Η ΕΡΤ ανακοίνωσε την καλλιτεχνική επιτροπή που θα αξιολογήσει τα τραγούδια που θα κατατεθούν για τη Eurovision 2018 – Ποιοι συμμετέχουν

Η ΕΡΤ ανακοίνωσε την καλλιτεχνική επιτροπή που θα αξιολογήσει τα τραγούδια που θα κατατεθούν για τη Eurovision 2018 – Ποιοι συμμετέχουν

Με απόφαση του διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΤ Βασίλη Κωστόπουλου, που αναρτήθηκε και στο διαδίκτυο πριν από λίγο, συστάθηκε η καλλιτεχνική επιτροπή που θα αξιολογήσει τα τραγούδια που θα κατατεθούν από τις δισκογραφικές εταιρείες για τη Eurovision 2018 και θα προκρίνει αυτά που θεωρεί κατάλληλα να διαγωνιστούν στον εθνικό τελικό. Σύμφωνα με την απόφαση που για άλλη μία φορά το INFEGREECE σας παρουσιάζει πρώτο, φαίνεται ξεκάθαρα η απόφαση της διοίκησης της εταιρείας για διοργάνωση εθνικού τελικού μέσω του οποίου θα αναδειχθεί ο εκπρόσωπος μας για τη Λισαβόνα. Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο μαέστρος Αναστάσιος Συμεωνίδης.

Την επιτροπή εκτός του Αναστάσιου Συμεωνίδη απαρτίζουν οι:

Δουρδουμπάκης Πέτρος (Τραγουδοποιός, ραδιοφωνικός παραγωγός)

Κτιστάκης Δημήτρης (Μαέστρος)

Κώστας Αλέξης

Μεσσήνης Μιχάλης (Μουσουργός)

Πυλαρινός Ανδρέας (Μαέστρος)

Σπυρόπουλος Μπαχ Γιάννης (Ενορχηστρωτής)

Τσάρας Πανταζής (ραδιοφωνικός παραγωγός)

Λίγα λόγια για τον Αναστάσιο Συμεωνίδη που είναι ο πρόεδρος της επιτροπής. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα ανώτερα θεωρητικά, το πιάνo, τη μουσικολογία και την διεύθυνση χορωδίας & ορχήστρας, κάνει τα πρώτα του βήματα ως βοηθός μαέστρου στη Χορωδία Αθηνών και την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, δίπλα στον Αρχιμουσικό και συνθέτη Γιάννη Ιωαννίδη. Το 2002 αναλαμβάνει τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή της Ορχήστρας και Χορωδίας Αθηνών ενώ από το 2003-2006 διορίζεται μόνιμος αρχιμουσικός της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Ζωγράφου. Έχει πραγματοποιήσει συναυλίες με έργα κλασικού ρεπερτορίου καθώς και Ελλήνων συνθετών, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών κ.α. Συνεργάζεται με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ως μαέστρος, στην μουσική προετοιμασία παραστάσεων όπερας. Το 2008 αναλαμβάνει τη θέση του βοηθού μαέστρου, δίπλα στον διακεκριμένο αρχιμουσικό VladimirAshkenazy, στην Ελληνοτουρκική Ορχήστρα Νέων και τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντής της OperaΝΕΩΝ. Εχει συνεργαστεί ως μαέστρος με την ΚΟΑ, την ΚΟΘ, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, την Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Ρουμανίας, την Καμεράτα Ορχήστρα Φίλων της Μουσικής καθώς και με καταξιωμένους σολίστ.

Παρατηρώντας τα ονόματα της επιτροπής καταλαβαίνει κανείς αυτό που φαίνεται και στην επιστολή της ΕΡΤ στις δισκογραφικές, η διάθεση δηλαδή φέτος της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης για μία συμμετοχή που θα έχει έντονο το ελληνικό στοιχείο και ίσως αν θα μπορούσε να μας επιτραπεί και ο όρος να προέρχεται από το έντεχνο τραγούδι. Σας υπενθυμίζουμε ότι η διορία που έχει δοθεί στις δισκογραφικές για κατάθεση των συμμετοχών τους είναι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.

Εδώ ολόκληρη η απόφαση: kallitexniki epitropi ERT Eurovision 2018

Μείνετε συντονισμένοι στο infegreece.gr, εδώ που γίνονται όλες οι αποκαλύψεις για να είστε ενημερωμένοι τη στιγμή των γεγονότων. Γιατί όπως έχετε πλέον αντιληφθεί, Eurovision στην Ελλάδα σημαίνει INFEGREECE.

 

38 σκέψεις για το “Η ΕΡΤ ανακοίνωσε την καλλιτεχνική επιτροπή που θα αξιολογήσει τα τραγούδια που θα κατατεθούν για τη Eurovision 2018 – Ποιοι συμμετέχουν

  1. Όλα τα ονόματα έχουν σχέση με τη μουσική, αυτό είναι θετικό. Το αρνητικό είναι ίσως ότι εκπροσωπούν το ίδιο ύφος τραγουδιού. Φαίνεται ότι η ΕΡΤ έχει λάβει την απόφαση της για το τραγούδι που θέλει στη Λισαβόνα. Αρετή καλή επιτυχία!

  2. επιτέλους η ερτ έβαλε ανθρωπους ΣΟΒΑΡΟΥΣ σε επιτροπη. ΜΑΚΑΡΙ τα τραγουδια να ειναι ανταξια αυτων των ανθρωπων και μακαρι οι δισκογραφικες να βαλουν μυαλο. Αλλα έχω να πω στην Ερτ ότι αν δεν παρει φοβερες τραγουδαρες, να κρατησει αυτη την επιτροπη και να ανοιξει τη διαδικασια και να επιτρεψει στον κάθε δημιουργο και καλλιτεχνη να καταθεσει τραγουδι. Θα μαζευτουν περιπου 200 τραγουδια και η επιτροπη πιστευω πως οντως θα διαλεξει τα 10 καλυτερα.

    1. *έρχεται

      Επειδή σε βλέπω να είσαι τέρμα αρνητικός, θα ήθελες εσύ μήπως να πεις πώς έχεις στο μυαλό σου μια καλή συμμετοχή; Εννοώ να δώσεις παράδειγμα καλλιτέχνη και τραγουδιού-σε ρεαλιστικά πλαίσια βέβαια!

