Οι στίχοι των τριών τραγουδιών για τον ελληνικό τελικό

Οι στίχοι των τριών τραγουδιών για τον ελληνικό τελικό

Γνωστοί έχουν γίνει σύμφωνα με το Newsit, κάποιοι από τους στίχους των τριών τραγουδιών που θα διαγωνιστούν στον φετινό ελληνικό για την Eurovision. H συνάντηση των καλλιτεχνών με την ΕΡΤ θα πραγματοποιηθεί πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων με στόχο να υπογραφεί το ιδιωτικό συμφωνητικό όπου οι συμμετέχοντες θα δεχτούν τους όρους της ΕΡΤ για τον ελληνικό τελικό. Μεγάλο μέρος των εξόδων για να ταξιδέψει η φετινή μας συμμετοχή στην Λισαβόνα θα αναλάβει η αντίστοιχη δισκογραφική εταιρία της συμμετοχής που θα αναδειχθεί νικήτρια στον ελληνικό τελικό. Υπενθυμίζουμε ότι οι τρεις φετινές συμμετοχές μας για την Eurovision είναι οι εξής:

Τίτλος Τραγουδιού Ερμηνεία Δισκογραφική Εταιρεία
Από τη Θράκη έως την Κρήτη Χοροσταλίτες SPIDER MUSIC
Μην ξεχνάς τον ήλιο Αρετή Κετιμέ SPICY MUSIC
Το όνειρό μου Γιάννα Τερζή PANIK ENTERTAINMENT GROUP

Πάμε να δούμε μέρος των στίχων των φετινών μας συμμετοχών:

Από τη Θράκη έως την Κρήτη

Μην ξεχνάς τον ήλιο (Don’t forget the sun)

Το όνειρό μου 

Όπως επισημαίνεται και από το Newsit, μπορεί να υπάρξουν και κάποιες αλλαγές αν το θελήσουν οι δισκογραφικές εταιρίες με σκοπό να υπάρξει ένα πιο αρμονικό αποτέλεσμα. Περιμένουμε μόνο να δούμε πως θα “δέσουν” οι στίχοι μέσα στα τραγούδια.

Ποιά είναι η αποψή σας για τους στίχους;

72 σκέψεις για το “Οι στίχοι των τριών τραγουδιών για τον ελληνικό τελικό

  1. Tα δύο πρώτα έχουν κάποιο ενδιαφέρον (εκτός από το αφορητα κλισεδιάρικο “we have the same sun”). Το τρίτο κάτι πάει να κάνει, αλλά οι ομοιοκαταληξίες προδίδουν πιο …μπουζουκοπόπ κατευθύνσεις.

    Παραμένει η απορία βέβαια τι απέγινε η αρχική πρόσκληση της ΕΡΤ που μιλούσε για “αποκλειστικά ελληνικό στίχο” και κατά πόσο άλλες συμμετοχές κόπηκαν ακριβώς για αυτό τον λόγο…

  2. Η Λευκορωσία έχει ανακοινώσει το τραγούδι;;;;
    Το λέω διότι τυχαία “έπεσα” πανω σε ενα βίντεο το οποίο είχε το σήμα της Γιουροβίζιον
    Το τραγούδι λέγεται Fighting for love
    (Άλλη dami im μας βρήκε)
    Η τραγουδίστρια ονομάζεται Angelika Pushnova

  3. Πλάκα μας κάνουν; πολύ επιδερμική προσέγγιση, κανένα μήνυμα τίποτα το “έντεχνο” πιο απλοικοί…πεθαίνεις! Εκείνο το δίγλωσσο βέβαια ασυναρτισία και θα συμφωνήσω με τον φίλο που λέει “καμ γουιθ μι για να την βρεις” Ελπίζω στην μουσική να έχει κάτι καλύτερο

  4. 1o Τραγούδι: Στίχοι υπεραπλοικοί και παιδαριώδεις, με ρουστίκ -ψευδοπαραδοσιακή- γραφικότητα.
    2ο Τραγούδι: Το γνωστό μας απωθημένο «Τώρα που μας ακούν οι ξένοι να πούμε σώνει και καλά κάτι βαρύγδουπο και υποτίθεται σημαντικό», που τελικά ούτε πρόκειται να καταλάβουν, ούτε και τους αφορά στα πλαίσια ενός μουσικού τηλεοπτικού show.
    Το αγγλικό μέρος μία συνεχής επανάληψη του “sun”, χωρίς νόημα. (Οι όροι της ΕΡΤ δεν μιλούσαν για αμιγώς ελληνικό στίχο;)
    3ο Τραγούδι: Τυπικό, αφελές και κοινότυπο καψουριάρικο στιχούργημα, από αυτά που γράφονται με την οκά στην ελληνική δισκογραφία.

    Αυτά είναι τα καλλιτεχνικά “άρτια τραγούδια” κατά την επιτροπή; Θέλω πραγματικά να ακούσω αυτά που θεώρησε καλλιτεχνικά ελλιπή…

  5. Ο μελάς ως τι δημοσιεύει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για τη eurovision? γραφείο τυπου η ερτ δεν έχει? το 2016 ο μονος που ειχε πληροφορηση ήταν εκεινος, λες και έπαιρνε τον τσακνή και του τα ελεγε.

  6. Tων Χοροσταλιτών μου θύμισαν κάτι παλιά ημερολόγια που ξεκολλούσες το χαρτάκι κι από πίσω έγραφε μπουρδίτσες.
    Tης Κετιμέ δυστυχώς μου θυμίζουν Argo.
    Της Τερζή δεν χρειάζεται να πω.
    Αν πρέπει να διαλέξω, προτιμώ της Αρετής.
    Άντε, να βγουν και snippets!

  7. Από το τα αποσπάσματα των στίχων δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί αν κάποιο τραγούδι είναι καλό ή όχι. Για τα 2 πρώτα θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο πάνω ότι έχουν ενδιαφέρον οι στίχοι.

    Βλέπω ότι έχουν αρχίσει οι “ειδικοί” να κρίνουν τα τραγούδια από τα αποσπάσματα των στίχων τους. Θα θελα μόνο να τους θυμίσω τι έλεγαν οι στίχοι της τελευταίας μας συμμετοχής που μπήκε 10αδα.
    “Δε μας φταίγαν τα ουισκάκια
    μπόμπα ήταν τα παγάκια
    και το σκάφος έχει ρόδες τελικά.
    Αλκοτέστ και τροχονόμος
    δεν είναι για μας ο δρόμος
    κατηφόρα μες στη θάλασσα αρχινά

    Alcohol alcohol alcohol is free
    Alcohol alcohol alcohol is free
    Alcohol alcohol alcohol is free
    Alcohol is free
    Alcohol is free.”

    Είμαι 100000% σίγουρος ότι αν είχαν διαρρεύσει αυτοί οι στίχοι πριν το τραγούδι θα έλεγαν ότι δεν θα ακούσουμε κάτι καλό και φυσικά ότι οι Ευρωπαίοι θα μας γυρίσουν την “πλάτη”.
    Θέλω να πω ότι είναι, εως και αστείο να κρίνουμε ένα τραγούδι με τόσα λίγα στοιχεία που γνωρίζουμε.

