Ελλάδα: Οι δηλώσεις της Γιάννας Τερζή για τον αποκλεισμό της

Ελλάδα: Οι δηλώσεις της Γιάννας Τερζή για τον αποκλεισμό της

H Γιάννα Τερζή μετά τον απρόσμενο αποκλεισμό της Ελλάδας στον πρώτο ημιτελικό, έκανε τον απολογισμό της συμμετοχής της μέσω της σελίδας της στο facebook, ευχαριστώντας όσους την στήριξαν αλλά εκφράζοντας παράλληλα την πικρία της για όσους της στάθηκαν απέναντι. Συγκεκριμένα δήλωσε:

Με τεράστια υπομονή απέναντι σε αμέτρητες αντιξοότητες και πολλά “όχι”, τυχαία ή μη, η ομάδα μου κι εγώ πιστέψαμε στο τραγούδι αυτό μέχρι και το τελευταίο κύτταρό μας. Με ενθουσιασμό και σκληρή δουλειά κάναμε τα αδύνατα δυνατά για μήνες, με ότι δεδομένα είχαμε. Αυτοί που ήταν 100% μαζί μας φάνηκαν, όπως φάνηκαν επίσης κι αυτοί που δεν ήταν. Σημασία για μένα δεν έχουν οι δεύτεροι, γιατί πολύ απλά δεν είναι “συμπαίκτες”. Για μένα σημασία έχει πως ανεβήκαμε στη σκηνή μπροστά σε εκατομμύρια κόσμο και δώσαμε τις ψυχές μας, όπως ακριβώς έπρεπε να κάνουμε για εμάς και για εσάς! Σημασία έχετε όλοι εσείς που κάνατε το τραγούδι νούμερο ένα από την πρώτη στιγμή! Που το καταλάβατε. Και που ζήσατε μαζί μας το “Όνειρό Μας”! Θα είστε για πάντα στην καρδιά μου εσείς και το τραγούδι μας, σας αγαπώ! Μην πληγώνεστε, να είστε περήφανοι!
Αγαπητά media ακόμα δεν πιστέυω πόσο σύσσωμα αντιδράσατε απέναντι στην Ελληνική Συμμετοχή φέτος. Έφυγα για Λισαβώνα παίρνοντας μαζί μου όλη σας την αγάπη και τη στήριξη! Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!

Ως INFE Greece δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε στη Γιάννα Τερζή καλή συνέχεια στην μετέπειτα μουσική της πορεία, και να την ευχαριστήσουμε που παρά το ατυχές αποτέλεσμα, μας χάρισε ένα τραγούδι που αγάπησαν οι Έλληνες fans του διαγωνισμού, και όχι μόνο.

 

15 σκέψεις για το “Ελλάδα: Οι δηλώσεις της Γιάννας Τερζή για τον αποκλεισμό της

    1. Η σπόντα ήταν για την ΕΡΤ, καθώς ο Καλημέρης είχε ήδη δηλώση ότι είχαν πλήρη στήριξη απο τη δισκογραφική τους.

      1. Νομίζω ότι η σποντα ήταν και για την ΕΡΤ και για την Πανικ που οι περισσότεροι στήριξαν την Φουρέιρα από την Πανικ μόνο ο Αρσενίου δεν πήρε θέση και ήταν δίπλα και στις 2 και επίσης η σποντα πήγε και στα media που όσο ήταν εδώ την καλοπιάνει και όταν έφυγε για Λισσαβώνα και αποκλείστηκαμε έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο

  1. Δίκιο έχει. Αν είχε περάσει όλοι θα έλεγαν ότι ήταν επικό και ξεχώριζε, τώρα που κοπηκε ήταν λίγη, χωρίς σκηνική παρουσία κτλ. Νομίζω έδωσε ό,τι περισσότερο μπορούσε, αυτή είναι, άλλο δεν έχει. Από κει και πέρα με τόσο δυνατό ανταγωνισμό, οι καραμπόλες είναι απρόβλεπτες. Ποιος θα το περίμενε ότι θα πέρναγε η Αλβανία και η Ιρλανδία για να μείνει έξω το Βέλγιο και η Ελλάδα; Και η παρουσία της Κύπρου μάλλον δεν βοήθησε γιατί αφαίρεσε πολύτιμες φιλικές ψήφους.

    Το τι ακούγεται δε από τους γιουροβιζιονολόγους στα μεσημεριανάδικα δεν λέγεται. Ότι δεν περνάει κάτι που δεν είναι στα αγγλικά (ξεχνόντας ποιος κέρδισε πέρσι). Ότι δεν περνάει το έθνικ (ξεχνάνε τι κέρδισε πρόπερσι). Ότι δεν μπορείς να είσαι μόνος στη σκηνή (όταν οι 4 τελευταίοι νικητές τραγούδησαν μόνοι τους). Κάποιοι σχολιάζουν λες και ο διαγωνισμός ξεκίνησε φέτος με την (όντως εκπληκτική) εμφάνιση της Φουρέιρα.

