Μετά το ποδόσφαιρο η ΕΡΤ χρηματοδοτεί και τον ελληνικό κινηματογράφο. Τη Eurovision πότε;

Μετά το ποδόσφαιρο η ΕΡΤ χρηματοδοτεί και τον ελληνικό κινηματογράφο. Τη Eurovision πότε;

Το 1,5% του κύκλου εργασιών της για το 2017 ή αλλιώς 2,8 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η ΕΡΤ για την στήριξη και την παραγωγή ελληνικών κινηματογραφικών ταινιών. 

Μετά τις επτά άστεγες τηλεοπτικά ομάδες της Superleague (Παναθηναικός, Άρης, Ατρόμητος, Παναιτωλικός, Απόλλων Σμύρνης, Ξάνθη και Λαμία), που δεν μπορούσαν να βρουν στην ελεύθερη αγορά τα συμβόλαια που επιθυμούσαν και η ΕΡΤ τους τα πρόσφερε απλόχερα, ξοδεύοντας για κάθε τους αγώνα που θα δείχνει από τις συχνότητες της, συνολικά 262.000 ευρώ μαζί με τα έξοδα της τηλεοπτικής κάλυψης, τώρα η ελληνική δημόσια ραδιοτηλεόραση βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να στηρίξει και τον ελληνικό κινηματογράφο.

Σύμφωνα με τις Τυπολογίες απόφαση της διοίκησης της ΕΡΤ είναι να χορηγήσει 2,8 εκατ ευρώ προκειμένου να βοηθήσει στην παραγωγή νέων ελληνικών κινηματογραφικών ταινιών. Σαφώς και η απόφαση είναι θετική, αφού ο εγχώριος κινηματογράφος χτυπήθηκε πολύ στα χρόνια της κρίσης, όπως εξάλλου και η καλλιτεχνική δημιουργία γενικότερα.

Το ερώτημα όμως που και πάλι γεννάται εδώ είναι πως είναι δυνατόν η διοίκηση της ελληνικής δημόσιας ραδιοτηλεόρασης να ξοδεύει τόσο μεγάλα χρηματικά ποσά για την εξασφάλιση τηλεοπτικών αθλητικών γεγονότων (βλέπε Mουντιάλ, αγώνες Superleague) ή για τη στήριξη του ελληνικού κινηματογράφου όταν ταυτόχρονα υποστηρίζει πως δεν υπάρχουν κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να στηρίξουν την ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, που είναι και κατεξοχήν δικό της τηλεοπτικό πρόγραμμα, με πολύ μεγάλες τηλεθεάσεις κάθε χρόνο.

Όπως είπαμε και σε παλαιότερα αντίστοιχα άρθρα μας, σκοπός μας δεν είναι η ΕΡΤ να σταματήσει αυτές τις επενδύσεις ή να διακόψει την στήριξη των πολιτιστικών δραστηριοτήτων στην χώρα μας, αλλά να αντιληφθεί τόσο η ίδια όσο και οι τηλεθεατές, ότι το να ξοδεύονται εκατομμύρια ευρώ σε projects που είτε δεν φέρνουν τα χρήματα τους πίσω μέσω της διαφημιστικής πίτας είτε έχουν πολύ χαμηλή απήχηση, την στιγμή που παρακαλάει δεξιά και αριστερά τις δισκογραφικές εταιρείες για να καλύψουν 20.000 ευρώ για τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής της ελληνικής αποστολής στο διαγωνισμό, είναι βαθύτατα υποκριτικό και λαϊκίστικο.

Δεν πρόκειται να σταματήσουμε τη συγκεκριμένη αρθρογραφία, ελπίζοντας και τα υπόλοιπα μέσα που καλύπτουν τη Eurovision στην Ελλάδα να πιέσουν προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση. Μέχρι λοιπόν να γίνει το αυτονόητο εμείς θα είμαστε εδώ για να λέμε τα αυτονόητα.