    Κατά τη γνώμη μου ο Γρηγόρης Μελάς έκανε λάθος που διέρρευσε αυτούς τους στίχους, γιατί δεν υπήρχε κάποιος ουσιαστικός λόγος για να το κάνει, παρα μόνο να βρεθεί άλλη μία αφορμή για σούσουρο. Το ήξερε εξ’ αρχής ότι κάτι τέτοιο θα έδινε τροφή για “περίεργα” σχόλια για τα τραγούδια, για αυτό και έγραψε:

    “Μην βιαστείτε να κάνετε… αρνητική κριτική λαμβάνοντας υπόψη σας τους στίχους. Σημαντικό για την εμφάνιση του τραγουδιού είναι η μουσική, η ενορχήστρωση και η ερμηνεία, βεβαίως, βεβαίως…!”

    Αφού λοιπόν το γνώριζε γιατί το έκανε;
    Δεν είναι ωραίο να δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις για τα τραγούδια πριν καν τ’ ακούσουμε και καλό είναι τέτοιου είδους διαρροές να μην υπάρχουν.

    1. Aυτή τη στιγμή κρίνουμε τους στίχους ως στίχους, και ως έλληνες ακροατές ελληνικών τραγουδιών που καταλαβαίνουμε τι λένε. Το ξένο ακροατήριο δεν θα καταλάβει τίποτα από όλα αυτά. Γι’ αυτό προσωπικά δεν έκρινα το πως θα πάνε τα τραγούδια αν επιλεγούν ως οι ελληνικές συμμετοχές, γιατί αυτό οντως εξαρτάται από ένα σύνολο πραγμάτων. Έκρινα ότι ως στίχοι είναι είτε εντελώς άτεχνοι και κοινότυποι, είτε υπερβολικά πομπώδεις ως προς αυτό που θέλουν να πουν για έναν light ποπ μουσικό διαγωνισμό.

      Ομοίως οι στίχοι του Alcohol is free (που δεν μου αρέσουν, αλλά δεν ήταν ούτε κοινότυποι, ούτε βλακώδεις), φυσικά και δεν επηρέασαν το τελικό αποτέλεσμα, ακριβώς γιατί κανείς δεν τους κατάλαβε, αλλά μέτρησε το συνολικό αποτέλεσμα.

    2. Παρόλα αυτά παραμένει το ερώτημά μου, πως η καλλιτεχνική επιτροπή διαβάζοντας τέτοιους στίχους μίλησε για «καλλιτεχνικά άρτια» τραγούδια;

      1. Ένα τραγούδι έχει πολλούς παραμέτρους για να χαρακτηριστεί καλό ή κακό (δεν εξαρτάται μόνον από τους στίχους ή μονο από την μελωδία ή μόνο από την ενορχήστρωση ή μόνο από την ερμηνεία). Περίμενε να ακούσεις το τραγούδι συνολικά και μετά μπορείς να αναρωτηθείς για την άποψη της καλλιτεχνικής επιτροπής. Εαν δεν σου άρεσαν οι στίχοι είναι δικό σου υποκειμενικό γούστο και άποψη και δικαίωμά σου να την εκφράζεις.
        Η ένστασή μου είναι ότι βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις και να κρίνεις έμμεσα την άποψη της καλλιτεχνικής επιτροπής, που φέτος και γνώσεις έχει στην μουσική, αλλά και έχει ακούσει ολοκληρωμένα τα τραγούδια.

        1. Kαλλιτεχνικά ΑΡΤΙΟ (αυτός ήταν ο όρος της επιτροπής, και όχι “Επιλέξαμε τα τρία καλύτερα από τα 20”) είναι ένα τραγούδι με αξιόλογους στίχους, μουσική και ερμηνεία. Αν ένας από τους τρεις πυλώνες πάσχει, δεν μπορείς να το πεις άρτιο, δηλαδή πλήρες. Και κατά τη γνώμη μου, οι στίχοι -γιατί αυτούς ξέρουμε ως τώρα και αυτούς μπορούμε να κρίνουμε- πάσχουν, είτε αυτοτελώς ως στίχοι, είτε και για τον σκοπό που καλούνται να εξυπηρετήσουν στην συγκεκριμένη περίσταση.

          1. Έχω διαφορετική άποψη (για τα 2 από τα 3), αλλά όπως προείπα είναι καθαρά υποκειμενικό.

          2. Ρε φίλε, ψάχνεις τον Ρίτσο στη Eurovision για να καταλάβω; ή απλά όλα σου βρωμάνε κι απλά ψάχνεις από κάπου να πιαστείς για να βγάλεις την χολή σου;;; Στη σημερινή κοινωνία που εσείς οι ίδιοι πικρόχολοι έχετε παραγκωνισει τους συνθέτες και τους στιχουργούς, και βγάζετε μπροστά (ακόμα και σε αυτό το άρθρο!!) μόνο τους τραγουδιστές, μόνο και μόνο για να σχολιάσετε τι φόρεσαν και πώς το φόρεσαν στο τέλος-τέλος, εσύ θες άρτια τραγούδια;;; Τους έχετε κάνει συμπληρωματικους, ενώ είναι οι βασικοί, και μετά κράζετε;;; Έτσι μόνο για να λέτε ότι έχετε και άποψη για όλα;;; άιντε πήγαινε να κάνεις έρευνα πρώτα να βρεις κανέναν ικανό νέο συνθέτη ή στιχουργό (που υπάρχουν πολλοί, πίστεψέ με, αλλά το σύστημα τους κρατά στην αφάνεια για να παίρνουν τις δουλειές μόνο οι δικοί τους άνθρωποι), και αν πιστεύεις ότι είναι αρτιος σε σχέση με τους κοινούς τραγουδοποιούς, στήριξε τον να φανεί η ποιοτική Ελλάδα μας.. Ναι! Για κάτι τέτοιο, πρέπει να πιέζεις, με σχόλια, με οτιδήποτε!… Εάν δεν θες να το κάνεις, και κρίνεις μόνο ότι σου προβάλλεται έτοιμο, μην κρίνεις περί αρτιότητας.. Αυτούς τους συνθέτες και στιχουργούς είχαν στη δισκογραφική ή αυτοί ήταν οι κολλητοί τους, και αυτούς έβαλαν!

          3. Άσε μας κοπελίστα μου, που ξέρεις εσύ τι ακούω και τι όχι και μου απευθύνεσαι λες και τάχα έχω τη δύναμη να παραγκωνίζω ή να αναδεικνύω κάποιον. Ξαναγράψε όλο αυτό το κατεβατό και στείλτο στις δισκογραφικές.
            Ότι εκτίθεται δημόσια, και απαιτεί μάλιστα να εκπροσωπήσει διεθνώς τη χώρα μου, μια χαρά μπορώ να το κρίνω. Και δεν ψάχνω κανέναν νέο Ρίτσο, ψάχνω στοιχειωδώς αξιοπρεπείς και γνήσιους στίχους, όχι αναμάσημα στιχουργημάτων μαθητών γυμνασίου.

