει το televoting αλλα τουλαχιστον κρινει με αυτο που ακουει και βλεπει χωρις να βρισκονται συμφεροντα απο πισω..αυτην την τρελη προωθηση της σουηδιας και της αυστραλιας καταλαβαινεις τι συμφεροντα των δισκογραφικων εταιριων παιζονται..και ο κοσμος δεν ειναι ουτε χαζος ουτε χειραγωγειται..ειναι δυνατον τραγουδι σαν της Ιταλιας να ειναι στα τελευταια της κριτικη επιτροπη και κατι χαζοποπτραγουδα να φιγουραρουν στην δεκαδα; ενταξει φτανει ομως

        • Μάριος

          Τί λόγο έχουν οι επιτροπές να σπροξουν την Αυστρία. Η Σουηδία, ας το καταλάβουμε, ότι είναι μάστορες στην εμπορική ποπ και στο επί σκηνής στησιμό της. Και αυτό εν τέλει είναι η Eurovision, οπτικοποιημένη mainstream μουσική. Μεταξύ του δεν καταλαβαίνω ή δεν συμφωνώ με τη γνώμη των επιτροπών και του ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο, υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ απόσταση.

  • Eurovision Greece

    Ακόμα κλαίω με Σουηδία και Αυστραλία που ήρθαν τελευταίες στο κοινό! Η δε Αυστραλία είχε τα ίδια αποτελέσματα και πέρσι. Το κοινό επιτέλους ξύπνησε! Ένα τεράστιο μπράβο στην Ελένη Φουρέιρα που έφερε την Κύπρο στην κορυφή!

  • George the Greek

    Σοβαρα Παυλο , πιστευεις οτι το ισραηλ κερδισε χωρις να το θελει η ebu ???????

  • George the Greek

    Το απολυτο θαψιμο στην πιο υπεροχη συμμετοχη της Εσθονιας . Σχεδον οι μισες επιτροπες δεν ψηφισαν καθολου την Κυπρο . Αυστρια και Σουιδια απο που και ως που ? Απλα εκοψαν ψηφους και θεσεις απο Εσθονια και Κυπρο . Μου αρεσει σαν ακουσμα το τραγουδι της Δανιας , αλλα τι εδειξαν στην σκηνη και ουρλιαζαν απο κατω ολοι ? Γερο χαστουκι στην ebu για την Αυστραλια . Αν υπαρχει ακομη λιγη τσιπα πρεπει να αποχωρησουν . Μπραβο στον Φωκα , μονος του μεσα στην δεκαδα ! Μου αρεσαν πολυ η Ισπανια και η Ιταλια , για την Γαλλια δεν ξαφνιαζωμαι , αν και ισως αξιζαν για δεκαδα . Η τσεχια που αρεσε αλλα και υπερτιμημενη . Γερμανια , ακομη δεν καταλαβαινω τι τους βρισκουν μερικοι . Σουδια ? Μου ερχετε να κανω εμετο με δαυτους . Που ειναι ολοι εκεινοι που εκραζαν δυο χρονια τωρα οτι ο διαγωνισμος γυρισε και στραφηκε στην μουσικη ? Να σας δω τωρα προβατακια της σουιδικης ebu .

    • Θάνος

      Τόσο τραγικές ήταν φέτος οι επιτροπές που το υπέροχο και meaningful κομμάτι της Ιταλίας το αγνόησαν!!! Και προτίμησαν τα ραδιοφωνικά mid-tempo τραγουδάκια της Σουηδίας κ της Αυστρίας

      • Σταύρος

        Ακριβώς! Το αγνοησαν! Κατά ταλλα κριτήρια μέσα σε άλλα είναι η ποιότητα των φωνητικων και τι περιεχόμενο των στίχων. Και όμως ένα πολύ σημαντικό κομμάτι τηλεθεατών όχι μόνο δεν το αγνοησαν αλλά το ανέδειξαν κιόλας.

