Eurovision ΕΡΤ : Αυτοί είναι οι παρουσιαστές του Ελληνικού Τελικού!

Eurovision ΕΡΤ : Αυτοί είναι οι παρουσιαστές του Ελληνικού Τελικού!

Μετά από ένα διάστημα φημών σχετικά με το ποιος θα παρουσιάσει τον Ελληνικό Τελικό της Eurovision που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου, οι ιθύνοντες της ΕΡΤ κατέληξαν στο ότι δεν θα είναι ένας αλλά δύο οι παρουσιαστές. Όπως μας έγινε γνωστό πριν από λίγο από την εκπομπή στην Φωλιά των Κουκου, φαίνεται ότι οι οικοδεσπότες της βραδιάς θα είναι ο Παναγιώτης Κουντουράς και ο Νίκος Πιτάνιος.

H EΡΤ αποφάσισε να αξιοποιήσει δύο πρόσωπα από το ανθρώπινο δυναμικό της. Για όσους δεν τους γνωρίζετε παρουσιάζουν τo τηλεπαιχνίδι Selfie στην ΕΡΤ 2, όπου οι παρουσιαστές μαζί με δύο παίκτες προσπαθούν να βγάλουν τις καλύτερες selfie σε διάφορα μέρη της Ελλάδος.

Ο Παναγιώτης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ήταν φοιτητής της Σχολής Καλών Τεχνών του Τμήματος Κινηματογράφου του Α.Π.Θ. Το 2011 κέρδισε Α’ Βραβείο στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό του Αμερικάνικου MTV My Unforgiving Experience, για το διαφημιστικό του βίντεο. Έχει εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη και ηθοποιός σε θεατρικές παραγωγές. Σε συνεργασία με τη Θεατρική Ομάδα Νέων Κρήνης έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Ζητείται Ψεύτης του Δ. Ψαθά (2009) και Ανέβα στη Στέγη να Φάμε το Σύννεφο του Γ. Ξανθούλη (2011).

O Νίκος έχει γεννηθεί κι αυτός στην βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Νάουσα. Έχει σπουδάσει Γλωσσολογία στο Α.Π.Θ. και τώρα είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στον Ρυθμό 949 fm.

Σας υπενθυμίζουμε ότι τα τραγούδια που είναι να διαγωνιστούν στον ελληνικό τελικό της 22ης Φεβρουαρίου για την εκπροσώπηση μας στον 63ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision είναι:

  • Από την Θράκη ως την Κρήτη με τους Χοροσταλίτες (Spider Music)
  • Όνειρο μου με τη Γιάννα Τερζή (Panik Entertainment)
  • Μην ξεχνάς τον ήλιο με την Αρετή Κετιμέ (Spicy)

Σας άρεσε η επιλογή των παρουσιαστών για τον Ελληνικό Τελικό;

 

63 σκέψεις για το “Eurovision ΕΡΤ : Αυτοί είναι οι παρουσιαστές του Ελληνικού Τελικού!

    1. Κρίμα! Εσύ ειδικά θα έπρεπε να τους είχες δει στην εκπομπή τους, να μας πεις και την γνώμη σου, που θα ήταν καλοπροαίρετη και φυσικά αντικειμενικη!

      1. Η γνώμη μου είναι πολύ περισσότερο αντικειμενική από πολλών άλλων, γιατί είναι αποστασιοποιημένη από συναισθηματισμούς σε σχέση με τον διαγωνισμό. Δεν εξωραίζω με το ζόρι πράγματα που βλέπω ότι δεν πάνε προς τη σωστή κατεύθυνση, μόνο και μόνο για να στηρίξω “τον θεσμό” του ελληνικού τελικού, που φθίνει μέχρι το σημείο όπου δεν θα υπάρχει επιστροφή. Στρουθοκαμηλίζετε για το ποιος ευρύτερος σχεδιασμός υπάρχει γύρω από τον δισγωνισμό και την ΕΡΤ.