        2. Επίσης η μουσική, η στιχουργική και η ερμηνεία έχουν κανόνες, νόμους και τεχνικές. Από εκεί κρίνετε η αρτιότητα (όπως την αναφέρουν) . Υποκειμενική κρίση και γούστο ισχύει για το είδος (μου αρέσει η’ οχι ένα είδος) την χρήση οργάνων (αν μου αρέσει η συνταγή στην ενορχήστρωση) στην Θεματολογία του Στίχου (αν με ενδιαφέρει το περιεχόμενο η’ είναι αδιάφορο) και η χροιά του ερμηνευτή. Εδώ το θεμέλιο (στίχος) πάσχει σοβαρά και την ορχήστρα της Βιένης να βάλεις να παίξει πόσο το σώνεις; μην ξεχάσουμε και όσα ξέρουμε

          1. Υποκειμενική κρίση και γούστο είναι και το αν μου αρέσουν ή με εκφράζουν κάποιοι στίχοι και Δεν θα γίνεις κριτής στα δικά μου αυτιά.

      2. Εάν δεν σου αρέσει ένα μέρος από αυτά (όπως οι στίχοι), δεν σημαίνει ότι δεν θα σου αρέσει το συνολικό αποτέλεσμα…

        1. Ήμουν σαφής ότι μίλησα για τους στίχους. Αν δεν θέλουν να κρίνουμε μόνο αυτούς να μην τους δημοσιοποιούν μεμονωμένα και αποσπασματικά.

          1. Στον Μελά πέστα (για την δημοσιοποίηση) … όχι σε μένα.
            Όταν μίλησες για άρτια τραγούδια σίγουρα δεν φανερώνει ότι αναφερόσουν με σαφήνεια (όπως λες) για τους στίχους, αλλά για το συνολικό αποτέλεσμα.

          2. Ξαναλέω, όταν ακόμα και ένας από τους τρεις πυλώνες ενός τραγουδιού (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) χωλαίνει, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί πια να είναι “άρτιο”.
            Κατά τη γνώμη, και αφού ακούσουμε πλήρως τα τραγούδια, η θέση της επιτροπής “επιλέξαμε τα τρία καλλιτεχνικά άρτια τραγούδια” θα φανεί ως ειρωνεία.

          3. Δεν φταίει ο μέλας που τους έβγαλε στη φορα φταίει η ΕΡΤ που δεν ψάχνει που τους βρήκε και οι 3 δισκογραφικές που δεν τον ρωτάνε το ίδιο ! Και γιατί βγήκαν οι στίχοι ; Για το κράξιμο να τι κατέθεσαν να τι άλλαξαν ενώ η ΕΡΤ επιτρέπει αλλαγές !

    3. Εν αρχή ην’ ο λόγος!! Φυσικά και ο στίχος είναι η βάση του τραγουδιού! Ατυχές το παράδειγμα alcochol is free γιατί δεν πήγε ούτε αυτό καλά. Των Χοροσταλητών είναι πιο άρτιο στιχουργικά αλλά εξαιρετικά κοινότυπο και απλοικό, παρεμφερές με το τραγούδι του Μπατη “Βγάλε το μαντήλι”.Τα άλλα 2 πιάστο το αυγό και κούρευτο! Με αποκορύφωμα της Κετιμέ που είναι τύπου” the famous greek mousaka!”

      1. Δεν θα σχολιάσω τα απαξιωτικά σου σχόλια για τους στίχους των 2 τραγουδιών που δεν σου άρεσαν, αλλά το γεγονός ότι δεν γνωρίζεις τι θέση πήρε το τραγούδι που ανέφερα στο παράδειγμα μου και το σχολιάζεις κιόλας ως “ατυχές”. Εκτός αν για σένα μια καλή θέση στον διαγωνισμό είναι μόνον η πρώτη. Καλό θα ήταν να ασχοληθείς λίγο με τον διαγωνισμό και ύστερα να κρίνεις.

        1. Καλό θα ήταν εσύ να ασχοληθείς γιατί είσαι άσχετος πράγμα που δεν είναι κακό, το κακό είναι που νομίζεις ότι είσαι σχετικός! Το alcochol is free λοιπόν ήρθε 6ο πράγμα που δεν το λες επιτυχία δεδομένου ότι η Ελλάδα είχε μπει μετά την Παπαρίζου 2 φορές και τον Ρουβά 1, σε άλλο επίπεδο. Επίσης ήταν με πολλές περγαμηνές σαν “παντρειά” και υπήρχαν τεράστιες προσδοκίες. Ο ίδιος ο Αγάθωνας λέει και ξαναλέει ότι του έκανε κακό η συμμετοχή και δεν έπρεπε να το κάνει. Οι στίχοι τους όμως είχαν συνοχη αρχή μέση και τέλος, δηλαδή αρτιότητα, άσχετα αν άρεσαν η’ δεν άρεσαν, εδώ αν εξαιρέσεις των Χοροσταλητών, τα άλλα 2 είναι από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα.

          1. Για μένα ναι, είναι επιτυχία που το τραγούδι μας τερμάτισε 6ο, όπως και όλα που έχουν μπει στο top 10. Εαν εσύ πιστεύεις ότι επειδή έχουμε πάρει τρεις φορές την 3η θέση και μία την 1η, θα πρέπει να θεωρούμε επιτυχία μόνο όταν παίρνουμε ανάλογες θέσεις, κατα την άποψή μου αυτό είναι πολύ υπερβολικό.
            Ο Αγάθωνας μίλησε για την συμμετοχή του στην Eurovision και όχι για το τραγούδι και την θέση που πήραμε.(πάλι τα χεις μπερδέψει)
            Για τους στίχους (που ενώ έχω γράψει ότι είναι καθαρά υποκειμενικό τι αρέσει και τι δεν αρέσει στον καθένα) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου επαναλαμβάνεις συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Έχω πει ότι δεν κρίνω την άποψη και το γούστο κανενός (για στίχους,μουσική κ.τ.λ) , τόσο σε σένα όσο και σε προηγούμενα σχόλια μου. Έφερα καμία ένσταση για την γνώμη που έχεις επ’ αυτού του θέματος; Ξεκόλα λοιπόν και πήγαινε να παραπονεθείς αλλού για την άποψη που έχεις για τους στίχους και όχι σε μενα. Με αφήνει παγερά αδιάφορο αν σου αρέσουν ή όχι. Δεν μπορώ να στο κάνω πιο ξεκάθαρο.

  8. Καλησπέρα σας, με την ευκαιρία της δημοσίευσης των στίχων των Τραγουδιών που επικράτησαν, σας παραθέτω και τους Στίχους της δικής μας υποψηφιότητας, με τίτλο ”Μεσόγειος”, που θα κυκλοφορήσει Δισκογραφικά τις επόμενες ημέρες. Θελήσαμε να ξεφύγουμε από το τετριμμένο ερωτικό τραγούδι και αναπτύξαμε ένα σύγχρονο αιχμηρό θέμα με πολιτικοκοινωνικές προεκτάσεις που απασχολεί έντονα την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη και ίσως αυτό να μας κόστισε την Είσοδο μας στον Ελληνικό Τελικό. Οι Στίχοι δημοσιεύονται αυτούσιοι, δεν έχουν υποστεί καμία αλλαγή όπως και συνολικά όλο το κομμάτι θα κυκλοφορήσει ακριβώς στην μορφή που παρουσιάστηκε στην Επιτροπή της ΕΡΤ. Καλή Επιτυχία στους Διαγωνιζόμενους!!!