    Στη τελική προτιμώ να κοβόμαστε με το “Όνειρο μου” παρά να περνάμε με το “This is love”…

  2. Σπόντα ξεσπόντα ήταν πολύ μικροπρεπές εκ μέρους της να βάλει το στόρι με την Βουλγάρα και να της ευχηθεί να κερδίσει. Η παιδεία και η κλάση στα δύσκολα φαίνονται.

  3. Loukas Yiorkas ft. Stereo Mike – Watch My Dance – ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΕ ΠΕΡΝΑΝΕ – ΕΙΧΑΜΕ ΒΓΕΙ ΕΒΔΟΜΟΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 2η ΘΕΣΗ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ – ΣΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗ 1η ΘΕΣΗ – “ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ” – ΖΕΜΠΕΚΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ.

  4. Tο να πετάς σπόντες & να προσπαθείς να διώξεις από πάνω σου την οποιαδήποτε ευθύνη ρίχνοντας το βάρος της αποτυχίας σε τρίτους δείχνει ανωριμότητα.
    Καταλαβαίνω ότι είναι απογοητευμένη & πικρααμένη, & σίγουρα πολλοί παράγοντες έπαιξαν το ρόλο τους, αλλα ισως θα ‘πρεπε η ίδια να καθήσει με ηρεμία & να σκεφτεί ότι το κακό αποτέλεσμα ήταν απόρροια & δικών της λανθασμένων επιλογών.
    Και εμείς πιστέψαμε στο τραγούδι της, δυστυχώς όμως η σκληρή δουλειά δε φάνηκε καθόλου. Ισα ίσα αυτό που φάνηκε ήταν πως η ελληνική αποστολή εφτασε στη Λισαβόνα απροετοίμαστη.
    Η σκηνική παρουσία ήταν κακόγουστη & δεν ταίριαζε με το υφος του τραγουδιού μας. Αυτό το βαμμένο χέρι δεν το είδε κανείς από την αποστολή ότι δείχνει αποκρουστικό στην οθόνη; Οταν έχεις ένα ατμοσφαιρικό τραγούδι δεν προσπαθείς να κάνεις πάνω στη σκηνή τον ηλεκτρολόγο (που ούτε αυτό φάνηκε) μεσα από έντονα φώτα, πυροτεχνήματα και καπνούς.
    Μηπως να μιλήσω για τα καραγκιοζιλίκια με τα δήθεν εφε που κόλλησαν στο τελωνείο & την αντιεπαγγελματικη μυστηκοπάθεια; Ηταν γνωστό όλες οι χώρες τι θα παρουσιάσουν, μόνο εμείς υποτίθεται δε θέλαμε να φανερώσουμε τους άσσους στο μανίκι μας.
    Είναι ευχαριστημένη από την απόδοσή της ερμηνείας της στον ημιτελικό; Το βιντεο υπάρχει στο youtube.
    Πέρα λοιπόν από την οποιαδήποτε αισθητική, πως θα πρεπε να παρουσιαστεί αυτό το κομμάτι & τι θα μπορούσε να γίνει με τη γέφυρα που διαρκεί 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα κλπ το βασικό είναι να στεκόσουν εσύ στη μέση και γύρω σου περιμετρικά τα φωνητικά (εφόσον πρόκειται για διάλογο & όχι μονόλογο) & με την ερμηνεία σου να κάνεις τον τηλεθεατή & να ανατριχιάσει & να καταλάβει το μήνυμα του τραγουδιού σου. Δεν το έκανες όμως. Και σ’αυτό δε σου φταίει κανένας άλλος.

  5. Δεν αξιζει κραξιμο η Γιαννα για την αποτυχια να μην περασουμε τελικο. Συνεγραψε ενα ομορφο τραγουδι, προσπαθησε για το καλυτερο με τα μεσα, το μπατζετ και την στηριξη που ειχε και ηταν και ατυχη να πεσει σε εναν πολυ δυσκολο ημιτελικο. Αν ειχε κληρωθει στον 2ο τωρα πολυ πιθανον να της διναμε συγχαρητηρια που καταφερε με το κομματι της να αγγιξει τους Ευρωπαιους και να ελπιζαμε ακομα για μια καλη θεση το Σαββατο. Επισης το ιδιο αν ειχε βγει δεκατη στον ημιτελικο μας ενω τωρα που μπορει να βγηκε 11η κραξιμο. Σιγουρα καποια πραγματα θα μπορουσαν εκ του αποτελεσματος να εχουν γινει καλυτερα. Αλλα δεν πιστευω οτι η Γιαννα ειχε κακη προθεση. Ισως κι αυτη αν γυρνουσε το χρονο πισω να εκανε αλλες επιλογες αλλα ο,τι εγινε εγινε. Καθε χρονο μενουν εκτος τραγουδια που ειχαν απηχηση μεχρι τους ημιτελικους κανοντας την εκπληξη. Φετος ετυχε να ειμασταν εμεις μαζι με το Βελγιο προς το παρον. Περυσι ηταν η Εσθονια με την Φινλανδια προπερσι η Ισλανδια με την Νορβγια και παει λεγοντας.