        1. Mα ναι, η γνώμη σου ΕΙΝΑΙ πρωτίστως αντικειμενική και καθόλου στοχευμένη και αρνητική για την ΕΡΤ! Και την Ραφαελα Καρα να εφερνε η ΕΡΤ π,χ πάλι κάτι θα έβρισκες, ενω π,χ αν ένας ιδωτικος φορέας έφερνε την Πιτσα Πιπιτσα απο τα Πετραλωνα, θα έλεγες και “Ουαου”, “νεο φρέσκο μοντέρνο πρόσωπο”, πχ! Ποιον προσπαθείς να πείσεις οτι είσαι αντικειμενικος? Στοχευμενη και απαξιωτικη κριτική κανεις! Οχι οτι η ΕΡΤ είναι και ο,τι καλύτερο, αλίμονο, αλλά σώνει και λίγο…

          1. Επειδή μπορεί να μην το θυμάσαι ή να το ξέρεις, να σου θυμίσω εγώ ότι ήμουν από τους λίγους που υπερασπίστηκα τους εθνικούς τελικούς του 2014 και του 2015 (μνημεία τηλεοπτικού θεάματος σε σχέση με το κατοπινό χάλι), όταν στους υπόλοιπους όλο και κάτι ξίνιζε. Ποιός είναι λοιπόν ο εμπαθής;

      1. To να επισημαίνεις ότι το ψυχαγωγικό πρόγραμμα της ΕΡΤ δεν το βλέπει άνθρωπο είναι ένα γεγονός. Αν λοιπόν θες να ξεπετάξεις μία εκπμπούλα χωρίς απαιτήσεις για τηλεθέαση και επιτυχία, προφανώς βάζεις τον κάθε άγνωστο. Δεν ήταν όμως αυτό οι ελληνικοί τελικοί της Eurovision μέχρι και πριν λίγα χρόνια, θυμίζω. Εύκολα συμβιβαστήκαμε με την απαξίωση και το 12% τηλεθέαση, από ότι βλέπω.

      2. Δεν μπορεί όμως να δίνονται μπάτζετ απο δημόσιο χρήμα της κρατικής τηλεόρασης (=ότι μαζεύεται από το ανταποδοτικό τέλος που πληρώνουμε όλοι μέσω λογαριασμού ΔΕΗ) για να κάνουν το γούστο τους δύο άγνωστοι για μια εκπομπή για σέλφι,

        ενώ την ίδια στιγμή ζητείται από τους καλλιτέχνες που θα γίνουν η εικόνα της χώρας σε έναν δημοφιλή διεθνή διαγωνισμό να πληρώσουν μέχρι τα ξενοδοχεία και το φαγητό τους.

      3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΣΝΟΜΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΙ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

  1. Μια χαρα. Νεα παιδια, φρεσκα προσωπα. Εναν εγχωριο τελικο της Γιουροβιζιον με τρια τραγουδια θα κληθουν να παρουσιασουν δεν θα παρουσιασουν και τα Οσκαρ. Εξαλλου πρωταγωνιστες της βραδιας θα ειναι οι συμμετεχοντες και τα τραγουδια τους. Σαφως και καποιοι δεν θα ευχαριστηθουν απο την επιλογη αλλα να ηταν και μονο αυτο που τους αφηνει ανικανοποιητους?

    1. Τελικός με τρία τραγουδια ήταν και αυτός του 2006, του 2007, του 2008 ή του 2009 που έκαναν 50αρά και 60άρια στην τηλεθέαση, τελικός με τρία τραγούδια ήταν και ο περσινός που έκανε μονοψήφια νούμερα. Ναι, όταν θες να κάνεις ένα προιόν που να αφορά το πλατύ κοινό δεν βάζεις τον κάθε άγνωστο για παρουσιαστή. Αν δεν σε ενδιαφέρει και θες απλά δημοσιουπαλληλικά να διεκπεριώσεις μία εκπομπή, βάζεις και μία από τις γραμματείς της ΕΡΤ.

