Eurovision 2018 : Ο Christer Björkman έχει ξεκινήσει ήδη να ετοιμάζει τη σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς!

Eurovision 2018 : Ο Christer Björkman έχει ξεκινήσει ήδη να ετοιμάζει τη σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς!

Εδώ και μερικά χρόνια η σειρά εμφάνισης των χωρών στους ημιτελικούς, αλλά και στο μεγάλο τελικό γίνεται από τους διοργανωτές του διαγωνισμού και την EBU και όχι μέσω κλήρωσης. Με μία φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στα social media οι Πορτογάλοι αποκαλύπτουν ότι ο Christer Björkman, επικεφαλής της σουηδικής αποστολής στο διαγωνισμό και ένας εκ των παραγωγών του φετινού διαγωνισμού, εργάζεται ήδη για τη σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς.

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στην Altice Arena, προφανώς κατά τη διάρκεια της συνάντησης των αρχηγών αποστολών. Ο Christer Björkman κολλώντας sticks στον τοίχο, όπως ακριβώς πράττει και για τη σειρά εμφάνισης των τραγουδιών στο Melodifestivalen, προετοιμάζει τη σειρά με την οποία οι χώρες των δύο ημιτελικών θα διαγωνιστούν στις 8 και 10 Μαΐου.

Η σειρά εμφάνισης των χωρών στον τελικό, ανακοινώνεται το βράδυ μετά το τέλος του δεύτερου ημιτελικού, όταν πλέον γνωρίζουμε όλους τους φιναλίστ. Ήδη έχει ανακοινωθεί ότι η Πορτογαλία θα εμφανίζεται όγδοη στο μεγάλο τελικό, αφού μόνο για τη διοργανώτρια χώρα γίνεται κλήρωση.

Σύμφωνα με την EBU η σειρά εμφάνισης των τραγουδιών είναι τέτοια, ούτως ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, έχοντας εναλλαγές μεταξύ αργών και χορευτικών τραγουδιών. Πέρσι η σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς ανακοινώθηκε στις 31 Μαρτίου, οπότε σύντομα θα μάθουμε σε ποια θέση ακριβώς θα διαγωνισθεί η Ελλάδα, αλλά και οι υπόλοιπες χώρες.

Γνωρίζοντας ότι έχουμε κληρωθεί στο δεύτερο μισό του ημιτελικού μας, ποια θέση θεωρείτε ότι θα ήταν η καλύτερη για τη Γιάννα Τερζή και το Όνειρο Μου;

33 σκέψεις για το “Eurovision 2018 : Ο Christer Björkman έχει ξεκινήσει ήδη να ετοιμάζει τη σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς!

  1. Προκειται για την πιο αδικη πρακτικη της eurovision. Γιατι να εχει ενας παραγωγος το δικαιωμα να καθορισει την τυχη ενος τραγουδιου; Μπορει αν δεν του αρσει να χαντακωσει καποιο βαζοντας το πρωτο και αντιθετα να αναδειξει καποιο αλλο τοποθετωντας το σε καλυτερη σειρα εμφανισης προς το τελος μεταξυ αδυναμων τραγουδιων. Το καλυτερο και πιο δικαιο συστημα ηταν εκεινο της κληρωσης, με την τυχη να αποφασιζει για τα παντα και να μην μενουν “σκιες” στο στησιμο του διαγωνισμου.

    1. Πέρυσι ξεκίνησε ο διαγωνισμός με το τραγούδι της Σουηδίας, όντας Σουηδός ΒJORKMAN….. Για μένα γιατί δεν το κάνουν οι Πορτογάλλοι σαν διοργανωτές;;;

  2. Να δούμε ποια θα ναι τα “αγαπημένα”/ παιδιά” για φέτος…(ή μάλλον και φέτος) 😛
    Η Ελλάδα ευτυχώς που κληρώθηκε στο β μισό (ελπίζω και στο τελικό να κληρωθούμε εκεί) γιατί δε νομίζω να μας βάλουν να εμφανιστούμε πιο μετά από τη 14η θέση…Από τότε που ισχύει το σύστημα αυτό και είμαστε στο β μισό του ημιτελικού (2013 2014 2017)2 στις 3 αυτές χρονιές εμφανιστηκαμε πρώτοι στο β μισό….