    ”Μεσόγειος”
    Στων σπιτιών μας τις αυλές
    φυτρώσαν δυό παραμυθιές
    η μία έχει για καρπό
    του Θεού το δίκαιο

    Στων σπιτιών μας τις αυλές
    φυτρώσαν δυό παραμυθιές
    η άλλη έχει για καρπό
    να μισώ τον αδερφό

    Και η Μεσόγειος σαν μάνα
    μες των ηγετών τα πλάνα
    και η Μεσόγειος σαν μάνα
    πρόσφυγες παιδιά και κλάμα

    Στων σπιτιών μας τις αυλές
    φυτρώσαν δυό παραμυθιές
    κρίνουμε μόνο το χρώμα
    άνθρωπος νερό και χώμα

    Και η Μεσόγειος σαν μάνα
    μες των ηγετών τα πλάνα
    και η Μεσόγειος σαν μάνα
    πρόσφυγες παιδιά και κλάμα

    Στων σπιτιών μας τις αυλές
    φυτρώσαν δυό παραμυθιές
    η μία έχει για καρπό
    του Θεού το δίκαιο

    Ερμηνεία: Βαγγέλης Πανάτος
    Στίχοι: Έλενα Μανιάτη
    Μουσική: Βαγγέλης Πανάτος
    Ενορχήστρωση: Κωνσταντίνος Αναδιώτης

    1. Αγαπητή θεωρείτε ότι σας κόστισε ο στίχος τον αποκλεισμό ;
      Μάλλον αστειεύεστε αλλά να ρωτησω μια που γράφετε εδώ ποια δισκογραφική είστε ; Επίσημη ; Η label κάτω από άλλη εταιρία ; Έχετε κυκλοφορίες εκτός ψηφιακές ; Μέλος Grammo? Σύμβαση Αεπι κλπ κλπ κλπ ;

      1. Η εταιρία μας είναι η E&E music production, βεβαίως αυτόνομη, φυσικά επίσημη, εννοείτε μέλος της ΑΕΠΙ, αναγνωρισμένη με παρουσία εντός και εκτός Ελλάδας και περισσότερους από 150 Καλλιτέχνες ‘Ελληνες και ξένους, μία απλή αναζήτηση θα σας λύσει κάθε απορία, γιατί το να αναλύσω περισσότερα εδώ για την Εταιρία θα θεωρηθεί διαφήμιση και κατάχρηση φιλοξενίας, πράγμα που δεν θέλω. Η άποψη μου σαν επαγγελματίας Μουσικός είναι αυτή, ότι πιθανόν οι άνθρωποι να προτίμησαν κάτι πιο ήπιο, έχετε κάποια άλλη πληροφόρηση να μου τεκμηριώσετε; ευχαρίστως να σας ακούσω (διαβάσω). Μου δίνετε την εντύπωση ότι ρωτάτε για την Εταιρία ψάχνοντας κάτι το μεμπτό, τότε υποθέτω ότι σας άρεσε ο στίχος και ψάχνετε αλλού το φάουλ,να είστε καλά!

        1. Δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου ο στίχος απλά ρώτησα πια εταιρία είστε όπως δεν θα μου άρεσε η παρουσία του συγκεκριμένου ερμηνευτή να προβάλει την Ελλάδα στο εξωτερικό .
          Καλή επιτυχία στο τραγούδι σας στην Ελλάδα !

          1. Παρακολουθώντας την παρουσία σας εδώ χαίρομαι που δεν είμαι του γούστου σας, γιατί δεν θα ήταν κολακευτικό, αν είχατε μπει στον κόπο να ξέρατε 1-2 βασικά πράγματα για όσους έλαβαν μέρος στον συγκεκριμένο Διαγωνισμό, θα ξέρατε ίσως αν κάποιος έδωσε χρώμα Ελλάδας με επιτυχία στο εξωτερικό και αν τιμήθηκε από Κρατικό φορέα γι αυτό. Ισχύει και για τον Ερμηνευτή και για τους Δημιουργούς, χωρίς σε καμία περίπτωση να υπήρχε οικονομικό συμφέρον για να σας προλάβω. Και μακάρι όλοι οι συμμετέχοντες στην ζωντανή ερμηνεία να είναι τόσο σωστά τοποθετημενοι στο τραγούδι τους μετρημενοι και εντός χρόνου, όπως ο συγκεκριμενος ερμηνευτής, από τεχνικής πλευράς. Επίσης δεν θεωρώ κολακευτικό για σας να επιτίθεστε σε ανθρώπους που συμμετέχουν σε μία πολιτισμένη συζήτηση, εκτός αν αγνοήτε τον πολιτισμό οπότε αφήστε την Μουσική ήσυχη καλύτερα.

        2. Καλησπέρα κυρία Μανιάτη.
          Συγνώμη, αλλά ούτε κι εσείς (φαντάζομαι) έχετε κάποια πληροφόρηση για τον λόγο ή τους λόγους που δεν προκρίθηκε το τραγούδι σας. Άρα μην ρωτάτε τον παραπάνω χρήστης αν έχει κάποια άλλη πληροφόρηση.
          Από αυτά που γνωρίζουμε δεν υπήρχε κάποιος περιοριστικός όρος για την θεματολογία των στίχων και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει η εκτίμησή σας ότι πιθανόν αυτός είναι ο λόγος που σας κόστισε την είσοδο σας στον Ελληνικό τελικό. Γιατί δηλαδή να μην φταίει η μουσική ή η ερμηνεία ή και τα δύο; (λέω εγώ)
          Σαν μουσικός που είστε θα πρεπει να γνωρίζεται καλύτερα κι από εμένα την γνώση και την εμπειρία των ανθρώπων που απαρτίζουν την φετινή καλλιτεχνική επιτροπή και σαν επαγγελματίας που είστε δεν θα πρεπε, κατα τη γνώμη μου, να αφήνεται υπονοούμενα, ότι δεν έκριναν με γνώμονα τη μουσική και το τραγούδι συνολικά, αλλά με τη θεματολογία των στίχων που επιλέξατε.
          Παρακολουθώ χρόνια τον διαγωνισμό και είναι η πρώτη φορά που κάποιος δημιουργός αφήνει τέτοιου είδους “σκιές” σε μία επιτροπή. Αυτό δεν γινόταν ακόμα κι όταν οι επιτροπές που έκριναν και βαθμολογούσαν τα τραγούδια απαρτιζόταν από άλλους χώρους και όχι αμιγώς από τον χώρο της μουσικής.
          Θα λεγα ότι μάλλον είναι ατυχέστατη η εκτίμηση για τους λόγους που δεν προχώρησε το τραγούδι σας στον Ελληνικό τελικό.