  6. Οσο για την σποντα σιγουρα δεν παει στην Πανικ. Το ειπε πολλες φορες οτι δεν ειχε κανενα προβλημα με την Πανικ και εδω που τα λεμε χαρη στην Πανικ που δεχτηκε να καταθεσει την προταση της και να πληρωσει την ρητρα συμμετοχης και ολα τα υπολοιπα εξοδα πηγε στην Γιουροβιζιον. Δεν ανηκε στο δυναμικο της Πανικ απο πριν. Ισως να παει στην ΕΡΤ αφου μιλαει για συμπαικτες. Συμπαικτες ηταν απο την μια η Γιαννα με την δισκογραφικη της και απο την αλλη η ΕΡΤ.

    1. To ότι η ΕΡΤ δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθεί και να δώσει δεκάρα το ήξερε από την πρώτη στιγμή όμως.

  7. Τα έλεγα από τον Νοέμβριο. Η βασική ευθύνη είναι σε μία ΕΡΤ αδιάφορη και οκνηρή, που δεν ξέρει και δεν θέλει να μάθει. Η όλη φετινή διαδικασία ξεκίνησε φαιδρά (ανόητη επιμονή σε σώνει και καλά ελληνικό τραγούδι, μηδενική οικονομική στήριξη προς τη συμμετοχή, βλακώδεις όροι που ακύρωναν το ένα τραγούδι μετά το άλλο ώσπου έμεινε ένα, εν τέλει ακύρωση του τελικού) και όπως ήταν λογικό τελειώσε και φαιδρά.

    Η μόνη ευθύνη της ομάδας της Τερζή είναι ότι δέχθηκαν να μπουν σε μία διαδικασία με εξευετελιστικούς όρους για τους καλλιτέχνες -ουσιαστικά μία οικονομική συναλλαγή και τίποτα άλλο- αποδεχόμενοι τους παραλογισμούς της ΕΡΤ. Όταν λοιπόν έχεις δεχθεί τον παραλογισμό και την γελοιότητα, μετά δεν μπορείς να τους καταγγέλεις. Μετά απλά λούζεσαι τις συνέπειες, που δεν θα τις αποφύγεις στο τέλος. Η προχειρότητα, η ανοργανωσιά και η αμάθεια δεν μπορούν να κρυφτούν.

    1. Ο αποκλεισμός όμως από τον τελικό, όσο στραβή & κακή να είναι η ΕΡΤ (το είπαμε ότι πρέπει να πάρουν πόδι όλοι από ‘κει μέσα), δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να χρεωθεί στην ίδια. Η Τερζή έπεσε θύμα των κακών της επιλογών-συνεργασιών, μα περισσότερο της αλαζονείας της. Δεν καταδέχτηκε να πει ούτε ένα “συγγνώμη, δεν τα κατάφερα”. Το Βατερλώ το βλέπαμε όλοι να έρχεται από μακρια, από την ανύπαρκτη προετοιμασία & την προχειρότητα, που άλλα δήλωνε & άλλα έκανε. Δημιουργήθηκε ομάδα φωνητικών μόλις 3 βδομάδες πριν την αναχώρηση για Λισαβόνα. Μέχρι τελευταια στιγμή δηλωνε οτι σκεφτεται να είναι ή να μην είναι στη σκηνή ο Βλάχος. Δεν έδινε καμία σημασία σε ότι παρατήρηση ή σχόλιο της έκακαν, από δημοσιουγράφους (τους οποίους ειρωνευόταν) ή fans (τους μπλόκαρε). Βγήκε στη σκηνή εντελώς αμήχανη, δε σταύρωσε ούτε μια νότα, γελούσε ενώ υποτίθεται ότι ερμήνευε ένα δραματικό κομμάτι & κουνούσε πέρα-δώθε μια βαμμένη παλλάμη που σε συνδιασμό με τα νύχια της έφερνε στε φτηνό horror.
      Kαι κάτι ακόμα, όταν έχεις ένα ατμοσφαιρικό τραγούδι όπως το “Όνειρό μου”, που το μήνυμά του είναι διάλογος ανάμεσα σε Ελλάδα-Έλληνες ή άνδρα-γυναίκα ή μητέρας-γιού κλπ δε βγαίνεις μόνη σου στη σκηνή σαν την κακιά μάγισσα με έντονο φωτισμό & να πέφτουν πυροτεχνήματα.