  3. εγω θελω ο διαγωνισμος να επιστρεψει στις παλιες καλες εποχες του οπου ψηφιζε 100% το τηλεοπτικο κοινο και δεν καθοριζοταν η σειρα εμφανισης απο τους διοργανωτες. εμεις κληρωθηκαμε στο β’ μισο και ειμαι βεβαιος οτι θα μας τοποθετησουν στις πρωτες θεσεις αυτου και αναμεσα σε πολυ δυνατα τραγουδια οπως γινεται αλλωστε καθε φορα με τη χωρα μας. ελπιζω φετος να μην μας χαντακωσουν

    1. Τις παλιές καλές εποχές που αν δεν άνηκες σε πρώην σοβιετική και γιουγκοσλαβική δημοκρατία και αν δεν είχες ορδές μεταναστών σε άλλες χώρες, δεν έβλεπες τελικό ούτε με τα κυάλια…

  4. Δεν έχει καμια σημασία η σειρά εμφάνισης. Θυμόμαστε τι έγινε πέρσι με τη Λετονία και το 2013 με τη Σερβία.

  5. Δεν παίζουν ρόλο αυτά… πέρσι άνοιξε το διαγωνισμό η Σουηδία. Η χώρα του. Αν ήθελε να την χαντακώσει θα την έβαζε να εμφανιστεί πρώτη; Πήρε την πέμπτη θέση τελικά που αν με ρωτάτε ήταν και πολλή για το συγκεκριμένο τραγούδι. Συμφωνώ ότι όταν κάποια τραγούδια εμφανίζονται προς το τέλος πάνε καλύτερα, αλλά από το 2014 μέχρι σήμερα τρεις νικητές προήλθαν από το ά μισό και μόνο ένας από το β´ μισό. Άμα είναι καλό το τραγούδι όπου το βάλεις κερδίζει.

  6. Το βρίσκω αδιανόητο ένας άνθρωπος που συνδέεται τόσο στενά με μια εθνική αποστολή και που έχει δώσει τις ψήφους του σε τόσους εθνικούς τελικούς να έχει τέτοια δύναμη στον διαγωνισμό. Προφανώς όλοι καταλαβαίνουμε ότι θα κάνει το καλύτερο για τη Σουηδία και την Κύπρο, ενώ θα προσπαθήσει να χαντακώσει το τραγούδι της Γαλλίας π.χ. όπως προσπάθησε να κάνει και στον τελικό της.

    Από κει και πέρα είμαι υπέρ του να κανονίζουν οι διοργανώτες τη σειρά εμφάνισης με γνώμονα την καλύτερη ανάδειξη των τραγουδιών εναλλάσσοντας τα είδη, τις ανδρικές και γυναικείες συμμετοχές κτλ. Τα στατιστικά δείχνουν οτι από τότε που εφαρμόστηκε αυτο το σύστημα, η σειρά εμφάνισης παίζει μικρότερο ρόλο σε σχέση με την περίοδο που γινόταν με κλήρωση. Όμως αυτό δεν μπορει να γίνεται από άτομα που συνδέονται με συγκεκριμένες συμμετοχές ή με βάση τα φαβορί των στοιχημάτων.

    1. Κατά τη γνώμη μου η σειρά εμφάνισης θα ήταν δίκαιο να προκύψει κατόπιν κλήρωσης που είναι καθαρά θέμα τύχης το που θα πέσεις.

      1. Στην πράξη όμως η κλήρωση έχει αποδειχθεί πιο άδικη. Γι’αυτό κι από τότε που σταμάτησε έχουμε τραγούδια που κερδίζουν από το πρώτο μισό του τελικού και συμμετοχές που δεν προκρίνονται αν και εμφανίστηκαν σε καλή σειρά στον ημιτελικό. Πριν αυτό δεν συνέβαινε ποτέ.

        Το θέμα είναι όμως να καθορίζουν τη σειρά οι διοργανωτές και όχι συνέχεια το ίδιο άτομο που έχει αναλάβει τον διαγωνισμό εργολαβία…

        1. Απο τη στιγμή που η σειρά εμφάνισης αποφασίζεται από 1 ή 2-3 άτομα, πάντα θα υπάρχει η αδικία, αλλά & η προώθηση κάποιων συμμετοχών. Το οτι τη σειρα τη βγάζει ο Bjorkman αυτό αποτελεί σκάνδαλο μεγατόνων. Πχ γιατί να μην ανοίξει το “Heroes” το 2015 τον τελικό, που κληρώθηκε μάλιστα στο 1ο μισό; Αλλά βολέψανε τον Σουηδό προς το τέλος (του 1ου μισου), τυχαίο;
          Η Sertab & η Ruslana εμφανίστηκαν στην 4η & 10η θέση αντίστοιχα, άρα αυτό που γράφεις δεν ισχύει.

      2. Στην πράξη όμως η κλήρωση έχει αποδειχθεί πιο άδικη. Γι’αυτό κι από τότε που σταμάτησε έχουμε τραγούδια που κερδίζουν από το πρώτο μισό του τελικού και συμμετοχές που δεν προκρίνονται αν και εμφανίστηκαν σε καλή σειρά στον ημιτελικό. Πριν αυτό δεν συνέβαινε ποτέ.