      1. Φυσικα. Μιλαμε για υπερπαραγωγαρες τις χρονιες που αναφερεις. Τυφλα να εχει το Μελοντιφεστιβαλεν. Σε σκηνες απο μπουζουκια εβγαιναν και τραγουδουσαν πλειμπακ η Ελενα, ο Σακης και η Βισση και απο κατω ολοι οι εγχωριοι μαιντανοι και οι συγγενεις και φιλοι τους ετρωγαν και επιναν και ουτε παρακολουθουσαν τι γινεται. Η κατασπαταληση χρηματος σε ολο της το μεγαλειο για το τιποτα και απο αισθητικη μηδεν.

        1. Nα ενημερωθείς λίγο καλύτερα. Καμία από τις εν λόγω χρονιές η ΕΡΤ δεν μπήκε μέσα οικονομικά, αντίθετα είχε και πλεόνασμα. Ασύλληπτα πράγματα για τη σημερινή νοοτροπία, δηλαδή. Ο τελικός του 2009 πήρε τα εύσημα από την EBU ως ο καλύτερος τηλεοπτικά από όσους έγιναν εκείνη τη χρονιά.
          Μείνε εσύ με τη μιζέρια του ίδιου χιλιοχρησιμοποιημένου studio της ΕΡΤ, τους παντελώς αγνώστους παρουσιαστές, τους μερικες δεκάδες φαν ως κοινό και το 10% τηλεθέαση. Και την υψωμένη γροθιά σου, φυσικά.

      2. Τελευταία η μνήμη σου δεν σε βοηθά ιδιαίτερα για να “τεκμηριώσεις” τα επιχειρήματά σου. Πέρσι που έκανε μονοψήφια στον Ελληνικό τελικό ήταν στην παρουσίαση και ο Λουδάρος. Δεν τον λες και “κάθε άγνωστο” που βρήκε η ΕΡΤ.
        Το όλο “θέαμα” (ο τρόπος, η αισθητική, κ.τ.λ) είναι αποτέλεσμα της χαμηλής θέασης και όχι οι παρουσιαστές του. Θεωρώ ότι ψάχνεις την παραμικρή αφορμή για να βγάλεις χολή.
        Ναι, όπου υπάρχει πραγματικός λόγος όλοι λίγο-πολύ έχουμε ρίξει τα “καρφιά” μας για αυτήν την ΕΡΤ. Αλλά φίλε μου δεν γίνεται όπου υπάρχει άρθρο που να αναφέρεται η ΕΡΤ να ρίχνεις λάσπη προς πάσα κατεύθυνση. Παρουσιαστές-τραγουδιστές-μουσικούς-οργάνωση-επιτροπές κ.τ.λ…

        Και κυρίως, όταν δεν γνωρίζεις κάτι όπως π.χ τους υποψήφιους παρουσιαστές, να είσαι λιγότερο καυστικός. Όταν τους δεις και δεν σ’ αρέσουν πες μας την δική σου υποκειμενική άποψη, όπως θα το κάνουμε οι περισσότεροι. Αλλά τώρα τι; Προσπαθείς να μας πείσεις ότι επειδή είναι άγνωστοι στο πλατύ κοινό δεν θα ναι και καλοί, άρα η ΕΡΤ φέρθηκε για άλλη μια φορά σκάρτα;
        Ακόμα κι αν όλοι πουν ότι ήταν υπέροχοι (αφού γίνει ο τελικός) και ότι η ΕΡΤ καλά έκανε και τους έδωσε την παρουσίαση και συ πεις το αντίθετο, τότε μπορεί να μην συμφωνήσουν οι υπόλοιποι με την άποψή σου, αλλά θα την σεβαστούν. Τώρα όμως (τουλάχιστον εγώ) όχι!

        1. 1ον. Ο κάθε Λουδάρος, δηλαδή ένας απλά συμπαθής ηθοποιός, αλλά όχι όνομα “κράχτης” για να δει κάποιος έναν μουσικό διαγωνισμό, πολύ λίγα θα μπορούσε να κάνει όταν όλο το υπόλοιπο του πράγματος (ανυπαρξία διαφήμισης και προώθησης του προιόντος, χώρος, σκηνικό, διαδικασία) ήταν λες και έβγαιναν από το 1992.