          1. Καλησπέρα σας, μιλώ επαρκώς την Ελληνική και μιλώ πάντα γι αυτά που γνωρίζω. Αυτό που είπα ήταν αυτό και όχι άλλο, που σημαίνει ότι συζητήθηκε και εκφράστηκε σαν άποψη από τους υπευθύνους. Για την μουσική και την ερμηνεία θα αφήσω να το διαπιστώσετε μόνοι σας όταν κυκλοφορήσει. Σκιές δεν άφησα είπα απλά ένα γεγονός, αντίθετα διαβάζω και ακούω για την διοργάνωση φέτος καταγγελίες και διαμαρτυρίες από διάφορες πλευρές και από τους συνδιαγωνιζόμενους, φιναλίστ και μη.

          2. Δεν έγραψα κάτι άλλο από αυτά που εσείς η ίδια είπατε πιο πάνω. Γράψατε “ΙΣΩΣ αυτό να κόστισε…” και “Η άποψη μου σαν επαγγελματίας Μουσικός είναι αυτή, ότι ΠΙΘΑΝΟΝ οι άνθρωποι να προτίμησαν κάτι πιο ήπιο…” αυτό σχολίασα και γι’αυτό είπα ότι ήταν δική σας εκτίμηση.
            Δεν γράψατε ότι σας εξέφρασαν την άποψή τους για τους στίχους, τώρα το αναφέρατε αυτό το γεγονός και νομίζω ότι θα πρεπε να το χατε αναφέρει για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
            Αφήστε λοιπόν τα εριστικά σας σχόλια για τη μη κατανόηση (από μέρους μου) των Ελληνικών σας κατα μέρος.

      2. Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό! Έχει κάτι να πει, μπορούσε να μπει τελικό. Να μην πω ότι από τα 3 τα 2 δεν θα έπρεπε καν να μπουν. Θα θελα να το ακούσω ολοκληρωμένο

    2. Bρε παιδιά ξεκωλήστε με τους πρόσφυγες, δεν είναι προνομιακό πεδίο για την Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Μας έχει όλη η Ευρώπη στην μπούκα του κανονιού για το πως έχουμε διαχειριστεί το ζήτημα, σχεδόν πια όλες οι χώρες έχουν “κλείσει” τα συνορά τους, αλλά εμείς επιμενουμε να ανακινούμε το ίδιο ζήτημα. Για να τους πούμε τί; Πόσο είμαστε εμείς οι ευαίσθητοι και αυτοί οι ανάλγητοι;

      1. Οι πρόσφυγες που πνίγονται σχεδόν καθημερινά στην Μεσόγειο κανονικά θα έπρεπε να αφορούν όλους τους κατοικούντες γύρω από αυτήν- και είναι θέλουμε δεν θέλουμε μία πραγματικότητα τα μισά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου χάσαν την καθημερινότητα τους από αυτό και θα μας πεις γιατί το γράφει ένας Δημιουργός; εδώ η γυναίκα έγραψε κάτι εξαιρετικό και θέμα και νόημα και λυρισμό και μετρημένο και με συνοχή, άντε χάσαμε τα αυτονόητα μου φαίνετε, να ακούσουμε και τα άλλα απορριφθεύντα γιατί τελικά η μπουρδες προκρινονται και τα καλά απορριπτονται από τους φωστήρες στην Ερτ, σίγουρα έχει και άλλο καλύτερο από τα 3

        1. Αρχίσαμε πάλι. Πεδίο άσκησης ιδεολογικής κυριαρχίας με πρόσχημα ανθρωπιστικές ευαισθησίες το οποίο χρησιμοποιείται (μαζί με πολλά άλλα) για να παραμένουν κάποιοι στην εξουσία όταν όλα γύρω μας καταρρέουν. ίσως να ασχοληθούμε καλύτερα με το ποιοι επεμβαίνουν στο εσωτερικό κάποιων χωρών ενθαρρύνοντας εμφύλιες συρράξεις κι ποιοι θησαυρίζουν από τις μετακινήσεις τεράστιων πληθυσμών χωρίς χαρτιά από τη μία χώρα στην άλλη;

        2. To τί θα έπρεπε να συμβαίνει και το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα ήταν ανέκαθεν δύο διαφορετικά πράγματα. Πολλές τραγωδίες εξελίσσονται στον πλανήτη, ακόμα και κοντά μας, για τις οποίες ούτε εμείς δίνουμε δεκαράκι. Ποσώς ανδιαφέρει τον μέσο Έλληνα η κρίση στην Ουκρανία, τα παιδάκια που λιμοκτονούν στην Υεμένη και τη Συρία, οι εκατοντάδες νεκροί στην Αίγυπτο από την πρόσφατη επίθεση του ISIS ή το τι γίνεται στο Κόσοβο.
          Η Eurovision δεν είναι χώρος έκθεσης ανθρωπιστικών ευαισθησιών, υπάρχει σοβαρότεροι και σημαντικότεροι χώροι και τρόποι να εκθέσεις τέτοιες ιδέες. Αν παρόλα αυτά κάποιος θέλει να πει το κάτι διαφορετικό και το κάτι παραπάνω, θέλει τον κατάλληλο τρόπο στα πλαίσια ενός εμπορικού ψυχαγωγικού τηλεοπτικού show.
          Όχι στα ελληνικά -δεν θα κατάβει κανείς τίποτα- και όχι φάτσα φόρα η δυστυχία στα μούτρα του ανυποψίαστου τηλεθεατή που έχει κάτσει με πίτσα να δεί ένα ελαφρύ θέαμα το Σαββατόβραδο. Μπορεί να γίνει με συμβολισμούς και μεταφορές, όπως έκανε η Jamala με το 1944 (που και πάλι η επιτυχία ενός τέτοιου τραγουδιού αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα της Eurovision).

          Ειδικά όμως στο θέμα του προσφυγικού η Ελλάδα δεν είναι σε ευνοική θέση στην αντίληψη του μέσου ευρωπαίου. Έχουμε ταυτιστεί με μία κάκιστη διχείριστη με αποτέλεσμα την εισρροή χιλιάδων προσφύγων και παράνομων μεταναστών στις χώρες τους, με άσχημα για όλους αποτελέσματα. Εμείς εξακολουθούμε να παραβλέπουμε αυτή την πραγματικότητα και να τους κουνάμε το δάχτυλο. Ε, ας φάμε για άλλη μία φορά τα μούτρα μας.

          1. Θα θελα μόνο να συμπληρώσω ότι την ίδια χρονιά που κέρδισε η Jamala (με ένα τραγούδι διαμαρτυρίας, όπως η ίδια το χε χαρακτηρίσει) είχαν αποκλειστεί από τον τελικό τόσο η Ελλάδα (μέτριο έθνικ-ραπ, αμήχανοι επι σκηνής τραγουδιστές), όσο και η Βοσνία (μέτριο τραγούδι, άθλια παρουσίαση με συρματόπλεγμα και ισοθερμικές κουβέρτες).