      1. Δεν υπάρχει υπόδειγμα “καλής συμμετοχής”, αυτό κρίνεται από το αποτέλεσμα. Αυτό που μπορείς να διασφαλίσεις είναι η ορθή και ειλικρινής πρόθεση.
        Πρώτο και σημαντικό βήμα για να μην καταλήξεις σε μία προκάτ ανέμπνευστη σούπα (όπως η πέρσινη) είναι να μην κάνεις παραγγελιά, να μην υποδεικνύεις στους δημιουργούς τι θες και πώς θες να είναι. Και κυρίως, να μην πηγαίνεις εξαρχής να αντιγράψεις τη συνταγή με την οποία πέτυχε κάποιος άλλος (γιατί βγάζει μάτι ότι σκοπός της ΕΡΤ είναι να επαναλάβει την περσινή Πορτογαλική φόρμουλα), γιατί 9 στις 10 φορές θα καταλήξεις με ένα εξόφθαλμο κακέκτυπο, που θα είναι ήδη εκτός timing για να επαναλάβει την επιτυχία του πρωτότυπου.

        1. Ωραία τα λες, όμως επί της ουσίας δεν απαντάς. Εγώ δε ζήτησα να μου πεις υπόδειγμα συμμετοχής (να είναι έτσι, ή να μην είναι αλλιώς), αλλά συγκεκριμένα τίτλο τραγουδιού. Κάποιο τραγούδι της ελληνικής δισκογραφίας των τελευταίων 2 ετών που να έχεις ακούσει εσύ και να έχεις πει “ναι, αυτό θα άξιζε να πάει στη Γιουροβίζιον”. Ένα τραγούδι που να το θεωρείς ως μια “γνήσια καλλιτεχνική δημιουργία” και όχι προκάτ. Να πάρω κι εγώ μια ιδέα περί του τι θεωρείς κι εσύ “καλό τραγούδι”…
          Δε διαφωνώ βέβαια μαζί σου στο ότι καλό θα ήταν να μην υπάρχει αυτός ο άκρως δεσμευτικός όρος του ελληνικού ηχοχρώματος και στίχου. Αλλά εν πάση περιπτώσει, υπάρχει. Αποκλείεται δηλαδή, ορισμένοι δημιουργοί, οι οποίοι ασχολούνται με αυτό το είδος μουσικής, να έχουν στα συρτάρια τους κάποια κομμάτια που πληρούν τις προϋποθέσεις που έθεσε η ΕΡΤ και τα οποία “γεννήθηκαν” σε μια στιγμή γνήσιας έμπνευσης; Πχ η Κετιμέ αυτό το είδος υπηρετεί τόσα χρόνια, η Στεφάνου απ’ ό,τι κατάλαβα βάσει περιγραφών της συμμετοχής της, θα κατέβει με μοντέρνο λαϊκό (έντεχνο??), ό,τι δηλαδή τραγουδάει η ίδια. Δε θεωρώ δηλαδή ότι “πιέστηκαν” οι ως άνω τραγουδίστριες, προκειμένου να προσαρμόσουν το στιλ τους, σε μια φόρμουλα που δεν τους ταιριάζει. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, η νεκροψία θα δείξει…
          Τέλος, να πω ότι σαφώς και δε θεωρώ ότι η ΕΡΤ δεν τα κάνει όλα καλά, αλλά δε νομίζω ότι είναι δίκαιο να λέμε ότι πάει να αντιγράψει την πορτογαλική συμμετοχή. Δεν είδα πουθενά να λέει “στείλτε jazz retro μπαλάντα”. Για την ακρίβεια, δεν είδα καν να λέει “στείλτε αργό κομμάτι”. Απλά, μετά το περσινό φιάσκο, προσπαθεί να αναζητήσει-έστω και με άτσαλο τρόπο-αξιοπρεπέστερες συνθέσεις και πιο καλές φωνές.

          1. Aν θες καλύτερες συνθέσεις και πιο καλές φωνές (μία χαρά ήταν η φωνή της Demy, δεν ήταν εκεί το πρόβλημα), κάνεις ανοιχτό διαγωνισμό, ή με τη σοβαρότητά και τον επαγγελματισμό σου πείθεις πραγματικά μεγάλα και κοινώς αποδεκτά ονόματα να σε εμπιστευτούν (γιατί κακά τα ψέματα, δευτερότριτα και κάτω ονόματα προτείνουν οι δισκογραφικές φέτος). Ούτε το πρώτο κάνει η ΕΡΤ, ούτε για το δεύτερο την εμπιστεύεται πια κανείς.
            Η ΕΡΤ το πιάνει πάλι λάθος, γιατί οι άνθρωποι που χειρίζονται τη Eurovision εκεί ούτε την ξέρουν, ούτε τους ενδιαφέρει.

            Το τι εγώ θεωρώ καλό τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τυην κουβέντα.

  3. Μα φίλτατε δεν κέρδισε μόνο το 2017 έντεχνο τραγούδι αλλά και το 2016 έντεχνο κέρδισε (με ανατολίτικα και ηλεκτρονικά στοιχεία αλλά σίγουρα στην έντεχνη κατηγορία)… Γιατί όλοι λέμε μόνο για το 2017 και όχι για το 2016 ? Εδώ στην Ελλάδα είναι λες και ξεχνάμε επιλεκτικά…. πχ όλα τα μεσημεριαναδικα λέγανε για το ρώσο το 2016 με σκοπό να πιέσουν την ΕΡΤ να κάνει ανάθεση σε αυτούς που την έκανε και τα είδαμε τα αποτελέσματα…. Bέβαια να μου πεις και η ερτ , πάλι εξαγγελίες για έντεχνο και ποιοτικό τραγούδι έκανε το 2016 και τελικά έστειλε τους αργο, Μια σούπα που δεν ακούγεται ούτε στο Μενίδι ….Δηλαδή δεν έχει σημασία τι λέει η ερτ αλλά τι γίνεται στην πράξη.