21 σκέψεις για το “Μετά το ποδόσφαιρο η ΕΡΤ χρηματοδοτεί και τον ελληνικό κινηματογράφο. Τη Eurovision πότε;

  1. Η δουλεια σας ειναι εξαιρετικη !Φενετε ομως οτι και εσεις αγαπατε βαθυτατα την eurovision οπως και εμεις!Αρα λοιπον δεν πρεπει να λετε μονο τα αυτονοητα μονο σε εμας γιατι εμεις συμφωνουμε μαζι σας σε καθε σας αρθρο οσο αφωρα την ερτ με την υποκριτικη και λαικιστικη σταση της απεναντι στον θεσμο!Τα αυτονοητα ομως να τα λετε να τα τονισετε κυριος στους ηθινοντες την κρατικης τηλεορασης που μαλλον κημουντε τοσα χρονια!Σε ληγα χρονια απο τωρα αν συνεχιστουν οι αοκλεισμοι της χωρας η ελλαδα θα εξαφανιστει απο τον χαρτι τον επιτυχημενων και αξιοζηλευτων χωρων που ηταν!!Καντε λοιπον κατι και επαναστατηστε!Δεν μπορουμε καθε χρονο λοιπον να λεμε μονο τα αυτονοιτα πρεπει κα πραξουμε οσοι αγαπουμε τοσο την eurovision!

  2. 1ον. Η ΕΡΤ δεν έχει υποστηρίξει ότι δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα της Eurovision. Απλά ΔΕΝ θέλει.

    2ον. Τα υπόλοιπα μέσα που καλύπτουν την Eurovision και που ελπίζετε να πιέσουν την ΕΡΤ για τον
    συγκεκριμένο διαγωνισμό, είναι αυτά που έχουν επιτεθεί με λυσσαλέο τρόπο (μέσο των εκπομπών τους) ώστε να μην δύνονται μεγάλα ποσά για αυτόν τον μουσικό διαγωνισμό, χαρακτηρίζοντάς τον ως… “πανυγηράκι”. Αυτοί πίεσαν να μην δίνονται χρήματα για την Eurovision από το ταμείο της ΕΡΤ και τώρα θα κάνουν το αντίθετο;
    Δεν το νομίζω!

    3ον. Χαίρομαι που τα χρήματα που δίνω στην ΕΡΤ δεν πάνε όλα σε άθλιες παραγωγές με μηδενική απήχηση και ποιότητα και συνάμα σε μισθούς αργόσχολων, αλλά χρησιμοποιούνται στον αθλητισμό και στον κινηματογράφο.

    4ον. Η Eurovision για όλους εμάς που την αγαπάμε και που θέλουμε να συμμετέχουμε με όμορφες και αξιοπρεπείς συμμετοχές (τραγουδι, παρουσίαση, κ.τ.λ…) πρέπει να δείξουμε ότι δεν είναι ούτε πεταμένα λεφτά, ούτε χάσιμο χρόνου.
    Πρέπει επιτέλους να κάνουμε κάτι!

    Μία πρόταση μου (που αν θέλετε μπορείτε να σκεφτείτε στον INFE GREECE μαζί με τον OGAE) είναι να μην παρευρεθείτε σε καμία εκπομπή της ΕΡΤ για την Eurovision την χρονιά που μας έρχεται, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, εαν συνεχιστεί το χάλι των προηγούμενων ετών.

    Κατανοώ ότι και τα 2 σωματεία θέλετε να στηρίξετε από κοντά τον καλλιτέχνη που θα μας εκπροσωπήσει, αλλά νομίζω ότι αυτό γίνεται έτσι κι αλλιώς στα event που διοργανώνετε πριν από κάθε διαγωνισμό. Που στο κάτω-κάτω της γραφής αυτές οι συγκεντρώσεις είναι ΠΟΛΥ πιο όμορφες και ζεστές από τους “τελικούς” στα studio της ΕΡΤ.