    3. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι το νόημα των στίχων μπορεί να έκοψε το τραγούδι (εξάλλου και του κου Καρρά μιλάει για το προσφυγικό, όπως έχει πει ο ίδιος), αλλά δεν καταλαβαίνω την εμμονή σε ένα light ψυχαγωγικό show εμείς να θέλουμε να συμμετέχουμε με βαρύγδουπα πολιτικά μηνυματα, τα οποία δεν θα τα καταλάβει και κανείς εφόσον είναι στα ελληνικά.

      1. Που είδες στον στίχο της Κετιμέ προσφυγικό? Λέει κάτι αόριστα χωρίς νόημε σαφές. Η Ερτ έγραψε ποιοτικό νόημα στίχων με βάθος, όχι δηλαδή ‘” σ’ αγαπώ μ’ αγαπας” . Και τον διαγωνισμό τον έχουν κατά καιρούν κερδίσει τρανσέξουαλ, τέρατα (lòrd) και άλλες γραφικές συμμετοχές που άγγιζαν τα όρια της καρικατούρας, πρέπει και εμείς να πέσιυμε σε αυτό το επίπεδο; θα κατηγορήσουμε όποιον φτιάχνει κάτι καλύτερο; ας έστελναν τον τόνυ σφύνο η’ σεφερλή τότε

        1. Δεν το είδα εγώ, το γράφω πιο πάνω ότι το έχει πει ο κος Καρράς μιλώντας για το νόημα του τραγουδιού του.
          Το να καταπιάνεσαι με βαριά θέματα, δεν κάνει τους στίχους αυτομάτως σημαντικούς. Μπορεί να είναι ομοίως “λίγοι” και άτεχνοι, ειδικά σε σχέση με τη βαρύτητα του θέματος.
          Να με συγχωρείτε, αλλά μουσικά η Lordi είχαν το αρτιότερο τραγούδι του 2006, για το ύφος και το είδος του. Και χωρίς μάσκες και στολές, θα κέρδιζαν.
          Τα “επίπεδα” στη Eurovision, και στην τέχνη, δεν τα καθορίζει η θεματολογία. Τα καθορίζει η γνησιότητα και η ειλικρίνια στις προθέσεις. Είναι πολύ αξιολογότερο ένα ειλικρινές απλό ερωτικό τραγούδι (βλέπε Πορτογαλία πέρσι) ή ακόμα και ένα γνήσιο κιτς, από μία ανθρωπιστική και τάχα βαρύγδουπη δηθενιά.

          1. Ο Καρράς μπορεί να δηλώνει ό,τι θέλει. Εσύ ανέφερες πως κρίνεις τους στίχους με βάση αυτό που βλέπεις. Και το απόσπασμα που έχουμε στη διάθεσή μας δεν κάνει λόγο για πρόσφυγες. Το τι γίνεται στο άλλο κουπλέ δεν μπορούμε να το ξέρεουμε.
            Επίσης για ποια Πορτογαλία μιλάς; για εκείνη τη χώρα που θα έβγαινε τελευταία στον ημιτελικό της; (ακόμα γελάμε παρεμπιπτόντως, νά ΄σαι καλά!)

          2. Κρίνω τους στίχους γνωρίζοντας τι έχει δηλώσει ο στιχουργός ότι θέλει να πει. Το όλο ζήτημα της αναφοράς στο προσφυγικό παρόλα αυτά δεν ξεκίνησε από το τραγούδι του Καρρά, αλλά από τον σχολιασμό στο τραγούδι κας Μανιάτη.
            Όσο για την Πορτογαλία, το περσινό της τραγούδι εξακολουθεί να μην μου αρέσει (δεν είπα όμως ποτέ ότι είναι ένα κακό τραγούδι), και έπεσα μέσα στο ότι δεν θα είχε καμία τύχη μετά τον διαγωνισμό ως νικητήριο τραγούδι. Προφανώς έκανα λάθος ως προς την απήχηση που μπορούσε να έχει στο ευρύ κοινό.
            Ελπίζω να σου κόπηκαν τώρα τα γέλια.

          3. Εσύ είπες ότι κρίνεις αποκλειστικά βάσει του υλικού που έχεις στη διάθεσή σου. Τι έγινε τώρα; Αλλάξαμε τροπάριο; Κρίνεις επίσης βάσει των δηλώσεων του στιχουργού ; Απλά lol!
            Ο σχολιασμός των στίχων είχε αρχίσει ήδη πριν από τη δημοσίευση της κας Μανιάτη, οπότε, try harder…
            Όλοι θυμόμαστε τον πόλεμο που είχες εξαπολύσει ενάντια στην Πορτογαλία τον προηγούμενο χρόνο (τραγούδι και ερμηνευτή). Δεν ενθυμούμαι την παραμικρή αναφορά στο εν λόγω άσμα ως ένα καλό δημιούργημα εκ μέρους σου.

            Το να τους χρησιμοποιείς ως επιχείρημα φέτος είναι φτηνό, ακόμα και για σένα τον ίδιο.
            Όχι, δε μου κόπηκαν τα γέλια. Όσο δίνεις το “παρών” εδώ μέσα, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα κατά πώς σε βολεύουν, θα με βρίσκεις εδώ μέσα απέναντί σου.
            Τα σέβη μου…

          4. Σου είναι δύσκολο να καταλαβαίνεις ελληνικά, έτσι; Ξαναλέω λοιπόν, κρίνω τους στίχους που διαβάζω και το νόημα που εκφράζουν. Το ότι οι στίχοι είναι βαρύγδουποι είναι προφανές και από το παραπάνω απόσπασμα. Το για τι μιλάνε, το νοήμά τους, το έχει ήδη διευκρινίσει ο Καρράς. Με αφορμή και τους στίχους της κας Μανιάτη, ξαναείπα τη γνώμη μου για τη θεματολογία (προσφυγικό, πόλεμοι, οικονομική κρίση κλπ) που πρέπει ή δεν πρέπει να έχουν τα τραγούδια στη Eurovision. Τι ακριβώς σε δυσκολεύει για αυτό που λέω;

            Για το τραγούδι της Πορτογαλίας είχα πολλές φορές πει ότι ήταν ένα υπερβολικά ρετρό, παρωχημένο άκουσμα, με ενοχλητική ερμηνεία που εκτιμούσα ότι δεν θα αφορούσε τον πολύ κόσμο (έκανα λάθος) και το οποίο και να κερδίσει δεν θα έχει κάποια τύχη στην εμπορική του πορεία μετά το διαγωνισμό (έπεσα μέσα). Μουσικά το τραγούδι δεν το έκρινα ποτέ ως καλό ή κακό, όπως δεν κάνω ποτέ, γιατί δεν γνωρίζω μουσική για να μπορώ να το κρίνω τεχνικά.

            Τα επιχειρήματά μου λοιπόν είναι τα ίδια και σταθερά. Το ότι εσύ μου επιτίθεσαι προσωπικά γιατί έχεις μαζί μου πρόβλημα από αλλού και όχι με αυτά που γράφω εδώ, γιατί εδώ γράφω μόλις πρόσφατα, είναι το μόνο φθηνό που βρίσκω στην υπόθεση.