          2ον. Η κριτική μου δεν έχει να κάνει με το αν θα είναι καλοί ή όχι οι δύο παρουσιαστές, αλλά στο ότι με δύο άγνωστα ονόματα στην παρουσίαση εξαρχής δεν επενδύεις σε στόχο για υψηλή τηλεθέαση. Και θα το δεις από την τηλεθέαση που θα δημοσιευτεί την επόμενη μέρα.

          3ον. Μεταξύ μας, αν όντως οι συγκεκριμένοι δύο ήταν εξαιρετικοί παρουσιαστές, θα είχε γίνει ήδη αντιληπτό από την τηλεθέαση της εκπομπής τους και τον “θόρυβο” γύρω από τη δουλειά τους.

          4ον. Ναι, έχω το δικαίωμα να πιστεύω ότι ειδικά φέτος (όπως και το 2016 που ομοίως έλεγα τις ενστάσεις μου και ομοίως πολύ ζοχαδιάζονταν) η ΕΡΤ το έχει πάρει όλο λάθος, εξαρχής και σε όλα τα επίπεδα. Και το έχω τεκμηριώσει κάθε φορά.

        2. Aν πιστεύεις ότι η χαμηλή τηλεθέαση του ελληνικού τελικού δημιουργεί το κακό αισθητικό αποτέλεσμα, και όχι το ανάποδο, τότε περιγράφεις έναν μονόδρομο προς την πλήρη απαξίωση του διαγωνισμού που βολεύει την ΕΡΤ, στη λογική “Ε, γιατί να κοπιάσω για κάτι καλύτερο αφού δεν το βλέπει κανένας. Δεν το καταργώ εντελώς;”.

          Τα πράγατα πάνε αντίθετα στην τηλεόραση, όπως και σε πολλούς άλλους τομείς. Όταν επενδύεις σε ένα τηλεοπτικό προιόν με όρεξη, έμπνευση, δουλειά και φυσικά χρήμα (που ωραιότατα μπορεί να βρεθεί από χορηγούς) τότε και ο κόσμος θα το αναγνωρίσει και θα το παρακολουθήσει. Όταν συνεχώς του πετάς στη μούρη πατασαβούρες, ε ναι, το 3% τηλεθέαση (ο μ.ο. της ΕΡΤ δηλαδή) είναι ζήτημα χρόνου και για τη Eurovision.

          1. “Το όλο «θέαμα» (ο τρόπος, η αισθητική, κ.τ.λ) είναι αποτέλεσμα της χαμηλής θέασης….”
            Αυτό γράφω παραπάνω. Ελληνικά ξέρεις και πολύ καλά μάλιστα. Άρα καλό θα ήταν να σταματήσεις να βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν έχω πει και να κάνεις και αναλύσεις κιόλας. Τραγικό!
            Επίσης ο σεβασμός κερδίζεται και με την αναγνώριση των όποιων άστοχων εκφράσεών μας.
            Είπες παραπάνω για “τον κάθε άγνωστο” και επειδή δεν είναι άγνωστος, βάζεις τώρα σαν επιχείρημα ότι δεν είναι “κράχτης”. Αποφάσισε. Θέλεις κάποιον γνωστό ή κάποιον “κράχτη”;
            Μεγάλα παιδιά είμαστε ας μην παίζουμε με τις λέξεις και την νοημοσύνη κανενός.

          2. Μήπως πρέπει να διατυπώνεις τις θέσεις σου καλύτερα; Όταν κάποιος λέει ότι το α είναι αποτέλεσμα του β, φυσικά εννοεί ότι το β είναι η αιτία για το α. Αυτό και έγραψα και ανέλυσα.