    1. Κανεις παρα πολυ μεγαλο λαθος ως προς το 1ο. Σε όλες τις συναντησεις που εγιναν στην Αγ, Παρασκευη με τις δισκογραφικές, αλλά και όσα εγραψε ο Γρ. Μελας που αποδεδειγμενα τα τελευταια χρονια μεταφερε πολυ αξιοπιστες πληροφοριες, αυτο που διαμηνύθηκε απο τη διοικηση της ΕΡΤ στους τρεις φιναλιστ, ήταν οτι δνε υπαρχουν χρηματα κ θα πρεπει αυτοι να καλυψουν το κοστος τοσο της σκηνικης εμφανισης (κάτι που γινεται κ σε αλλες χωρες, βλ Ισπανια) κ των εξοδων διαμονης/μετακινησης κατι που κανει μονο η Ελλαδα, αφου ακομα κ η Μολδαβια καλυπτει αυτα τα εξοδα. Μιλαμε για τον εκπροσωπο της ΕΡΤ σε εναν διεθνη διαγωνισμο, που καλυπτει μονος του τα έξοδα. Πρεπει να το λεμε κ να το ξαναλεμε, να το γραφουμε κ να το ξαναγραφουμε για να αντιληφθουν ολοι για το ποσο τραγικο σαν γεγονος ειναι.Επισης το ιδιο επιχειρημα χρησιμοποιει η ΕΡΤ (το οικονομικο), για να μην πραγματοποιησει τελικο. Σε καμια περιπτωση λοιπον δεν ισχυει το 1ο..Η ΕΡΤ εδω κ χρονια τουλαχιστον επισημως κ προς τα εξω αναφέρει οτι δνε υπάρχουν χρηματα για να ξοδεψει για το διαγωνισμο, όταν τα δινει απλοχερα αλλου. Το αστειο ειναι ότι το κοστος ενος αγωνα του Λεβαδειακου (262.000 ευρώ κοστιζει ο καθε αγωνας συμφωνα με οσα δημοσιευθηκαν στην διάγεια) επαρκουν οχι μονο για το κοστος συμμετοχης μας, αλλα κ για μια πλουσια σκηνικη παρουσια κ για τα εξοδα διαμονης κ μετακινησης ολοκληρης της αποστολης μας.

      1. Δεν ήξερα ότι και η Ισπανία ζητάει από τους καλλιτέχνες να καλύψουν το κόστος. Αυτό εξηγεί τα χάλια που στέλνουν κάθε χρόνο…

      2. Επειδή επικαλείσε τον κ.Μελά, σχετικά με το 1ο σχόλιο μου, θα θελα μόνο να σου θυμίσω ότι ο ίδιος σε σχετικό άρθρο του δεν αναφέρει ότι ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα, αλλά ότι η ΕΡΤ επειδή φοβάται ότι θα κατηγορηθεί για κατασπατάληση χρήματος, αποφάσισε να καλύψει μόνο τα έξοδα των εργαζομένων που θα πρέπει να συμμετέχουν στην ελληνική αποστολή.

        Σου παραθέτω και το σχετικό άρθρο του που αναφέρει προς το τέλος τους λόγους που η ΕΡΤ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ και όχι ότι δεν έχει να δώσει χρήματα για τον διαγωνισμό.
        https://www.newsit.gr/melas-blogposts/eurovision-ti-etoimazoun-gia-ton-elliniko-teliko/2368026/

        Εαν υπάρχουν άλλα άρθρα που δεν ξέρω ή δεν έτυχε να διαβάσω και τα γνωρίζεις, θα ήθελα να μου τα υποδείξεις. Το τελικό αποτέλεσμα πάντως, είτε κάνω λάθος εγώ ή εσύ, είναι το ίδιο θλιβερό.
        Σ’ αυτό συμφωνούμε 100%!!!

        1. Μα δεν νομιζω να υπάρχει κανεις που να πιστευει πλέον ότι η ΕΡΤ δεν εχει χρηματα να επενδυσει καποιες λιγες χιλαιδες ευρώ όταν δινει αλλου εκατομμύρια. Από το 2010 κ μετά στο πλαίσιο μειωσης των δαπανων, αρχισε τις περικοπες, ζητιανεύοντας αριστερα κ δεξια σε δισκογραφικες ή ζητώντας τη συνδρομη του MAD για τον ελληνικο τελικο. Ισως όντως να υπήρχε η αναγκη τότε για αυτό, πλέον όμως όταν ξοδεύονται αυτα τα ποσα σε αλλες παραγωγες, δεν ειναι παραλογο να επενδυονται και κάποια ψίχουλα για τη Eurovision.