    Ποιοτικά τραγούδια δεν έστειλε η Ελλάδα επί ΠΑΣΟΚ , δεν ήταν ποιοτικά αυτά…. ποιοτικό τραγούδι ήταν το δικό σου αστέρι, άντε και η άνοιξη της βοσσου (καθόλου τυχαίο ότι έγινε το πιο διαχρονικό ελληνικό γιουροτραγουδο)…. Tραγούδια όμως όπως το “ποια προσευχή” δεν ήταν σε καμία περίπτωση έντεχνα και ποιοτικά…. λαϊκά τραγούδια ήταν και Ναι σ’αυτό φταίει και η ενορχήστρωση που δεν τα πήγε ένα βήμα παραπέρα ( Η λαικουτζιά ενορχήστρωση του “ποια προσευχή ” δεν το άφησε να γίνει “lane moje”)…. Ή μήπως θεωρείς το τρεχαντηρι ποιοτικό? Ή τον κάλοου ποιοτικό? Δεν είναι καταδικασμένο το ποιοτικό τραγούδι σε αποτυχία στη Γιουροβίζιον, απλά το πρόβλημα έγκειται στο ότι η εξαγγελίες της ερτ για ποιοτικό τραγούδι θα μείνουν πάλι ατα χαρτιά. Και ναι αν σε κάτι διαφωνώ είναι στο να σου λέει επιτακτικά η πρόσκληση ενδιαφέροντος της ερτ προς τις δισκογραφικές “Στείλτε μόνο τραγούδια με ελληνικό στίχο και ελληνικό ηχόχρωμα”. Εκεί είναι φάουλ. Θα γεμίσουμε προκάτ γυφτοεθνικ στον ελληνικό τελικό φοβάμαι. Οσο για το ουσιαστικά ποιοτικό και το ψευτοκουλτουριαρικο , τα χωρίζει μια άβυσσος. Η Επιτροπή που θα αξιολογήσει τα τραγούδια πάντως είναι καλή. Οχι άλλοι μαϊντανοί από μεσημεριαναδικα. Υγ: οι ελληνικοί τελικοί με shortlist ήλπιζα να τελειώνανε αλλά δυστυχώς και φέτος έτσι θα πάμε. Στο έλεος των δισκογραφικών λοιπόν και εύχομαι να μην επαναληφθεί η κατάντια των τραγουδιών το 2014 και το 2015. Το ότι τα τραγούδια των αναθέσεων 2016 και 2017 ήταν ακόμα χειρότερα, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τις ρεπερτοριακες προκάτ επιλογές των δισκογραφικών τα τελευταία πολλά έτη και ειδικά μάλιστα τις χρονιές 2014 και 2015 όπως προείπα.

  4. Οι stereo soul με ανάρτησή τους δηλώνουν και πάλι μέσα στο παιχνίδι. Ζήτω. Ο φασισμός δεν θα περάσει από μεριάς ερτ. Πήρε πάνω της 2 χρονιές απανωτά το project και είδαμε το αποτέλεσμα. Καιρός να αποφασίσει το κοινό και να αποφασίσει ουσιαστικά δηλαδή ανάμεσα σε πολλές και διαφορετικές επιλογές.

  5. Ως σχόλιο θα προσθέσω μόνο το εξής. Προφανως ούτε κ φέτος η ΕΡΤ τα κάνει όλα σωστά και αν περιμένετε η ΕΡΤ να διοργανώσει Melodifestivalen ή έστω EMA θα περιμένετε άδικα. Είναι θετικό ότι μετά από δύο χρόνια καλούνται και άλλες δισκογραφικές, αλλά και το ότι την τελική απόφαση θα την λάβει το τηλεοπτικό κοινό, έστω από 3,4 ή 5 επιλογές, όσες εν τέλει προκύψουν!

    1. Γιατί μόνο ανάμεσα σε 3-5 επιλογές να γίνει ο ελληνικός τελικός φέτος ? Το εχετε ξαναγράψει και σε αλλο άρθρο σας για τελικό με λίγα τραγούδια και θέλω να ρωτήσω αν έχετε κάποια άμεση ή έστω έμμεση ενημέρωση για το θέμα…. Άλλωστε από τη στιγμή που δεν είναι τόσο αδιάλλακτη η ερτ και αφήνει και μοντέρνα τραγούδια να διαγωνιστούν τελικά ( όπως αυτo των στέρεο σόουλ) γιατί να μην αναμένουμε τελικό των 10 κομματιών? Άλλωστε η κάθε δισκογραφική προτείνει όσα κομμάτια θέλει… Υγ : ξέρουμε αν έχει προσκληθεί στη διαδικασία η κατ εξοχήν εταιρία του ποιοτικού τραγουδιού δηλαδή η Ogdoo music group ?

  6. Ο όρος “εντεχνο” είναι πολύ ευρύς & ανάθεμα αν κάποιος από αυτούς που τον χρησιμοποιούν πρωί-μεσημέρι-βράδυ μπορεί να μας δώσει τη σωστή ετυμολογία. Έντεχνο είναι ένα τραγούδι με μουσική & ενορχήστρωση που δεν απαρτίζεται από 3-4 νότες σε επανάληψη & δε μένει αποκλειστικά στο μοτίβο κουπλέ-ρεφραίν, αλλα υπάρχει συνέχεια & ανάπτυξη. Αλλά & πάλι αυτό είναι πολύ γενικό. Στην χώρα μας επικρατεί η άποψη ότι οτιδήποτε έχει κρουστά, πνευστά, χάλκινα, δηλαδή αμανέδες, τουρκομπαρόκ & λοιπά θολοκουλτουριάρικα & έθνικ κομμάτια είναι έντεχνη μουσική & αυτόματα & ποιοτική.
    Η Πορτογαλία έστειλε περσυ μια αστική ρετρό τζαζ μπαλάντα, ένα τραγούδι που σε ταξίδευε μουσικά πολλές δεκαετίες πίσω. Το τραγούδι της Ουκρανιας δε θέλω να το σχολιάσω μιας & ήταν ένα καθαρά πολιτικό τραγούδι.
    Η ΕΡΤ για μια ακόμη φορά κάνεις άκυρες κινήσεις γιατί δυσκολεύει, περιορίζει ή/και αποκλείει άλλες πιθανές & αξιόλογες προτάσεις καλλιτεχνών, τουτέστιν καίει όλους αυτούς που είχαν ήδη μια έτοιμη πρόταση & απλά περίμεναν την προκήρυξη. Η σύσταση της επιτροπής που θα αξιολογίσει τα τραγούδια είναι επίσης άκυρη γιατί ενώ είναι όλοι τους αξιόλογα άτομα με υψηλές μουσικές γνώσεις, είναι όμως ακατάλληλοι για το αντικείμενό μας, τη Eurovision. Σα να βάζαμε το Μάνο Χατζηδάκη επιτροπή σε φεστιβαλ punk ή heavy metal μουσικής.
    Αυτό όμως που με ανησυχεί είναι ότι μια εδβομάδα πριν τη λήξη της προθεσμίας, οι πληροφορίες μας λένε πως μέχρι στιγμής η ΕΡΤ εχει παραλάβει μόνο 3 τραγούδια, αυτά των Κατιμέ, Τσακαλάκου & Στεφάνου. Στην πρώτη έχουν πέσει όλα τα φώτα, ενώ οι άλλοι δυο παραμένουν στην ανυπαρξία. Μου προκαλεί πάντως εντυπωση ότι η επιστολή της ΕΡΤ γράφει “αποκλειστικά ελληνικός στίχος”, ενώ το κομμάτι της Αρετής Κατιμέ είναι δίγλωσσο. Δε θα πέσω από τα σύννεφα αν τελικά όλο αυτό το νταβαντούρι γίνεται για τα μάτια του κόσμου & να είναι ήδη κανονισμένο να μας εκπροσωπίσει η ίδια στη Λισαβόνα.
    Τέλος, μου προκαλεί θλίψη το γεγονός ότι “υποτιθέμενοι” eurofans δεν είναι σε θέση ν’ αντιληφθούν & να καταλάβουν τι χρειάζεται για να τα πας καλά στο διαγωνισμό.