            Είμαι σαφής, ένα τηλεοπτικό προιόν που θέλει να απευθύνετε στο ευρύ κοινό, άρα να είναι επιτυχημένο, πρέπει και να έχει ως “πρόσωπο”, ως “κράχτη”, κάποιον δημοφιλή, άρα μοιραία γνωστό. Αυτά πάνε μαζί. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που και καλή παρουσίαση μπορούν να κάνουν και είναι δημοφιλείς αυτή τη στιγμή.
            Δεν καταλαβαίνω γιατί ο παρουσιαστής πρέπει να είναι και υπάλληλος της ΕΡΤ; Λες και έχει η ΕΡΤ ψυχαγωγικές εκπομπές του 30% τηλεθέασης που ο παρουσιαστής τους θα ανεβάσει και τον τελικό της Eurovision αν τον αναλάβει.
            Η μονη κατάληξη τέτοιων επιλογών είναι και η εκπομπή των κυρίων να παραμείνει στα αζήτητα και να έχει χαντακωθεί ένα προιόν που θα μπορούσε υπό άλλες συνθήκες να σκίσει.

      3. Το ότι δεν τους ξέρεις εσύ δεν σημαίνει ότι είναι άγνωστοι, έχουν κάνει κάποια πράγματα στη ζωή τους παρόλο το νεαρό της ηλικίας τους(μιλάω περισσότερο για τον Παναγιώτη που έχω δει δουλειές του) από κει και πέρα και η ΕΡΤ δε μας έχει τρελάνει και στα σούπερ ουαου προγραμματα, πάνε να τη βγάλουν όσο πιο φθηνά μπορούν, τα παιδιά από την άλλη θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό αν μη τι άλλο πρώτον γιατι ότι κάνουν το κάνουν με μεράκι και δεύτερον για την επαγγελματική τους συνέχεια!!!

  2. Χαίρομαι για τους παρουσιαστές αλλά γιατί Πέμπτη φοβούνται το Dwts την Παρασκευή γιατί Πέμπτη θα πατωσουν με Survivor και τατουάζ

  3. Δεν κάνει τηλεθέαση η εκπομπή τους; Γρήγορα, να τους διώξουμε και να βάλουμε τον Αγγελόπουλο από το Σουρβάαααααιβορ! #MonoNtanosRe!

    1. Βλακώδες σχόλιο. Το προιόν που λέγεται Eurovision υφίσταται συνεχή και μεθοδική υποτίμηση τα τελευταία χρόνια. Απαξιώνεται ως ιδέα, ως τηλεοπτική εικόνα, ως εμπορικό προιόν. Και δεν είναι ούτε θέμα χρημάτων, ούτε υποδομών, αυτά βρίσκονται με μία σωστή διαφημιστική διαχείριση. Είναι θέμα πολιτικής αντίληψης και επιλογής.
      Όταν πια θα κοπεί -γιατί αυτός είναι ο στόχος της διοίκησης, και θυμίσου το- μη μου παίζετε τους τεθλιμμένους συγγενείς. Εγω θα θυμίζω ότι βαράγατε παλαμάκια στην κάθε αψυχολόγητη επιλογή που το αφορούσε.

      1. Επειδη βλεπω το πολιτικοποιεις το θεμα (για να μην πω κομματικοποιεις) για πες μας το 2012 με τον αλησμονητο τελικο στο εμπορικο κεντρο ποιοι ειχαν την εξουσια? Τις χρονιες που μπηκε το ΜAD στην διοργανωση τι ακριβως σε σουπερ σοου ειδες? Το 2011 που ο τελικος εγινε σε ενα κακοφωτισμενο στουντιακι ποιοι ηταν κυβερνηση? Ελεος καπου με τα πολιτικα.