          Όσο αφορά για τα φετινά η φιλοσοφία της ΕΡΤ ήταν ότι δεν ξοδεύουμε για το πανηγυράκι για να μην μας κατηγορήσει ο κόσμος όπως πολύ σωστά λες, αλλά και δεν έχουμε για αυτο και ζητάμε απο τις δισκογραφικές να καλύψουν τα πάντα.

          Το μεγαλυτερο προβλημα κατά τη γνωμη μου είναι η αντιληψη που υπάρχει ότι η ΕΡΤ δεν πρεπει να ξοδέψει τπτ γιατί ο κοσμος θα το χαρακτηρισει ως σπατάλη, όταν στην πραγματικοτητα οι σπαταλες ειναι αλλου κ σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο. Σε αυτό πρέπει να δουλέψουμε ολοι.

          1. Ξαναλεω ομως δεν θελει μονο λογια… αν θελουμε του χρονου να εχουμε μια αξιοπρεπη παρουσια στο θεσμο πρεπει να ενεργησουμε δραστικα! Εσεις κ Αργυριου εχετε καποια προταση;

          2. Οι περσινές συναντήσεις ηχογραφούνταν κρυφά από κινητό στελέχους με θέση ευθύυνης και στέλνονταν σε πρωην εργαζόμενους της ΕΡΤ που τις προωθούσαν σε λίγα λεπτά στους κατάλληλους γι’ αυτούς ανθρώπους. Άλλωστε, έχει γραφεί, ότι υπάρχουν ηχητικά ντοκουμέντα. Αυτό γινότνα, για να τιναχτεί η διαδικασία, μέσω της φημοολογίας και των κουτσομπολιών στον αέρα. Κια τα κατάφεραν αρκετά καλά.

          3. Έχουν να λένε μέσα στο Ραδιομέγαρο για τους συνεχείς επικούς καβγάδες ανάμεσα σε απλά στελέχη της ΕΡΤ που ζητούσαν από τον περασμένο Οκτώβριο να οριστικοποιηθεί η διαδικασία του Τελικού, να συσταθεί επίσημα η ομάδα εργασίας και να αναζήτηθούν δυνατοί χορηγοί, ώστε να μπορέσει η ΕΡΤ να στηρίξει το μεγαλυτερο μέρος των εξόδων, ώστε να λάβουν όσοι περισσότεροι μπορούν και σε στέλεχος με θέση ευθύνης που υποστήριζε “κανένα ευρώ από την ΕΡΤ, όλα να πληρώσουν οι εταιρείες” γνωρίζοντας, ότι ελάχιστες θα μπορέσουν τελικά να ανταποκριθούν. Ο πόλεμος συνεχίστηκε και λίγο πριν τον Τελικο, όπου πέτυχε την ακύρωσή του.

          4. Είναι γνωστό σε όλο το Ραδιομέγαρο ότι από τον Ιούνιο το εν λόγω στέλεχος συναντάτι μυστικά με τους εκτός, για να στήσουν τη διαδικασία για το 2019 με τρόπο τέτοιο, ώστε να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα και πάλι οι ίδιοι. Θα ‘ταν καλό λοιπόν να ασχοληθείτε και με αυτή τη διάσταση, προτού να είναι και πάλι αργά. Πάρα πολύ ωρραίο το εν λόγω άρθρο, αλλά πρακτικά δεν προσφέρει κάτι.Οι “υπεύθυνοι” έχουν πιάσει ήδη δουλειά.