        Το θέμα είναι όμως να καθορίζουν τη σειρά οι διοργανωτές και όχι συνέχεια το ίδιο άτομο που έχει αναλάβει τον διαγωνισμό εργολαβία…

  7. Αυτός γιατί πρέπει να ανακατεύεται σε ΟΛΑ; Τι δουλειά έχει να καθορίσει τη σειρά εμφάνισης στους ημιτελικούς; Υποτίθεται ότι είναι δουλειά των διοργανωτών αυτή. Θα τοποθετήσει τις χώρες με βάση ποια τραγούδια του αρέσουν ώστε να ευνοήσει ενώ αυτά που δεν του αρέσουν θα τα χαντακώσει. Για το τραγούδι της Κύπρου είπε ότι το θεωρεί υποψήφιο για πρωτιά άρα το βλέπει με καλό μάτι = καλή σειρά. Για το δικό μας δε ξέρω τι άποψη έχει άλλα δε το κοβω να μας βάλει σε καλή θέση. Πάντως διαφωνώ κάθετα με το να καθορίσει αυτός τη σειρά.

  8. Κληρωση και απολυτη ψηφο απο το κοινο . Σχετικα με την Σουιδια περυσι , δεν εχει καμια σημασια αφου οπου και να εμφανιστει θα ειναι μονομα ευνοημενη . Την Τσεχια προπερυσι την χανατκωσαν και την αδικησαν οπως και πολλα αλλα τραγουδια καθε χρονο . Φετος τολαχιστον δεν υπαρχει θεμα να μαζευτουν μαζεμενες μπαλαντες και να μας παρει ο υπνος . Απλα ο κυριος αυτος εχει κανει τον διαγωνισμο δικο του .

  9. H Eurovision είναι Σουηδική υπόθεση εδώ και 10 χρόνια περίπου. Όλοι όσοι παρακολουθούν τον διαγωνισμό ξέρουν την αντιμετώπιση που έχουν όλες οι αποστολές όταν γίνονται οι πρόβες, πλην της Σουηδικής.
    Τώρα, το αν και πόσο βοηθιούνται οι Σουηδοί ή οι χώρες που έχουν Σουηδούς στην αποστολή τους, δεν φαίνεται από την θέση που θα εμφανιστούν, αλλά από το ποια τραγούδια θα παρουσιαστούν πριν και μετά από το “ευνοημένο” τραγούδι. Εκεί είναι το “παιχνίδι” και όχι στο αν θα τραγουδήσουν πρώτοι ή τελευταίοι. Με αυτόν τον τρόπο ευνοούνται τα δικά τους τραγούδια.

  10. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα!!!

    Το 2013 και η Ελλάδα και η Δανία και το Αζερμπαϊτζάν αλλά και η Ουκρανία ήταν κοντά στην σειρά εμφάνισης!!!!!
    Το ότι πολύ καλά τραγούδια εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο είναι καλό!!!
    Καλύτερο από το να βάλουν ας πούμε ένα μέτριο τραγούδι ανάμεσα σε δύο φαβορί!!!
    Το 2013 έγινε η καλύτερη σειρά εμφάνισης!!!

  11. Ολη η λογική της σειράς εμφάνισης είναι μία και απλή: τα φαβορί στα στοιχήματα να μη κληρωθούν νωρίς και αδικηθούν, γι’ αυτό και πάντα στον τελικό δεν μπαίνουν πριν την 8η θέση. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει καμία άλλη μέριμνα, καθώς είναι τελείως υποκειμενικό το ζήτημα της εναλλαγής.
    Οι Κόζα Μόστρα μπήκαν σε καλη θέση στον τελικό γιατί πήγαν καλά στον ημιτελικό. Είναι βέβαιο ότι ο κύριος αυτός ξέροντας τη βαθμολογία των ημιτελικών σπρώχνει ένα τραγούδι προς το τέλος.
    Προσωπικά με αυτό διαφωνώ γιατί έτσι προδίδεται πώς πήγε ένα τραγούδι στον ημιτελικό και προεξοφλείται και η τύχη του στον τελικό, χωρίς να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί αυτό να αλλάξει αν κάνει καλύτερη εμφάνιση ή αν έτυχε να βρίσκεται σε ημιτελικό με λίγες φιλικά προσκείμενες στο τραγούδι χώρες.