  9. Πραγματικά δεν με ενθουσιάζουν οι στίχοι που διαβάζω αλλά η μουσική είναι πολύ πιο σημαντική.Ελπίζω οι υπόλοιποι να φτιάχνουν κάπως το πράγμα.Οι δε Αγγλικοί στίχοι της Αρετής cringeworthy!Πόσο πια;Άκουσαν το τραγούδι των Argo και είπαν να μια ωραία ιδέα να την επαναλάβουμε;

  10. Κάτι που πρέπει να συζητηθεί κάποια στιγμή ποιες είναι όλες αυτές οι δισκογραφικές που ψάχνοντας μερικές έχουν 3-4 κυκλοφορίες στο YouTube

  11. Ηρεμηστε…ενας στιχος δεν μπορει να εξασφολισει οτι ενα τραγουδι ειναι η δεν ειναι καλο.
    Θελετε να μου πειτε πως οι στιχοι:
    You are the one
    You’re my number one
    The only treasure I’ll eeever haave.
    Ειναι εξαιρετικοι και πως αν τους διαβαζατε πριν ακουσετε το τραγουδι θα καταλαβενατε πως θα κερδισει?

      1. Μεταξυ μας υπηρχαν και πολλοι καλυτεροι στιχοι,ιδιως εκεινη τη χρονια
        Αλλα αυτο που θελω ν πω ειναι πως η μουσικη παιζει το μεγαλυτερο ρολο,ποσο μαλλον οταν οι στιχοι δεν ειναι στα αγγλικα

    1. Πολύ εύστοχοι και εύληπτοι στίχοι για να περάσουν το μήνυμα που ήθελε να περάσει εκείνη η συμμετοχή (“δεν αστειευόμαστε, δεν παίζουμε, ήρθαμε για την πρώτη θέση”)

      1. Αυτό που θυμάμαι από τη συμμετοχή μας το 2005, είναι ότι τότε μου είχε αρέσει πάρα πολύ. Δυστυχώς, 12 χρόνια μετά, έχω αλλάξει γνώμη σχεδόν άρδην. Και οι στίχοι είναι δυστυχώς στα μείον της συγκεκριμένης συμμετοχής. Στα θετικά, σίγουρα, είναι η παρουσία της Παπαρίζου επί σκηνής.

  12. Από την στιγμή που ανακοινώθηκαν οι στίχοι , σαν μέλος του ιστότοπου και σεβόμενη τον θεσμό που θελήσαμε να συμμετέχουμε και φυσικά την παρέα των συνομιλητών μου, σας ανάρτησα τους στίχους της συμμετοχής, σαν προπομπό της επισημης κυκλοφορίας, εριστική σε καμία περίπτωση, γιατί άλλωστε; απλά κάποιοι κύριοι μου επιτέθηκαν για την εταιρία, την δουλειά μου, τον ερμηνευτή, σαν να ψάχνουν να εκτονωθούν η’ να υπερασπιστούν κάτι. Το κυρίαρχο θέμα είναι ο στίχος, ο οποίος γράφτηκε πάνω στους όρους που έθεσε η Ερτ. Είναι μία φιλική συζήτηση, δεν είναι συνάδελφοι οι περισσότεροι εδώ, οπότε δεν μπορούμε να μπούμε σε ποιο εξειδικευμένα θέματα και κάνουμε μία απλή κουβεντούλα, που κάποιοι θέλουν να την αναγάγουν σε ανάκριση του τύπου “ότι πεις χρησιμοποιήτε εναντίον σου” , πράγμα που δεν χρειάζεται, αν θέλετε και η ίντριγκα σε αυτή την φάση εξυπηρετεί στο να ακουστεί περισσότερο μία νέα δισκογραφία και είναι μέρος της δουλειάς μας, εμάς όχι εσάς, εμείς έχουμε λόγο να τρέχουμε τις δουλειές μας, να ρίχνουμε σκιές, γάντι για να υπάρχει ενδιαφέρον και αναπαραγωγή, εσείς δεν έχετε λόγο να μπαίνετε σε αυτό και να χαλάτε τις καρδιές σας για ξένα χωράφια., βλέπω τσακωμούς και επιθέσεις σε τρίτους που πολλές φορές καταλήγουν σε προσωπικές προσβολές. Εριστικός είναι αυτός που σηκώνει το γάντι ενώ δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει ούτε τον αφορά, είναι θεατής/ακροατής και θέλει να παρακολουθήσει ψυχαγωγικό θέαμα τίποτα περισσότερο, εδώ κάποιοι είναι πιο φανατισμένοι με κάποιες συμμετοχές από τους ίδιους τους συμμετέχοντες! Αυτό δεν χρειάζεται, φέρνει και εμάς σε δύσκολη θέση, όλοι όσοι έλαβαν μέρος στον Διαγωνισμό ήταν εκλεκτοί μουσικοί, έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν την συγκεκριμένη στιγμή, πλήρωσαν από την τσέπη τους της συμμετοχή και αν επιλεγούν θα πληρώσουν ακόμα περισσότερα και όλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο, το λέω και για διαφορες επιθέσεις που παρακολούθησα να γίνονται τόσο εδώ όσο και σε άλλους ιστότοπους και για την κ.Μαγνή, τον κ.Καρρά, τον κ.Βλάχο, την κ.Δερέμπεη, την κ.Τερζή και πιο πριν τον κ.Κικλή ίσως και άλλους που δεν υπέπεσαν στην αντίληψη μου. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους και δεν χρειάζεται, για να υπάρχει γκάμα ήχων χρωμάτων ιδεών χρειάζεται διαφορετικότητα είτε συμφωνούμε είτε όχι, να είστε καλά όλοι!

    1. Το να αναφέρεστε μόνον στα αρνητικά σχόλια και να μην λέτε ούτε μία λέξη για τα θετικά, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω. Επιλογή σας…
      Επειδή αναφερθήκατε και για μένα σας απάντησα και εξήγησα (πιο πάνω) για πιο λόγο χαρακτήρισα εριστικά τα λεγόμενα σας. Έτσι τα εξέλαβα έτσι τα χαρακτήρισα. Και εξακολουθώ να το πιστεύω και απ’ ότι βλέπω συνεχίζετε να κάνετε ανάλογα σχόλια και να προκαλείτε λέγοντας ότι κάποιοι από εμας ψάχνουμε απλά να εκτονωθούμε κ.τ.λ.
      Όταν λοιπόν απευθύνεστε σε κάποιους ανθρώπους με τέτοια σχόλια και δίνετε τροφή για να συνεχιστεί όλο αυτό, μην αναρωτιέστε γιατί υπάρχουν αντιδράσεις για τα λεγόμενα σας. Εσείς δεν θα αντιδρούσατε; Αν για εσας το να σχολιάζονται αρνητικά αυτά που λέτε σημαίνει ανάκριση τύπου «ότι πεις χρησιμοποιήτε εναντίον σου» είναι καθαρά στην δική σας αντίληψη και μόνον. Φυσικά και μία δημόσια άποψη και τα λεγόμενα αυτής μπορούν να σχολιαστούν. Είτε αρνητικά, είτε θετικά. Γραπτά σχόλια υπάρχουν εδώ αυτά σχολιάζουμε.
      Μόνη σας είπατε ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Ε,λοιπόν αποδεχτείτε το και μην “εκπλήσσεστε” με τις αρνητικές ή τις διαφορετικές απόψεις του καθένα.