        1. Η κομματικοποίηση είναι στο μυαλό σου. Φυσικά και το 2011 και ειδικά το 2012 είχαμε πολύ κακούς αισθητικά τελικούς. Το 2014 και το 2015 όμως ειχαμε αξιοπρεπέστατα show με τη συμβολή ιδιωτών. Η οποία όμως τώρα κάνει “τζιζ” για τους διοικούντες της ΕΡΤ.
          Και να μην έχει όμως η ΕΡΤ την υποδομή και τις ιδέες για ένα στοιχειωδώς καλό show και να επιμένει να μην καταφευγει σε χορηγούς και ιδιωτιΚή βοήθεια, μοιραία οδηγεί σε αδιέξοδο. Αυτό ακριβώς το αδιέξοδο που εντέχνως δημιουργείται είναι συγκεκριμένη επιλογή, και ναι, οφείλεται σε συγκεκριμένες αντιλήψεις και ιδέες που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην ΕΡΤ.

  4. Mακάρι να τα πάνε καλύτερα από την περσινή παρωδία με την αθλητικογράφο με τον Λουδάρο. Αν γίνει ο περίφημος τελικός βέβαια, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω.

  5. Το “βλακώδες” και μάλιστα από σένα, δε θα το σχολιάσω…

    Τι ανησυχείς ρε Μάριε; θα έρθει σε 1,5 χρόνο η παράταξή σου στα πράγματα και όλα θα γίνουν παραδεισένια όπως πρώτα…μαζί κι η Γιουροβίζιον! (cheers)

      1. Όπου θέλω θα απαντάω, εφόσον δεν απευθύνομαι προσωπικά και δεν προσβάλλω. Εσύ επειδή κάνεις και τα δύο, πολύ καλώς θα σταματήσεις να σχολιάζεις το τι γράφω.

  6. Δεν συμφωνώ (όπως έχω ξαναπει) με την αποχώρηση των Κοζάκου-Καπουτζίδη, αλλά θα περιμένω να τους δω τους καινούργιους μας παρουσιαστές (αν είναι αυτοί τελικά). Μακάρι να χουν κάτι φρέσκο να μας δείξουν και πουν.

    1. Πιστεύεις πραγματικά, ότι και να είναι καλοί δύο άγνωστοι παρουσιαστές, ο τελικός θα κάνει τηλεθάση πάνω από 15%; Το ότι λίγες μέρες πριν κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει, το ότι θα συμμετέχουν δύο ξεχασμένες τραγουδίστριες και ένα εντελώς άγνωστο συγκρότημα, το ότι θα γίνει στο ίδιο μίζερο studio της ΕΡΤ, δεν σου προδιαγράφουν ήδη κάτι για την επιτυχία του προιόντος;

      1. “Άλλα λέει η γιαγιά μου, άλλα ακούν τ’ αυτιά μου”
        Σου έχω απαντήσει στο ερώτημα αυτό, αλλά για κάποιον λόγο δεν θέλεις να το δεις. Τι να πω… Εσύ ξέρεις γιατί το συνεχίζεις με άσκοπες ερωτήσεις αφού είδη σου έχω απαντήσει.

        1. Δεν χρειάζεται να περιμένεις, μπορείς ήδη να διαπιστώσεις το εκτόπισμά τους στην παρουσίαση, με ένα κλικ στο YouTube.

          (Eγώ θα κάνω από τώρα μία πρόβλεψη, αν θα είναι και οι σχολιαστές στη Λισαβόνα, ότι η σύγκριση με τον Καπουτζίδη και την Κοζάκου θα είναι καταλυτική. Η ασυναρτησία, η άγνοια και τα λάθος στοιχεία θα πάνε σύννεφο, αλλά φυσικά επειδή κανείς -πλην των σκληροπυρηνικών φαν- δεν θα τα αντιληφθεί, δεν θα απασχολήσουν και κανέναν ιδιαίτερα)

          1. Προσωπικά θεωρώ ότι οι παρουσιαστές παίζουν μεγάλο ρόλο στις τηλεοπτικές βραδιές της Eurovision. Ειδικά στον ημιτελικό που δεν θα διαγωνιστεί η Ελλάδα. Το αν λένε ασυνάρτητα πράγματα, λάθος στοιχεία και γενικώς αν είναι κακοί θα το μάθουμε σύντομα.
            Το ίδιο είχε γίνει με την Κοζάκου. Δεν ξέραμε απολύτως τίποτα για το πως θα είναι στην παρουσίαση. Μακάρι φέτος οι καινούργιοι παρουσιαστές να μην είναι κατώτεροι των περιστάσεων. Για την ώρα κρατάω μικρό καλάθι, όπως και σε καθετι καινούργιο. Θα τους δούμε και θα κρίνουμε…