  • Truth Greek Seeker Eurovision Fan

    Μετά και το τέλος αυτής της σεζόν θα ήθελα να κλείσω με κάποιες σκέψεις:1)Η gay κοινότητα έχει κατακτήσει και παράλληλα έχει καταστρέψει αυτόν τον ιστορικό θεσμό που όταν ξεκίνησε ήταν με άλλες αρχές και πολύ διαφορετικά τα πράγματα.Είμαι ρατσιστής και δε ντρέπομαι να το πω ειδικά όταν σε έναν διαγωνισμό μουσικής ευρωπαϊκό εξαρτάσαι κατά 95% από τους Gay και μόνο από ‘κει όσο αναφορά το κοινό.Το “STUPID BOY” ύμνο το κάνανε.Εγώ προσωπικά ντρέπομαι να πω ό,τι παρακολουθώ το διαγωνισμό στους φίλους μου γιατί μια φορά με απαντήσανε είναι το πάρτυ των gay.Και τελικά έχουν δίκιο.Εμένα μ’αρέσει να το βλέπω μόνο για τη μουσική αλλά δε κερδίζει η καλύτερη μουσική στο τέλος απ’ό,τι φαίνεται.Πόσες φορές είδα σημαίες των ομοφυλόφιλων στο κοινό να ανεμίζουν πιο ψηλά από τις σημαίες διαφόρων χωρών.Ξεφτίλα-Gayvision από εδώ και πέρα η ονομασία.2)Δεν έχει νόημα για τις επιτποπές να πούμε κάτι παραπάνω.Ψηφίζουν εκεί που υπάρχουν τα ΛΕΦΤΑ για αυτό ρήμαξαν τη Κύπρο.Οικονομικά είναι καλύτερα η Αυστρία,η Σουηδία,το Ισραήλ,η Γερμανία από μια χώρα που φέτος έκλεισε 4-5 χρόνια αφότου βγήκε από τα μνημόνια(Κύπρος).Είδαν και έπαθαν φέτος με τους Πορτογάλους επειδή κάποιος το έπαιξε τρελίτσα και έκανε τον άρρωστο με καρδιά και πήρε το διαγωνισμό τζάμπα από την Ευρώπη,αλλιώς ούτε τελευταίος δεν θα έβγαινε.3)14η η Ελλάδα στον Α’Ημιτελικό.Με αυτήν την ΕΡΤ καλύτερα να αποχωρήσουμε από τον διαγωνισμό και όταν αλλάξει η διοίκηση(σε κανά χρόνο δηλαδή) και στρώσει το πράγμα από το 2020 ξαναμπαίνουμε.SPOILER ALERT:Η Ελένη Φουρέϊρα σίγουρα θα ξαναπάει στο διαγωνισμό με την Ελλάδα αυτή την φορά και με πολύ καλύτερο τραγούδι από το Fuego.Φιλικά πάντα-Να ‘στε Καλά.

  • Chris

    Ο χειροτερος νικητης στην ιστορια του θεσμου κατα την προσωπικη μου αποψη. Του χρονου ετοιμαστειτε να δειτε απειρα καρναβαλια.

    Οι επιτροπες εχουν μπει για να μπορουν να ελεγχονται και να κατευθυνονται τα αποτελεσματα. Δεν ψηφιζουν με κανενα μουσικο και καλλιτεχνικο κριτηριο. Η Σουηδια 2η στις επιτροπες και προτελευταια στο κοινο. Δεν αρεσε στον κοσμο δηλαδη το χορευτικο ποπακι του ομορφου νεαρου και μαγεψε τους μουσικους ειδικους. Στην Αυστραλια δινουν παντα κατι παραπανω γιατι αλλιως θα πατωνε συνεχεια ελλειψη γειτονικων χωρων. Δεν γινεται στο κοινο η Ιταλια να ειναι τριτη και οι επιτροπες να το αξιολογουν χαμηλα. Πεφτουν μαγειρεματα γιατι σαφως η EBU προτιμουσε το πλουσιο Ισραηλ απο την ασημη Κυπρο.

    Οσο για τα στοιχηματα που εκτοξευσαν μετα τους ημιτελικους Λιθουανια και Ιρλανδια ηταν τρελο κοροιδευμα αφου η Λιθουανια περασε μολις 9η απο τον ημιτελικο ενω η Ιρλανδια 6η. Το οτι η Νορβηγια κερδισε τον ημιτελικο και επεσε στα στοιχηματα το λες και οτι σαν να ηξεραν οτι δεν θα τα παει καλα στον τελικο αλλα πως το ξερεις οταν εχει κερδισει τον ημιτελικο?