    1. Θα συμφωνήσω ότι η επιστολή της ερτ γράφει για αποκλειστικά ελληνικό στίχο και η Aρετή διάλεξε τραγούδι δίγλωσσο. Λογικά η ερτ κατάλαβε το φασιστικό στοιχείο που ενέχει η συμπεριφορά της και έχει ενημερώσει τις εταιρίες τηλεφωνικά ή γραπτώς με νεότερη επιστολή ότι ” θα κάνουμε δεκτές και πιο μοντέρνες συνθέσεις αλλά και στίχους που είναι και σε άλλη γλώσσα. Αυτό που σας είχαμε αναφέρει σε προγενέστερη επιστολή μας, εκφράζει απλώς την επιθυμία μας για το πώς θέλουμε να είναι η συμμετοχή μας φέτος”. Γι’αυτό και επιτρέπουν στην Κετιμέ να πει δίγλωσσο και γιαυτο επιτρέπουν τελικά και στους stereo soul να διαγωνιστούν με αγγλικό τραγούδι.

      1. Αυτό μόλις τώρα το διαβάζω. Είναι επίσημο ότι έγινε πρόσθετη ενημέρωση της ΕΡΤ προς αυτές τις 8 δισκογραφικές (ή μπήκαν όλες στο παιχνίδι;) ή είναι κάτι που εικάζεις; Ναι, την ώρα που έγραφα τα παραπάνω σχόλια κυκλοφόρησε η είδηση ότι & οι Stereo Soul είναι μέσα. Άρα, προφανώς οι όροι έχουν αλλάξει. Μακάρι. Είδομεν.

        1. Το εικάζω φίλτατε διότι “μπάζει” που μπαζει η διαδικασία (Αφού δεν έχουμε επίσημη προκήρυξη), αν είναι και η ερτ απόλυτη στα τραγούδια που θα παραλάβει τότε ζήτω που καήκαμε… Θα αρχίσει η μια ένσταση μετά την άλλη… ένσταση πχ γιατί η Κετιμέ έχει δίγλωσσο, ένσταση γιατί οι στέρεο σόουλ έχουν αγγλικό μοντέρνο τραγούδι και όχι ελληνικού ηχοχρώματα στα ελληνικά, ένσταση για το ένα, ένσταση για το άλλο…. Αν η ΕΡΤ δεν έχει ξεκαθαρίσει στις δισκογραφικές ή δεν το κάνει άμεσα ότι αυτό που τους έστειλε αρχικά ήταν απλώς η επιθυμία της και όχι κάτι απόλυτα δεσμευτικό, θα είναι ηλιθιότητα εκ μέρους της. Όσο για το θέμα που με Ρωτάς για τις εταιρίες, είναι το μεγάλο ερωτηματικό το αν προσκλήθηκαν όλες. Με δεδομένο ότι προσκλήθηκε εταιρία που ίδρυσε 16χρονος από την Κυπαρισσία, θέλω να πιστεύω ότι προσκλήθηκαν όλες. Διότι αν προσκλήθηκε η satellite records και όχι η “Μικρή Άρκτος” ή η “”Ogdoo music group” που έχει μαζέψει όλες τις φωναρες τύπου Γιώτα νεγκα κτλ, τότε μιλάμε για σκάνδαλο αλλά και μεροληπτική συμπεριφορά. Το μεγάλο ερώτημα είναι τώρα αν οι Stereo soul θα κατέβουν με Heaven ή με feelgood! Διότι η heaven σκεφτόταν να κατεβάσει τον Ξανθοπουλο που κέρδισε το rising star ….

          1. Ο Ξανθόπουλος έχει αποχωρήσει από τη Heaven εδώ και δύο μήνες (υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα και δική του συνέντευξη για το θέμα), τα όσα γράφονται για τη Heaven και νικητή τάλεντ σοου απλά δεν ισχύουν.

          2. Τον εδιωξαν από heaven ενώ είχε τόσο “ρευμα” στον κόσμο? Απίστευτο! Και αυτό γιατί? Επειδή το μοναδικό τραγούδι που του έβγαλαν δεν έκανε την τεράστια επιτυχία? Καμία ενημέρωση για το τι θα προτείνει η feelgood και η heaven έχουμε? Και επιπλέον: η Cobalt πουθενά δεν αναφέρεται…Γιατί? Δε θα προτείνει κάτι? Το 2010 είχε προτείνει τρεις και διαγωνίστηκαν και οι τρεις!