      2. Αυτό το σχόλιο σου έχει βάση και θα συμπληρώσω, η Τερζή ήταν Εξωτερικό οπότε απήχε από την Ελληνική σκηνή- αλλα η άλλη ΔΕΝ έχει δώσει δείγμα επιτυχημένης παρουσίας, δεν μάζευει κόσμο ρε παιδιά σε εμφανήσεις της! Μια μιζέρια σε κάτι μπαράκια της καταστροφής με 20 νοματέους κοινό!! Το συγκροτημα από την άλλη σε κάτι μεζεδοπωλεία εμφανήζεται και κάτι τύπου συναυλικά να ανοιγει το πρόγραμμα σε άλλους…με λίγα λόγια ούτε εδώ δεν τους ακούμε!!

  7. Γιατι τοσα σχολια για κατι που δεν εχουμε υλικο να το κρινουμε;;…. ας δουμε πως θα ειναι οι 2 νεοι σαν παρουσιαστες και μετα σχολιαζουμε..Καλη επιτυχια να εχουν!!
    ΥΓ:Η Γ. Τερζη σε δημοσιευση της στο instagram story οπου τραγουδαει(χωρις ηχο)το”ονειρο μου” σχολιασε κατι για “this friday we will turn the sound on “….
    Μηπως ανακοινωθουν μεθαυριο τα τραγουδια;Γνωριζουμε;

  8. Προς gogos
    Πάω σε άλλο θέμα, στην εκπροσώπηση της Ιταλίας στην Eurovision. Είχες εκφράσει την αντίθεση σου πριν μια βδομάδα για το κομμάτι που ήδη επιλέχτηκε και πέσαμε όλοι να σε φάμε. Σήμερα, σε όλα τα προγνωστικά το Non mi avete fatto niente έρχεται τελευταίο, ακόμα και πιο κάτω από τον άφωνο Ισπανό. Γιατί άραγε? Τώρα εξηγούνται όλα. Το κομμάτι είναι μια μεγάλη και ασταμάτητη φλυαρία στα Ιταλικά με ύφος επικό – επαναστατικό για πολλές πικρές περιπτώσεις που ο άλλος δεν θέλει να του έρχονται πια στο μυαλό. Θέλει να ακούσει κάτι πιο ευχάριστο η πιο ποιοτικό. Δεν είναι άσχετο που ο προκάτοχος του Claudio Baglioni το είχε απορρίψει πριν δύο χρόνια από την κατηγορία των Giovani και το επανέφεραν παράτυπα φέτος παρότι είχε τραγουδηθεί σε συναυλίες. Καθόλου όμορφες και καθόλου συμπαθητικές οι φυσιογνωμίες τους, ειδικά του καταγόμενου από την γειτονική Αλβανία . Κρίμα που θα πατώσει, αλλά οι ενδείξεις αυτό λένε. Καμία σχέση αν έστελναν το συγκρότημα The Kolors και το τραγούδι Frida (9o), η το2o και 3ο στην τελική κατάταξη.
    Συγχαρητήρια για την πρόβλεψη σου!