  • Chris

    Καλο ειναι ρατσιστικα μηνυματα που οι ιδιοι οι σχολιαστες παραδεχονται οτι ειναι ρατσιστες να σβηνονται. Ο ρατσιστικος λογος δεν ταιριαζει σε ενα τετοιο σαιτ.

    • Μάριος

      Διαφωνώ, να μην σβήνεται τίποτα εφόσον δεν βρίζει κάποιον. Έχουμε φτάσει στο αλλο άκρο, στον φασισμό της πολιτικής ορθότητας.

      • Θάνος

        Μάλλον κάποιοι νοσταλγούν εποχές που μπορούσαν να χλευάζουν και να επιτίθενται σε ομοφυλόφιλους, να παρενοχλούν σεξουαλικά γυναίκες, να κάνουν bullying σε χοντρούς κ πογκρόμ σε ανθρώπους αλλου χρώματος η θρησκείας. Για όλους αυτούς υπάρχουν μερικές πολύ ωραίες χώρες στη Μέση Ανατολή, τη νότια Ασία, την ανατολικη Ευρώπη κ την Αφρική. Διότι μάλλον η δυτικη Ευρώπη κ η Αμερική τους πέφτει κομμάτι δυσανεκτικη

        • Μάριος

          Ποιός επιτέθηκε, καλέ μου άνθρωπες, στους οφυλόφιλους; Επειδή κάποιος είπε ότι ο διαγωνισμός είναι τελικά ένα gay event; Μα είναι, το λενε και οι ίδιοι οι gay. Για χαλαρώστε λιγάκι γιατί διακρίνω τάσεις υστερίας.

          Οι gay, οι γυναίκες, οι χοντροί, οι αλλόφυλοι, οι αλλόθρησκοι μπορούν επίσης να αποτελούν αντικείμενο κριτρικής γα τις δημόσιες συμεριφορές και πεπραγμενα τους. Δεν εξαιρούνται από αυτά που ισχίουν για όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους. Ας σταματήσει λοιπόν η καραμελίτσα του “ρατσισμού”

          Και τέλος, οι σεξουαλικές παρενοχλήσεις δεν αντιμετωίζονται με κακαρίσματα στη Eurovision, ούτε με βλακώδη κινήματα του Hollywood που αφού επί δεκαετίες υπήρξε ένα μεγάλο κρεβάτι ξαφνικά θυμήθηκε το 2018 ότι χουφτώνονται πισινοί.