          3. Το τραγούδι που έβγαλε δεν ήταν από τη Heaven, είναι ανεξάρτητη δουλειά..δεν έβγαλε καν δίσκο με τη Heaven.
            Όσες πληροφορίες έχουμε τις δημοσιεύουμε και νομίζω ότι ποτέ άλλοτε δεν είχαν τη δυνατότητα οι fans να έχουν τέτοια ενημέρωση παράλληλα με τη διαδικασία,οπότε και για να απαντήσω και στον esc για το σχόλιο του, ναι είμαστε πολύ χαρούμενοι ότι όλες μα όλες οι συζητήσεις για την ελληνική συμμετοχή φέτος γίνονται με βάση το ρεπορτάζ του infegreece, οπότε δεν νοιώθουμε καθόλου υπερβολικοί στο τελευταίο σχόλιο μας στο άρθρο, προκειμένου να το αφαιρέσουμε.-

          4. Επιβεβαιώνω την πληροφορία για Ξανθοπουλο. Όντως είναι όπως τα λέτε, το ενημερώθηκα μόλις από αξιόπιστη πηγή. Ηταν μήλον της έριδος ανάμεσα σε heaven και μια άλλη εταιρία πασίγνωστη και επειδή έγινε χαμός με εξώδικα κτλ αποφασισε να βγάλει…μόνος του το πρώτο του τραγούδι στο κανάλι του στο YouTube σαν ανεξάρτητη παραγωγή!!!! Συμφωνώ επίσης σε όσα λέτε ότι φέτος είστε πρώτοι στην ενημέρωση αλλά για να είμαστε δίκαιοι υπάρχει ένα σαητ που έβγαλε μια μέρα νωρίτερα την πληροφορία ότι η ερτ θα απευθυνθεί σε δισκογραφικές και θα ζητάει ποιοτικό ελληνικό τραγούδι από καλλιτέχνη υψηλών δυνατοτήτων και με ελληνικό στίχο… το σαητ ήταν το oikotimes. Την επιστολή τη βγάλατε μόνο εσείς αλλά την εν λόγω πληροφορία την έβγαλε πρώτο το oiko. Και εκεί τελειώνουν τα πρωτεία του βέβαια γιατί είναι ουραγός στην ενημέρωση φέτος. Αν ισχυει αυτό για το σέξυ ντουέτο της Μινος ΕΜΙ που τραγουδάει “κάργα εθνικ”(για να το πούμε λαϊκά) και θα προταθεί φέτος για Γιουροβίζιον , ποιο να είναι άραγε? Κάτι πολύ κιτσερελα?

    2. Έχεις εν μέρη δίκαιο. Όντως το εν λόγω site έγραψε πρώτα για τον ελληνικο στιχο και επειδη είμαι δίκαιος δεν θα μπορουσα να το αρνηθω, αν και αυτοί δεν αναφέρουν ποτέ την πηγη τους, όταν παιρνουν ειδησεις απο εμας. Το οτι η ΕΡΤ ομως απευθυνθηκε στις δισκογραφικες το γραψαμε τρεις μέρες νωρίτερα εμείς (στις 29 Σεπτεμβρίου υπάρχει κ σχετικό άρθρο). Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρουμε τις ειδήσεις που έχουμε βγάλει πρώτοι κ σε αποκλειστικοτητα κ έχουν δημιουργήσει όλες αυτές τις συζητήσεις μιας και είναι πολλές. Ενδεικτικά αναφέρω πέρα από την πρόσκληση ενδιαφέροντος της ΕΡΤ στις δισκογραφικές, την επιστολή της ΕΡΤ, την επιτροπή που δημιουργήσε η ΕΡΤ για την αξιολόγηση των κομματιών, την επίσημη κατάθεση απο Κετιμέ κ Τσακαλάκο με δηλώσεις τους, όλο το κόνσεπτ που ανακοινωσε το ΡΙΚ στις 15.9 εμείς το είχαμε αποκαλύψει στις 2.8 και άλλα πολλά (Εμείς γράψαμε πρώτοι στην Ελλάδα για την τιμωρία της Ουκρανίας, για την επιθεση στην Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, για το σενάριο της τεχνητής καρδιάς στο Salvador κλπ θέματα που έγιναν ειδησεις με πηγη τον ΙΝΦΕ από όλα τα ειδησεογραφικά sites). Ξέρετε είναι δύσκολο ένα ερασιτεχνικό μέσο, να καταφέρνει να αποκτά την εκτίμηση και την εμπιστοσυνη καλλιτεχνών, τηλεοπτικών σταθμών, δισκογραφικών εταιρειών για να απευθυνονται σε εμάς και να έχουμε όλες αυτές τις ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα στην ιστοσελίδα μας. Σας ευχαριστούμε που μας διαβάζετε και σας ευχαριστούμε για το γόνιμο διάλογο που εδώ γίνεται, να είστε σίγουροι ότι τα σχόλια σας διαβάζονται από όλους τους ενδιαφερόμενους!

  7. Θα ξεφύγω από το θέμα, αλλά μου δόθηκε το κίνητρο από κάτι που διάβασα παραπάνω.
    Μικρός πίστευα πως ήμουν ο μόνος fan του διαγωνισμού. Όταν το 1999 η Δάφνη Μπόκοτα έκανε τη μετάδοση από την ΕΡΤ & μας παρουσίασε έναν καλεσμένο της, τον πρόεδρο του ελληνικού fan club (Γιώργο Οικονόμου, αν θυμάμαι καλά το όνομα) σκέφτηκα ότι υπάρχουν κι άλλοι “τρελοί” σαν & μένα, & ταυτόχρονα απόρησα “πως να βρω αυτό το fan club”. Τελικά τα χρόνια πέρασαν & εγώ συνέχισα να παρακολουθώ τον διαγωνισμό φανατικά & μοναχικά.
    Φτάσαμε στο σήμερα & βλέπω να υπάρχουν 2 ξεχωριστά σωματεία φίλων του διαγωνισμού, χωρίς να καταλαβαίνω ή γνωρίζω “ποιοί είναι ποιοί” & το λόγο του “διαχωρισμού”, δηλ. τις διαφορές τους μιας & ο πόθος είναι ο ίδιος. Όμως, υπάρχει ένα μεγάλο όμως. Ανακάλυψα αυτήν εδώ την ιστοσελίδα πέρσυ (δεν υπήρχε πριν ή εγώ ήμουν τόσο άσχετος;) & δηλώνω σαν ενα απλος θνητός ότι 1η φορά βρίσκω σε ένα μερός μια όμορφη, σωστή, γρήγορη & όσο γίνεται αμερόληπτη ενημέρωση & χαίρομαι πολύ γι αυτό, όπως επίσης χαίρομαι που αρχίζουν & υπάρχουν σχόλια (δηλ. υπάρχει interaction).
    Πολύ καλή η Αρετή Κατιμέ, αλλά στο είδος της μουσικής που υπηρετεί. Δεν κάνει για Eurovision. Και έλεος πια με τα “κουλτουριάρικα” τραγούδια με χάλκινα που θυμίζουν Bregovic & με μηνύματα για την κοινωνία, την παγκοσμιοποίηση & τους λαθρομετανάστες που βαπτίστηκαν μετανάστες. Τέλος, δεν μπορείς να κάνεις εθνικό τελικό με αποφοίτους από talent shows & λοιπούς που αγγίζουν τα όρια της
    ανυπαρξίας όταν δεν υπάρχει από πίσω τους ένα δυνατό team & μια μεγάλη δισκογραφική, & όταν δεν μπορείς ή θες να τους προσφέρεις πλήρη υποστήριξη (ΕΡΤ), γιατί τότε θα έχεις Argo No 2.
    Αναμένω το αφιέρωμα για το 1988.