  13. Το να συμμετέχει κάποιος σε δημόσιο διάλογο φυσικά και εκτιμάει το μέσο (ιστότοπο) τους διαχειριστές και τους συνομιλητές του στο σύνολο τους, αυτό εξυπακούετε, οποτε είναι περιττό να το υπερτονίσεις, κατά καιρούς έχουν γραφτεί τεκμηριωμένες απόψεις, που σέβομαι άσχετα αν διαφωνώ. Μίλησα για κάποιους ελάχιστους που φανατίζονται και περνούν κόκκινες γραμμές, εξακολουθείτε να νιώθετε πως πρέπει να έρθετε σε αντιπαραθεση μαζί μου, ενώ δεν απευθύνθηκα σε εσάς. Δεν με εκπλήσει τίποτα, απλώς μιλώ για κοσμιότητα που πρέπει να μας διακατέχει μιλώντας με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, αλλά στοχοποιούμε και εκείνοι έχουν ταυτότητα, ενώ οι επιθέσεις γινονται από ανώνυμα προφίλ. Αυτό από μόνο του είναι άκομψο, κάποιος βάζει στο μικροσκόπιο την δουλειά του Χ και κάνει κριτική χωρίς γνώση, ενώ ο Χ δεν γνωρίζει με ποιον μιλάει οποτε ούτε και την επαγγελματική του δραστηριότηρα και κατάρτηση, για να πει τις όποιες ενστάσεις του. Σε κάθε περίπτωση ως γνωστόν, μετρά η γνώμη των ειδικών και όχι των πολλών, στην συγκεκριμένη στιγμή οι ειδική έκριναν αυτό, του χρόνου πιθανόν να ισχύει κάτι άλλο. Ο φανατισμός η στείρα κακοπροαίρετη κριτική και ο καυγάς για τον καυγά είναι κουραστικό. Να χαρούμε την διαδικασία. Να με συγχωρέσετε δεν θα μπορέσω να απαντήσω σε άλλα σχόλια, χωρίς να σημαίνει ότι δεν σας εκτιμώ, νομίζω απλά εξαντλήσαμε το θέμα

  14. Κατανοώ γιατί δεν θέλετε να απαντήσετε σε κάποιο άλλο σχόλιο μου και είναι δικαίωμά σας.
    Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μου λέγοντας ότι δεν απευθυνόσασταν και σε μένα. Τα σχόλια μας είναι γραπτά και όλοι μπορούν να δουν αν χρησιμοποιήσατε εκφράσεις που είχα χρησιμοποιήσει κι εγώ ή όχι, όταν θέλατε να επιχειρηματολογήσετε για τις “κόκκινες γραμμές”. Μου καταλογίζετε ότι εξακολουθώ να νιώθω την ανάγκη να αντιπαρατεθώ με σας. Αφού δεν αναφερόσασταν σε μένα τότε πως ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να κάνω το ίδιο, στο ακριβώς προηγούμενο μου σχόλιο;

    Να είστε σίγουρη ότι δεν θα ασχοληθώ άλλο με οτιδήποτε και αν γράψετε, όσο και αν (ξανα)προκαλέσουν τα λεγόμενά σας.

  15. Gogos το έχεις το προβληματάκι σου το έχουμε κατάλαβει όλοι νομίζω! Σου απαντάει μία κυρία ευγενικά, σου λέει με λίγα λόγια κούλαρε δεν χρειάζετε να αρπάζεσαι φίλε, εμείς την δουλειά μας κάνουμε και εσυ εκεί το βιολί σου! Σιγά μην σε φοβήθηκε και δεν σου απαντάει, απλά κατάλαβε ότι έχεις κόμπλεξ! Πολύ πιθανόν να είσαι κανένα ψώνιο που νομίζει ότι γράφει η’ τραγουδάει γι αυτό χαλάστηκες τόσο. Σαν να ζήλεψες. Εγώ από την άλλη το ‘ χω δηλώσει είμαι Τερζικός, ο στίχος του “ονείρου” όμως με απογοήτευσε λίγο, αλλά δεν μπορώ και να μην πω ότι ο Στίχος της ” Μεσογείου” με ενθουσίασε και όσα είπε η Δημιουργός του τα βρήκα πολυ έξυπνα και έβαλε τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση για το κόλλημα μερικών δήθεν ειδικών εδώ μέσα ο Θεός να τους κάνει. Ελπίζω για το “όνειρο” να είναι απόσπασμα του στίχου και όχι με αυτή τη σειρά που διαβάσαμε.Έτσι να είμαι και εγώ ειλικρηνής και όχι κολλημένος. Κατά τα άλλα το εξαντλήσαμε πραγματικά, καλό είναι η επόμενη δημοσίευση να αφορά ολοκληρωμένα τα τραγούδια

    1. Όπως έχω ξαναπεί (πολλές φορές) τα σχόλια μας είναι γραπτά, γι’ αυτό μην εκτίθεσαι.
      Όσον αφορά την συγκεκριμένη κυρία η όποια παρεξήγηση ή διαφωνία μας, (ΑΝ είδες) ξεκίνησε από μία κακή διατύπωση της (κατα την γνώμη μου), για τους πιθανούς λόγους αποκλεισμού του τραγουδιού της. Η απάντηση της ήταν εριστικότατη (περί κακής ερμηνείας μου των Ελληνικών της) και έτσι ακολούθησαν τα υπόλοιπα.

      Η εμμονή σου να μου αναφέρεις συνέχεια ποιοι στίχοι ή ποιοι τραγουδιστές σου αρέσουν και ποιοι όχι, ενώ σου έχω πει σε όλους τους τόνους ότι με αφήνει παγερά αδιάφορο ένα θέμα τόσο υποκειμενικό, είναι το μόνο που βλέπω σαν κόλλημα ή κόμπλεξ σε αυτή την υπόθεση.
      Δεν θα καθίσω να αναλύσω από που πηγάζει αυτή σου η εμμονή (όπως φαιδρά κι αυθαίρετα έκανες εσύ, για να τεκμηριώσεις τις προσβολές σου προς εμένα) γιατί πολύ απλά δεν με αφορά. Υπάρχουν άλλοι πιο ειδικοί…

  16. εχοντας υποψιν οτι ο ελληνικος τελικος θα διεξαχθει τον ιανουαριο και τα τρια υποψηφια τραγουδια θα δοθουν στη δημοσιοτητα 10 ημερες πριν απο αυτον με τις μεχρι τωρα πληροφοριες, θα ηθελα να ρωτησω αν προκειται να παρουσιαστουν με video clip. στην περιπτωση που δεν υπαρξουν video clip και δεν ανεβουν στα καναλια των δισκογραφικων στο youtube, θα ανεβουν μεσω του site της ερτ; οποιος γνωριζει, παρακαλω πολυ να μου απαντησει

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.