    • spyros

      αυτο ακριβως… ντροπη για το ανθρώπινο ειδος

  • Ότι χειρότερο

    Και κάπως έτσι επιστρέψαμε στα 2000’s με τα αμέτρητα καρναβαλια

  • Απόστολος

    Για ακόμα μία χρονιά η Eurovision αποδεικνύει ότι είναι ένας εντελώς κατευθυνόμενος, αναξιόπιστος, διάτρητος διαγωνισμός. Δεν υπάρχει ίχνος από αντικειμενικά κριτήρια και οι επιτροπές έχουν μπει μόνο και μόνο για να κατευθύνουν περισσότερο και πιο εύκολα τα αποτελέσματα. Είναι εντελώς σκανδαλώδης η στήριξη της EBU, κυρίως μέσω των επιτροπών, σε Σουηδία και Αυστραλία. Και εντελώς σκανδαλώδης η αντιπάθεια που δείχνει σε άλλες χώρες, με το κλασσικότερο παράδειγμα την Ιταλία που έσφαξε για ακόμα μία φορά.
    Η νίκη του Ισραήλ ήταν κάτι που δεν το ήθελα με τίποτα. Αλλά έφτασα δυστυχώς στο σημείο να την προτιμώ από μια νίκη της Κύπρου. Και όχι φυσικά γιατί δεν θέλω μία νίκη της Κύπρου κάποια στιγμή, αλλά γιατί: Πρώτον, η Φουρέιρα είναι ατάλαντη ενώ η Νέτα προφανώς όχι. Δεύτερον, το τραγούδι του Ισραήλ το θεωρώ άθλιο και κιτς, αλλά τουλάχιστον μέσα σε όλη αυτή την κακογουστιά φαίνεται να υπάρχει μία (κακόγουστη) έμπνευση. Της Κύπρου είναι ένα πλαστικοποιημένο τραγούδι καθαρή αντιγραφή πολλών τραγουδιών που έχουμε ακούσει πολλές φορές διεθνώς και η Φουρέιρα μία κακή και αποτυχημένη αντιγραφή της Beyonce. Και τρίτον, η Κύπρος εάν δεν είχε τόση Σουηδία μέσα της (φέτος δεν υπήρχε τίποτα Κυπριακό) δεν θα έμπαινε ούτε στη δεκάδα. Δεν είναι δυνατόν από τη μια να κατηγορούμε την EBU (και καλά κάνουμε) για το πόσο πολύ στηρίζει την Σουηδία και στη περίπτωση της Σουηδικής Κύπρου να το παραβλέπουμε.
    Κατά τα άλλα, εγώ θα ήθελα να κερδίσει μία μεταξύ των: Βουλγαρία, Τσεχία και γιατί όχι και η Αυστρία. Πάντως, και να με συγχωρέσουν οι Κύπριοι, αυτό που ήθελα είναι να κερδίσει ο οποιοσδήποτε εκτός από την Κύπρο. Και αυτό αποκλειστικά και μόνο γιατί δεν ήθελα να κερδίσει η Φουρέιρα που την θεωρώ εντελώς υπερεκτιμημένη. Θεωρώ φίλοι Κύπριοι ότι σας αξίζει μία νίκη με ένα πολύ καλύτερο τραγούδι και κυρίως με πιο πολύ Κύπρο. Γιατί, εάν τελικά κέρδιζε φέτος η Κύπρος, δεν θα ήταν νίκη της Κύπρου. Θα ήταν νίκη της Σουηδίας μέσω της Κύπρου. Και αυτό δεν θα σας άξιζε.
    Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ότι είναι η 5η συνεχή χρονιά, από το 2014 δηλαδή, που η Eurovision με απογοητεύει και δεν ξέρω γιατί συνεχίζω να την παρακολουθώ. Στημένος και κατευθυνόμενος διαγωνισμός όπου κάνουν κουμάντο οι Σουηδοί, οι ΛΟΑΤ, τα στοιχήματα και τα πάσης φύσεως συμφέροντα. Μακάρι να άλλαζε αυτό σύντομα, αλλά μάλλον δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.

    • Θάνος

      Συμφωνώ απόλυτα με τη σύγκριση Ισραήλ-Κύπρου που κάνεις. Εννοείται πάντως δεν θα με χάλαγε μια κυπριακή νίκη (ίσως μάλιστα αν η Κύπρος είχε πείσει για την ύπαρξη κατάλληλου χώρου ίσως κ να της “καθόταν” το βραβείο)

      • Απόστολος

        Λες γι’αυτό να μην κέρδισε τελικά; Δεν έπεισε για το αν υπάρχει κατάλληλος χώρος; Δεν το αποκλείω καθόλου μιας και όλα στη Eurovision γίνονται (ή δεν γίνονται) για κάποιο λόγο. Τίποτα δεν είναι αυθόρμητο ή τυχαίο.

  • Παυλος

    Δεν περιμενω να αγαπηθει η νεττα απο τους ελληνες φαν απο τις πρωτες προβες την κραζατε.φατε το τωρα.αν κερδιζε η φουρειρα θα κερδιζε η μουσικη.αυτος σας ποναει.κανατε πολλα ονειρα αγαπητη μου κ μερικοι εισασταν αλλαζονες.

    • Μάριος

      Δεν θα κέρδιζε καμία μουσική με τη Φουρέιρα. Θα κέρδιζε όμως αυτό που θα είχε παρουσίασει στη σκηνή, με ένα light τραγούδι. Στην περίπτωση της Νέτα επιστρατεύτηκε ένα συγκείμενο που δεν έχει σχέση ούτε με το ταλέντο, ούτε καν με το ίδιο το τραγούδι και την εμφάνιση.