    1. Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Να σου πω λοιπόν ότι το σωματείο μας υπάρχει από το 1988, με κατατεθειμένο καταστατικό στο πρωτοδικείο Αθηνών. Χαιρομαι που μας βρήκες έστω και τώρα γιατί κάλιο αργά παρά ποτέ.. Προσπαθούμε να κάνουμε αυτο που αγαπάμε όπως και εσύ όσο καλύτερα γίνεται και τα τελευταία 2 χρόνια, νομίζουμε ότι το κάνουμε καλά. Η ιστοσελίδα υπήρχε και πριν, απλά η προσπάθεια δεν ήταν τόσο καλή τότε. Θα χαρούμε όμως να σε γνωρίσουμε και από κοντά. Την επόμενη Παρασκευή και Σάββατο θα έχουμε δύο πολύ όμορφες εκδηλώσεις στην Αθήνα, ένα πάρτυ και έναν διαγωνισμό, όπου φυσικά ο κάθε eurofan είναι ευπρόσδεκτος. Θα χαρούμε να έρθεις τόσο εσυ, όσο και όποιος άλλος επιθυμεί και πίστεψε με ίσως γίνεις και μάρτυρας κάποιου γεγονότος που θα γίνει το θέμα συζήτησης της επόμενης εβδομάδας…

      1. Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για την απάντηση, καθώς & για την πρόσκληση. Η πρώτη μου επαφή & ο μεγάλος έρωτας με το διαγωνισμό ξεκίνησε σε αρκετά μικρή ηλικία, το 1987.

    2. Συγχαρητήρια! Φαίνεστε πάρα πολύ αξιόλογο άτομο και υπολογίζω να είστε κύριος γύρω στα 40. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σας με την Eurovision. Συμφωνώ μαζί σας σε όλα σχεδόν! Όσον αφορά την Αρετή Κετιμέ που ετοιμάζει ήδη τις βαλίτσες της για την Λισσαβώνα έχω να δηλώσω ότι η φωνή της με κουράζει πάρα πολύ. Δεν είναι καλοδουλεμένη η φωνή της όπως των Αρβανιτάκη Τσαλιγοπούλου. Έχει αποκτήσει με τα χρόνια άνεση πάνω στη σκηνή, πετά και κανένα ‘όπα’ και βγάζει πολλές ατέλειες και αδυναμίες αυτή η τσιριχτή φωνή. Προσωπικά την θεωρώ εντελώς ακατάλληλη για την Eurovision! Θα τα πούμε πάλι μετά τον ημιτελικό που θα διαγωνιστεί η Ελλάδα στις 8 η στις 10 Μαΐου!
      -Μ’ έδιωξαν από το κολέγιο επειδή αντέγραψα στις εξετάσεις της μεταφυσικής: κοιτούσα κρυφά στην ψυχή του διπλανού μου!

  8. Καλό μεσημέρι σε όλου και εύχομαι να είστε όλοι καλά, καταρχάς η Αρετή λέγεται Κετιμέ και όχι Κατιμέ. Δεύτερον το τραγούδι είναι δίγλωσσο 80% Ελληνικά και 20% Αγγλικά, δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε και προσπαθώ να παρακολουθώ τα πάντα για να ενημερώνω. Οι αρμόδιοι θα αποφασίσουν για την έκβαση. Εγώ και όλοι μας από την ομάδα μας είμαστε πολλοί ευχαριστημένοι που όπως όλα δείχνουν θα γίνει Ελληνικός τελικός αυτό είναι το δίκαιο και το κοινό θα αποφασίσει. Και μιλώντας ξεκάθαρα και πάντα ειλικρινά πιστεύω ότι η Αρετή έχει ένα καλό, ήδη τα ξένα site μιλάνε για αυτήν και αυτό θα βοηθούσε στην προβολή της χώρας προς τα έξω. Από εκεί και πέρα όλοι εμείς θα ψηφίσουμε. Και επειδή σας ξαναλέω δεν έχω κάτι να προσωπικά πια να φοβηθώ γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαίρομαι και για τις άλλες συμμετοχές. Έχω γράψει τραγούδια από τον Σ.Μαλαμα μέχρι τον Γ.Μαζωνακη και την Ευρυδίκη μέχρι τον Πασχαλίδη και την Μποφίλιου και τον Γονιδη, απαντώ λοιπόν το εξής σε ανθρώπους που κατηγορούν τα είδη και βάζουν ταμπέλες, τα τραγούδια τα αλλάζουν οι ενορχηστρώσεις και οι ρυθμοί, η αλήθεια τους δεν αλλάζει. Να είστε πάντα καλά. Ευχαριστώ παρα πολύ Δ.Καρράς.