    1. Προφανώς η άποψή μου για το τραγούδι και την συγκεκριμένη συμμετοχή τότε που την εξέφρασα, δεν άρεσε και σε άλλους και έτσι σβήστηκε. Η μουσική είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό πράγμα, γι’ αυτό και ποτέ δεν κρίνω το γούστο κανενός.
      Το αν θα έχω “πέσει μέσα” ή όχι θα φανεί στη Λισαβόνα. Νομίζω ότι τώρα είναι ακόμα πολύ νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα. Τα στοιχήματα ανατρέπονται σχεδόν κάθε χρόνο. Πόσο μάλλον όταν έχουμε ακόμα 3 μήνες περίπου μέχρι τον διαγωνισμό. Ίδωμεν…

    2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΥΛΙΝΑ.ΕΝΑ ΣΑΝΡΕΜΟ ΜΕ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗ ΦΛΥΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΜΗΝ ΤΟ ΥΠΕΡΤΙΜΟΥΜΕ.ΔΕΣ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ VIDEO-CLIP ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕ ΝΙΚΟ ΑΛΙΑΓΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ.ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.

      1. Σωστότατος για το Γαλλικό τραγούδι που πραγματεύεται περίπου τα ίδια πράγματα με το Ιταλικό αλλά με τρόπο όμορφο και γλυκό που σε κάνει να το λατρεύεις!
        Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

  9. Αυτοί θα πληρώσουν για να παρουσιάσουν ή θα επιβαρύνουν το ελληνικό δημόσιο;

    Με ποιες αξιοκρατικές διαδικασίες επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι κύριοι;

    Εγώ δεν τους είχα ξαναδεί. Είναι υπάλληλοι ΕΡΤ προσειλημμένοι μέσω ΑΣΕΠ;

  10. Μολις γύρισα σπίτι κ βλέπω αυτον τον ορυμαγδό. Παιδια δεν χρειαζεται για το διαγωνισμό να κάνουμε επιθεσεις επι προσωπικου κ να κομματικοποιουμε τις συζητησεις εδω. Ευχαριστω

    1. Αγαπητε γιαννη μηπως γνωριζεται αν θα ακουσουμε τα τραγουδια την παρασκευη ?(με αφορμη την ιστορια της κ τερζης στκ instagram)

  11. Ρε παιδιά, ας αφήσουμε κάποιοι τις άσκοπες προβλέψεις για την επιτυχία ή αποτυχία των δύο παρουσιαστών! Τουλάχιστον να μην αντιμετωπίζουμε με οποιαδήποτε προκατάληψη την κατάσταση, αν πρώτα δεν ψυχολογήσουμε το εκτόπισμά τους. Αν δεν τους παρακολουθήσουμε πρώτα δεν μπορούμε να καταλάβουμε τίποτα.

  12. Βλεποντας τους λογαριασμους σε fb και instagram των υποψηφιων ,μαλλον φαινεται οτι τα τραγουδια ισως τα τραγουδια δημοσιοποιηθουν αυτην την Παρασκευη και θα τα ακουσουμε πριν τον μεγαλο τελικο

  13. μπηκα στο προγραμμα της ερτ για να επιβεβαιωσω αν οντως την πεμπτη 22/2 θα διεξαχθει ο ελληνικος τελικος για την αναδειξη του εκπροσωπου μας και διαπιστωσα οτι θα προβληθει 22:00 με 23:00. αυτος ειναι ισως ο πιο συντομος σε διαρκεια ελληνικος τελικος των τελευταιων χρονων αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο καθως θα υπαρξει γρηγορη ροη χωρις περιττα βιντεο. ευχομαι οταν ανακοινωθει το αποτελεσμα να υπαρξει διαφανεια και να βγει στον αερα καρτα με τη ψηφοφορια του κοινου για να ξερουμε ποιο τραγουδι ηρθε δευτερο και ποιο τριτο. αντε μια εβδομαδα εμεινε. ευχη ολων μας να πανε ολα καλα και να ακουσουμε συντομα τα τραγουδια

  14. Το συγκεκριμένο δίδυμο είχε λάβει πρόταση από το MEGA για το παιχνίδι που παρουσιάζει.Αλλά μετά το MEGA πτώχευσε και η πρόταση πήγε στην ΕΡΤ.Αλλά αν ήταν στο MEGA θα λέγανε κάποιοι μπράβο…τώρα που εργάζονται ήδη στην ΕΡΤ και άρα θα κοστίσουν 0 ευρώ, λέμε μπούρδες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.