  12. Οπως φαινεται και απο τα σχολια, παντα θα υπαρχουν εκτιμησεις και υποψιες για τα κριτηρια με τα οποια μαγειρευεται η σειρα εμφανισης. Αλλος λεει για να ευνοηθει η Σουηδια και οι προσκειμενες του Βjorkmann χωρες, αλλος λεει για να ευνοηθουν οι χωρες που παιζονται ψηλα στα στοιχηματα κ.ο.κ. Σ ενα τοσο θολο θεμα απαντηση ποτε δεν θα υπαρξει και οσο συνεχιζεται θα συνεχιζεται και η παραφιλολογια. Αμφιβαλει κανεις πως αν συμμετειχε η Ρωσια περσι με μια τραγουδαρα, οτι οι Ουκρανοι παραγωγοι θα την χαντακωναν με μια χαλια σειρα εμφανισης; Ποιος μας λεει οτι θα ειναι αντικειμενικοι οι Αρμενιοι με μια συμμετοχη του Αζερμπαιτζαν αν ποτε η Αρμενια οργανωσει το διαγωνισμο; Για αυτο ας αφησουμε την τυχη να καθορισει ξανα τη σειρα εμφανισης, χωρις προκαταληψεις και θολα υπονοουμενα.

  13. Πολλά μπορούμε να πούμε για την προγραμματισμένη σειρά εμφάνισης, αλλά ούτε η κλήρωση είναι πιο δίκαιο σύστημα. Ακόμα και στον διαχωρισμό των ημιτελικών φέτος μαζεύτηκε το 80% των δυνατών τραγουδιών στον πρώτο ημιτελικό και ελάχιστα στον δεύτερο. Ως αποτέλεσμα, καλά τραγούδια θα αποκλειστούν και πολύ χειρότερα θα προκριθούν στον τελικό.

    1. Οχι φιλε μου, απο τη στιγμη που απουσιαζει ο παραγοντας ατομικοτητα, προσωπικο γουστο και η υπονοια προσωπικου συμφεροντος, η κληρωση ειναι το πιο δικαιο συστημα που μπορει να υπαρξει, σε σχεση με την ανθρωπινη επιλογη που εκ των πραγματων ενεχει υποκειμενικοτητα. Απλη λογικη ειναι αυτο που σου λεω.

      1. Ο υποκειμενικός παράγοντας μπορεί να είναι και πιο δίκαιος αν υπάρχουν σαφή κριτήρια που μπορούν να ελεγχθούν και όχι όταν γίνεται τσιφλίκι ενός ανθρώπου. Το παράδειγμα της κατανομής των τραγουδιών στον ημιτελικό είναι χαρακτηριστικό. Δεν είναι δίκαιη μόνο και μόνο επειδή βγήκε από κληρωτίδα.

      2. Η τυχαιότητα δεν συναπάγεται δικαιοσύνη. Διαφορετικά οι αποφάσεις στις δίκες θα έβγαιναν με κλήρωση.

        1. O,τι ναναι…Οι αποφασεις της δικαιοσυνης βασιζονται στο συνταγμα και τους νομους..η σειρα εμμφανισης ενος διαωνισμου βασιζεται στο ασαφες κριτηριο “Για την καλυτερη ροη του προγραμματος”. Αν εσενα αυτο σε καλυπτει, παω πασο. Εκατο διαφορετικους παραγωγους να βαλεις, θα σου εβγαζαν εκατο διαφορετικες σιερες εμφανισης με το ιδιο κριτηριο, την “καλυτερη ροη του προγραμματος”.

          1. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Και το τηλεοπτικό θέαμα έχει τους κανόνες και τους “νόμους” του. Σε κάθε περίπτωση, το τυχαίο μπορεί να είναι πιο αμερόληπτο, αλλά δεν είναι εξορισμού πιο δίκαιο.

  14. Το να χαντακώσει ο Björkman όποιον δεν γουστάρει, ονομάζεται αδικία.
    Το να βγάλει η κληρωτίδα μια κακή κλήρωση, ονομάζεται ατυχία.
    Στη μια περίπτωση υπάρχει φταίχτης, στην άλλη όχι.

  15. Κλήρωση και ξανά κλήρωση.ακους εκεί.
    Το Ισραήλ θα το γ…..σει για άλλη μια φορά σίγουρα στις 5 πρώτες θεσεις και στο ημιτελικό και στο τελικό φυσικα.
    Νορβηγία,Σουηδία σίγουρα προς το τελος.
    Ελλάδα μια από τα ίδια δεύτερη δεκάδα.
    Κλήρωση και απομάκρυνση κριτικών επιτροπών ειδικά των ανατολικών χωρών.

    1. Τώρα για να λέμε του στραβού το δίκιο, προσωπικά δεν τον πάω αλλά ποτέ δεν χαντακώνει εξόφθαλμα τραγούδια που πραγματικά έχουν απήχηση. Κάποια προσχήματα τα κρατάει πάντα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.