    1. Ζητώ συγγνώμη για το ορθογραγικό μου λάθος στο όνομα της Αρετής, προφανώς το είδα κάπου έτσι γραμμένο & λανθασμένα το υιοθέτησα.
      Οσον αφορά το 2ο σκέλος, επειδή αισθάνομαι ότι απευθύνεται στα δικά μου σχόλια, θα ήταν σωστό ν’ απαντήσω. Καταρχάς δεν υπήρχε λόγος να δικαιολογηθείτε για το οτιδήποτε. Κανείς δεν αμφισβήτησε τη δουλειά σας, το έργο σας & τις συνεργασίες σας, αλλά ούτε & εσάς τον ίδιο προσωπικά, ούτε κατηγόρησε τα είδη της μουσικής. Η καλή μουσική πάντα ξεχωρίζει είτε είναι ποπ, είτε ροκ, ειτε λαϊκό ειτε οτιδήποτε άλλο. Οί ταμπέλες που αναφέρατε είναι κάτι το σχετικό μιας & ότι γράφεται είναι βάση της προσωπικής άποψης & του προσωπικού γούστου που ευτυχώς ή δυστυχώς είναι διαφορετικά στον κάθε άνθρωπο.
      Σας εύχομαι καλή επιτυχία.

  9. Θα έπρεπε να μπουν και καλλιτέχνες στη επιτροπή όπως ΜΠΕΣΣΥ ΑΡΓΥΡΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ, ΑΛΙΚΗ ΚΑΓΙΑΛΟΓΛΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ, ΑΣΠΑ, ΠΑΟΛΑ, ΔΑΚΗΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΡΕΝΤΖΗ, ΤΕΡΗΣ ΧΡΥΣΟΣ, ΛΙΑ ΒΙΣΣΗ ΠΗΛΙΟΥΡΗ, ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΗΛΙΟΥΡΗ, ΝΙΚΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥΛΗ ΜΑΝΙΑ https://www.youtube.com/watch?v=EsZjIi_EXM8

  10. Έχουμε ακούσει έστω ένα τραγούδι της Αρετής Κετιμέ τα τελευταία δέκα χρόνια που να έγινε επιτυχία μεγάλη ή έστω να μας κάνει να πιστεύουμε εύλογα ότι θα είχε τύχη σαν τραγούδι στο διαγωνισμό? Εγώ προσωπικά όχι. Και δυστυχώς ο συμπαθέστατος συνθέτης της παρά το γεγονός ότι έχει γράψει σε τόσους τραγουδιστές και το συνολικό του έργο υπερβαίνει τα 160 τραγούδια, δεν έχω βρει (εγώ προσωπικά)ούτε ένα δικό του τραγούδι που να το γνωρίζω και να έχει γίνει μεγάλη επιτυχία (σσ: μπορεί να κάνω και λάθος αλλά εγώ δεν αναγνώρισα μεγάλες επιτυχίες και πολύ γνωστά τραγούδια μέσα στο έργο του…κι ας έχει γράψει από Ευρυδίκη και Μαζωνάκη μέχρι Κατσιμίχα κτλ.. ).

    Μακάρι η μεγάλη στιγμή και των 2 να είναι το τραγούδι που κατέθεσαν στην Eρτ (το λέω και το εύχομαι πραγματικά), αλλά μετά από 40 χρόνια ελληνικής παρουσίας στο θεσμό, έχω να πω ότι είναι ιδιαιτέρως σπάνιο να καταθέσει συνθέτης ή ερμηνευτής ένα τραγούδι(για την ελληνική εκπροσώπηση στη eurovision) που να είναι το καλύτερο της καριέρας του.

    Για Τσακαλάκο ισχύει το ίδιο με τη διαφορά ότι είναι λιγότερα χρόνια στο χώρο…έκανεένα δίσκο από τον οποίο ακούστηκε ένα τραγούδι κάπως και μετά για 6 χρόνια εξαφανίστηκε…. Η άλλη υποψήφια δεν την γνωρίζω καθόλου και δεν είχα ακούσει τραγούδι της παρά το γεγονός ότι ακούω καθημερινά ελληνική μουσική και μάλιστα όλα τα είδη. Άκουσα ομως και της τρίτης υποψήφιας κάποια τραγούδια στο διαδίκτυο και παρά το γεγονός ότι κάποια τραγούδια της ήταν αξιοπρεπή, δεν άκουσα κάτι ξεχωριστό που να με κάνει να θέλω να ξανακούσω ή που να με κάνει να πιστεύω ότι το συγκεκριμένο τραγούδι θα είχε πολύ καλή τύχη στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.

    Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν επιθυμώ εντόνως τη συμμετοχή τους σε δημοκρατική διαδικασία ελληνικού τελικού με πολλές συμμετοχές. Όλοι οι καλλιτέχνες που το επιθυμούν πρέπει να έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν άλλωστε. Απλά ας είμαστε πιο προσγειωμένοι για το τι να περιμένουμε για να μην απογοητευτούμε διότι με βάση τα πραγματικά γεγονότα (facts δηλαδή και όχι wishful thinking που λένε και οι Άγγλοι) δεν βλέπω λόγο ενθουσιασμού για καμία απο τις 3 υποψηφιότητες του φετινού ελληνικού τελικού. Τέλος, να αναφέρω ότι εκτιμώ όλους τους καλλιτέχνες (τραγουδιστές, δημιουργούς κτλ) που συμμετέχουν φέτος στη διαγωνιστική διαδικασία αλλά και την προσπάθειά τους.

  11. Μετά την καραμέλα “ποιότητα” φτάσαμε & στην “δημοκρατική διαδικασία”. Από τη στιγμή που όλοι μας γνωρίζουμε ότι βάσει των κανονισμών είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία της ΕΡΤ ο τρόπος που θα επιλεγεί το τραγούδι & ο καλλιτέχνης που θα μας εκπροσωπήσει στο διαγωνισμό, είναι κάπως γραφικό να αναμασάμε συνέχεια τα περι δημοκρατίας. Φυσικά & είναι πιο σωστό & δίκαιο κατα μία έννοια να γίνει ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους ενδιαφερόμενους & να έχουμε έναν μεγάλο εθνικό τελικό, αλλά αυτό το μοντέλο δεν λειτουργεί στην Ελλάδα για τους πολλούς γνωστούς σε όλους μας λόγους (οικονομικό, γενικό επίπεδο τραγουδιών, προφίλ συμμετέχοντων κα). Θα μπορούσε βέβαια η ΕΡΤ να βάλει διάφορους όρους όπως πχ κάνει η Ουγγρική τηλεόραση, αλλά δεν το κάνει. Εξάλλου η σκηνή της Eurovision δεν είναι για τον οποιοδήποτε & ούτε αποτελεί talent show ή το “Να η Ευκαιρία”. Είναι ένα διεθνές φεστιβάλ & εκπροσωπείται μια ολόκληρη χώρα εκεί. Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί στην τελική είναι να έχουμε ένα καλό & δυνατό τραγούδι, & έναν κατάλληλο ερμηνευτή (κατα προτίμηση καταξιωμένο & επαγγελματία). Μια ματιά στο παρελθόν των 38 συμμετοχών μας (ποιοί τα πήγαν καλά) ίσως σας πείσει.