      • Παυλος

        Τι θα κερδιζε με την φουρειρα;ελα τωρα αγαπητε μ.μια κακη αντιγραφη ηταν.που μου την ειπαν κ μπιγιονσε της ευρωπης.εκει που εχεσε η μπιγιονσε βγηκε η δικια μας.εχω τοση χαρα που δεν τους βγηκε η κυπρος.η νεττα εχει φωνη παντως και το τραγουδι ηταν οκ για γιουροβιζιον.

        • Μάριος

          Όλοι οι συμμετέχοντες είναι κακέκτυπα επιτυχημένων καλλιετεχνών, σπανιότατα η Eurovision βγάζει πρωτογενώς ενδιαφεροντες καλλιτέχνες. Και οι Ούγγροι κεκέκτυπο των Metallica, o Μelovin του David Bowie κλπ. Η Netta ομοίως πατά σε άλλους καλλιτεχνές, ούτε καν το εφέ με το λούπερ δεν είναι δικό της. Ξαναλέω, αυτό που κατάφερε δεν ήταν με την ουσία του όποιου ταλέντου της και του τραγουδιού της. Σε μεγάλο βαθμό καθορίστηκε από το ηθικο/κοινωνικό πλαίσιο που -επιτυχημένα τελικά- κατασκεύασε γύρω από την ίδια.
          Το θέμα είναι πόσο κάποιος αφελώς τσιμπάει σε τέτοια τρικ.

  • Παυλος

    Κ τα στοιχηματα καθορισαν την νικη μην λετε βλακειες για το γκει κοινο.

    • Μάριος

      Φυσικά τα στοιχήματα έχουν εργαλειοποιηθεί για την κατασκευή νικητών. Πολύ εύκολα μπορεί να γίνουν κατευθυνόμενα και πολύ εύκολα μπορούν να λειτουργήσουν ως αυτοεκπληρούμενες προφητείες.

  • George the Greek

    πολυ χολη βγαζεις , τοσο πια ρε ανθρωπε ? Και επειδη εχω αιδιασει να ακουω για δικαιωματα ομοφυλοφιλων και αλλων , γιατι εφοσον υποτιθεται αισθανεστε ενταξη με τον εαυτο σας , το προβαλετε τοσο πολυ ? Σας πειραζει το δωδεκαρι της Ελλαδας στην Κυπρο και οχι αυτα που κανετε καθε χρονο ? Ακομη και μεμιση εμμφανιση θα περνουσαμε τελικο αν δεν εβαζαν μεσα την ιρλανδια για γνωστου λογους . την Αλβανια που σιγα μην αρεσε τοσο πολυ . Κανεις δεν σας επιτιθετε αλλα γιατι δεν δειχνουν και την διαρκεια των τραγουδιων να φιλουντε ενας αντρας με μια γυναικα παρα μονο ομοφυλοφυλους ? οπως εγραψε πιο πανω καποιος , ντρεπομια κι εγω να πω οτι βλεπω eurovision για να μην γελασουν μαζι μου . Αν το τραγουδακι της σουιδιας ηταν λιγο καλυτερο και επερνε καλυτερη θεση στο κοινο , θα ηταν παλι πρωτη λογο επιτροπων . δεν το βλεπετε ?

    • Βαγγέλης

      Προφανώς δεν πρόσεξες τα τραγούδια της Λιθουανίας και της Ισπανίας που είχαν σαν κεντρικό θέμα τον έρωτα ενός άντρα και μίας γυναίκας. Παρεμπιπτόντως η Λιθουανία μπήκε στα 10 πρώτα, όχι η Ιρλανδία με το γκέι ζευγαράκι.

  • George the Greek

    Εισαι εντελως εκτως αλλα δεν περιμενα και κατι αλλο . συνεχως εκτως ειστε ,. Εγω μιλαω για πλανα απο τον κοσμο γυρω απο την σκηνη με ομοφυλοφυλους .

  • George the Greek

    Α και κατι ακομα . Η Λιθουανια δεν μπηκε δεκαδα .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.