      1. Δε ξέρω ρε φίλε St. Δε ξέρω τι να πιστέψω. Ειλικρινά δε θέλω να πιστεύω ότι ήταν αλαζόνας και τα πήρε όλα πάνω της και να έκανε ο,τι εκανε. Αν και όπως βλέπω μπορεί και τελικά να ήταν. Αυτό που πρέπει να κανει είναι να πει την αλήθεια. Εγώ την εκτίμησα πολύ σαν άνθρωπο και θα χαιρομουν να τη δω να κάνει πράγματα στη μουσική. Τώρα αυτό που πρέπει να γίνει από δω και πέρα (μετά από αυτό το δυνατό χαστούκι) είναι να δούμε τι πρέπει να διορθώσουμε και σε επίπεδο ΕΡΤ και σε επίπεδο δισκογραφικών αλλα ΚΑΙ σε επίπεδο φανς. Μετά από αυτό που καταλαβαμε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο να ηρεμήσουμε και να μη φανατιζομαστε. Να κρίνουμε αλλά να μη κράζουμε. Και πιστεύω ότι πολλά από αυτά που συμβαίνουν απορρέουν από τον ζήλο μας να μη χάσουμε την αίγλη μας που ήμασταν συνέχεια τοπ 10. Και απλά ας χαρούμε τον διαγωνισμό.

      2. Ακριβώς για τον λόγο ότι οι καλλιτέχνες που εκπροσωπούν τη χώρα αλλάζουν κάθε χρόνο, και μπορεί και να τύχει είναι δύσκολοι, άσχετοι, αλαζόνες, με στρεβλές αντιλήψεις περί του τι πρέπει να γίνει, πρέπει να υπάρχει μία σταθερή ομάδα στην ΕΡΤ με εμπειρία, γνώση και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ για τον διαγωνισμό να θέτει το πλαίσιο, να έχει το πλάνο, να κατευθύνει και να ελέγχει χρονοδιαγράμματα και επιλογές. Από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Τα υπόλοιπα έπονται.

      3. St να σε ρωτήσω κάτι. όταν το 16 πήγαν οι argo ήταν καλύτερα; Εγώ προσωπικά νευρίασα με αυτή την επιλογή. Θα ήθελες κάτι παρόμοιο; Μ’ ένα χάλια τραγούδι και μία κακή φωνή που μας έκανε πλήρως ρεζίλι… Κάποιος έπρεπε να πάει μ’ ελάχιστο μπάτζετ και τη μιζέρια της ερτ που ήταν καν εισιτήρια δεν ήθελαν να της κόψουν! (τελευταία στιγμή της έκοψε η δισκογραφική της με ανταπόκριση 7 ωρών!). Εξάλλου ο καλλιτέχνης δε θα κάτσει να δει τι ακριβώς χρήματα έχει η αποστολή, αλλά να τραγουδήσει και να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος.

        Γιατί να πει συγνώμη; Σιγά την εθνική ταπείνωση! Ένας διαγωνισμός πολιτικών κριτηρίων και κιτς επιλογών είναι που διαγωνίζονται 43 χώρες. Εδώ οι πολιτικοί μας που μας κοροϊδεύουν δε ζητούν συγνώμη, θα ζητήσει η Γιάννα που πήγε μ’ ένα τέλειο τραγούδι να κάνει ότ,ι καλύτερο μπορούσε?

        Το αν θα ήταν ο Βλάχος ή όχι δεν το επιλέγει η ίδια. Ο Βλάχος θα ήθελε και χρήματα (και καλά κάνει) για να πάει. Εξάλλου και στο survivor έλεγαν ότι θα πάει, αλλά δεν πήγε! Το ίδιο άτομο.

        Η σκηνική της παρουσία, συμφωνώ κι εγώ ότι ήταν χάλια… Καλύτερα απλά να καθόταν όρθια (σαν τη Βίσση πχ) και να το τραγουδήσει μ’ έναν άντρα ψιλογυμνό να την πιάνει-αγκαλιάζει και να κλέβει τις εντυπώσεις από τους gay (δεν το λέω ρατσιστικά καθώς δεν είμαι ρατσιστής) και τα κοριτσάκια που φέτος ψήφισαν τον Τσέχο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.