    1. Ότι δηλαδή οι “κλειστοί” τελικοί της ερτ διασφαλίζουν κάτι?? Για δες λίγο τη χρονιά 2012… Ντόρα η εξερευνήτρια υποψήφια, ένα γκρουπ κασσιοπεια υποψήφιοι, κάτι δύο άλλα τυπάκια υποψήφια που τους έλεγαν Velvet fire ή κάπως…. μιλάμε για τραγικό επίπεδο και πολύ κατώτερο από νικητές talent show ή το “να η ευκαιρία”…. Εγώ σε κλειστό τελικό της ερτ δεν έχω δει ποτέ τα τελευταία 13 χρόνια ένα τραγούδι επιπέδου όπως το ” Τις νύχτες μεγαλώνω” της Μαρίας Ατσοπαρδη ( η οποια σα φωνή και παρουσία είναι καλύτερη από το 90% των καλλιτεχνών που μας έχουν εκπροσωπήσει) , ούτε ένα τραγούδι επιπέδου όπως το “Κάποτε” των καμιναρη και Παπαδόπουλου. Επίσης δεν έχω ακούσει καν μια μελωδική καλή (δυτική) μπαλάντα όπως το ” let me be the one” του Μπιγαλη. Από όταν η Γιουροβίζιον έγινε γνωστή στην Ελλάδα έγιναν μόνο 2 φορές ανοιχτοί ελληνικοί τελικοί δηλαδή με επίσημη προκήρυξη. Και τις 2 φορές υπήρχαν εξαιρετικά τραγούδια μέσα. Αν η ερτ πιστεύει ότι με προκήρυξη ανοιχτή, θα λάβει και πολλά σκουπίδια… τότε τίποτα δεν τη δεσμεύει από το να διαλέξει μόνο 3-4 από τα τραγούδια που θα λάβει και για να συμπληρώσει μια δεκάδα να απευθυνθεί και στις δισκογραφικές. Να έχουμε φτάσει στην κατάντια όμως η ΕΡΤ να κάνει κλειστούς και αδιαφανείς τελικούς όπου μας επιβάλλει τα γυφτομπαρόκ σκουπίδια ( βλέπε χρονιές 2007, 2008, 2009 και μετά όλες οι χρονιές και ειδικά το 2012 και 2014 και 2015 ) είναι από τραγελαφικό έως ανήθικο και την αφήνει ξεκάθαρα εκθετη αφενός και αφετέρου σε εμάς δίνει την εύλογη εντύπωση ότι οι διαδικασίες είναι αδιαφανείς και εξυπηρετούνε κάποιους περίεργους σκοπούς. Υγ: να μη θυμηθώ τα τραγελαφικά της φασιστικής συμπεριφοράς της ερτ το 2011. Δεν άφηνε το Σαββιδακη να ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙ (Για ποιο λόγο άραγε?) αλλά η Ψυχραμη με τις ζαρτιέρες έξω ήταν το απαύγασμα της ποιότητας στον ελληνικό τελικό κατά την ΕΡΤ που της επέτρεψε να διαγωνιστεί κανονικά με το σκυλοτράγουδό της (σσ: κατά τη γνώμη μου είναι ντροπή να ακούγεται τέτοιο κομμάτι και να μεταδίδεται τέτοια εικόνα από κρατική συχνότητα).

      1. Πλάκα μου κάνεις τώρα; Τι να πιάσω & τι ν’ αφήσω!
        Έχεις κολλήσει στο 2012, μια φτωχή από άποψη συμμετοχών χρονιά & μου δίνεις για παραδείγματα κάποια τραγούδια (2002 & 2003) για τα οποία πέρασαν απαρατήρητα στο κοινό. Επειδή άρεσαν σε σένα; Μπορεί & σε κάποιον ν’ αρεσε το “Καλοκαιράκι στη Σαντορίνη” (2001). Ψάξε να βρεις τί ποσοστά πήραν όλοι αυτοί στο τέλος της ψηφοφορίας. Η μήπως θες να σου θυμίσω κάποιες από τις υπόλοιπες “κομματάρες” που συνδιαγωνίστηκαν μ’ όλους αυτούς που ανέφερες;
        Καμία ελληνική συμμετοχή από τις χρονιές που ανέφερες δεν ανήκει στην κατηγορία γυφτομπαρόκ. Ειδικά για το 2009, 2014 & 2015 απορώ που είδες το γύφτικο στοιχείο. Μάλλον προκαλείς επίτηδες, κοινώς τρολάρεις, όπως είναι & η σημερινή ορολογία.
        Το 2007, 2008 & 2009 η Ελλάδα κατέλαβε την 7η, 3η (1η στον ημιτελικό) & 7η θέση αντίστοιχα.
        Δε γνωρίζω για ποιό λόγο αρνήθηκαν τη συμμετοχή του Γιάννη Σαββιδάκη το 2011, πάντως το τραγούδι του δεν βρήκε μετά καμία ανταπόκριση στο κοινό.
        Είναι συχνό φαινόμενο οι δισκογραφικές να σπρώχνουν τους απόφοιτους των talent shows για συμμετοχή στο διαγωνισμό, αλλά αυτό γίνεται συνήθως για προώθηση & διαφήμιση. Δυστυχώς δεν είμαστε πχ Βελγιο που επιλέγει μεν να στείλει ταλέντα που δε χαίρουν κάποιας αναγνωρισιμότητας ή αξιόλογης καριέρας, αλλά πάντα τα συνοδεύουν με ένα πολύ καλό τραγούδι & από πίσω υπάρχει μια δυνατή όμάδα που λύνει & ράβει, εξου & οι καλές θέσεις τα τελευταία χρόνια.
        Μη σκας, σε κανέναν δεν άρεσε η Ψυχράμη.
        Αν δε σου κάνει κόπο, ξαναδιάβασε τις 3 τελευταίες σειρές από την προηγούμενη ανάρτησή μου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.