      3. αυτο που λεει ομως ο φιλος παραπάνω για μια επανστασουλα κατα της ερτ δεν ειναι κακή ιδεα ΣΚΕΦΤΕΊΤΕ ΤΟ ….ΘΕΛΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΣΩΜΑΤΕΙΑ (INFEE OGAE)

    2. Tα 3 εκατομμύρια ευρώ που μπήκε μέσα η ΕΡΤ στη μετάδοση του Μουντιάλ δεν είναι λεφτά που πηγαίνουν στον αθλητισμό αλλά στις τσέπες της FIFA. Eίτε από ανικανότητα κατά τη διαπραγμάτευση (πολύ μεγάλο τίμημα για τα δικαιώματα σε σχέση με το τι σηκώνει η αγορά) είτε από ανικανότητα του εμπορικού τμήματος να προσελκύσει διαφημιστές. Όπως και να έχει, είναι απαράδεκτο να σπαταλιέται έτσι δημόσιο χρήμα που θα μπορούσε να καλύψει άλλες ανάγκες.

      Τα απίστευτα ποσά που δίνονται για αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος επίσης δεν πηγαίνουν στον αθλητισμό, αλλά αποτελούν ένα δωράκι στους ιδιοκτήτες των ομάδων. Για αυτό και δεν ακούς τα ιδιωτικά κανάλια με τους κατά τα άλλα λαλίστατους πανελίστες της συμφοράς να ξεσηκώνονται, αφού τα αφεντικά τους είναι και ιδιοκτήτες ποδοσφαιρικών ομάδων. Κόρακος κοράκου μάτι δεν βγάζει.

      Για τα χρήματα που πηγαίνουν στον ελληνικό κινηματογράφο, είναι απαραίτητος ένας απολογισμός για να δούμε αν πιάνουν τόπο ή όχι. Έφεραν βραβεία οι χρηματοδοτούμενες ταινίες, έκοψαν εισιτήρια; Ή απλώς χρηματοδοτούνται διάφοροι κολλητοί με το ψώνιο του σκηνοθέτη; Όλα αυτά βεβαίως αφορούν διαχρονικές παθογένειες της ΕΡΤ και του δημόσιου τομέα που υπήρχαν και πολύ πριν τη σημερινή κατάσταση.

      Συμφωνώ πάντως ότι εφόσον τα σωματεία δεν συμφωνούν με αυτη την κατάσταση, θα πρέπει να σταματήσουν να στηρίζουν με την παρουσία τους τις προχειροδουλειές της ΕΡΤ ωσότου αυτή αποφασίσει να πάρει στα σοβαρά τον διαγωνισμό.

  3. Aυτό που συμβαίνει με τα εκατομμύρια που δαπάνησε η ΕΡΤ για να αναμεταδίδει την ερχόμενη σεζόν τους αγώνες του Λεβαδειακού και του Ατρόμητου, και μάλιστα με απαράδεκτη παρέμβαση του ίδιου του Υπουργού Αθλητισμού, λες και πρόκειται για το Champion Leugue, είναι ΤΟ σκάνδαλο.

  4. Πότε θα καταλάβετε και σε αυτή την ιστοσελίδα, ότι κολακο-γλυφτες με θέση ευθύνης στην ΕΡΤ δουλεύυν για λογαριασμό πρώην διευθυντικών στελεχών της ΕΡΤ. Από το 2012 που οι εεύτερι πήραν σύνταξη κυριαρχεί το διακύβευμα “λεφτά δεν υπάρχουν για τη eurovision’ για να δίνεται σε αυτούς που είναι πια εώ από την ΕΡΤ. όσο υπήρχε η ΝΕΡΙΤ αλώνιζαν ελεύθερα. Από το 2016 χρησιμοποιούν πρώην υφιστάμενούς τουυς, που είναι τώρα σε θ΄σεις ευθύνης, για να προωθούν τοίδιο δόγμα. Είναι εκείνοι που σαμποτάρισαν την όλη διιαδικασία πέρσι, η οποία τον Οκτώβριο ξεκινησε ως 100% ΕΡΤ, αλλά με τις γελοιότητες για συναλλαγματικές κατέληξε συμμετοχή εκτός ΕΡΤ και πάλι, με αποκορύφωμα την εσκεμμένα κακή εμφάνιση, προκειμένου οι ίδιοι, οι απ’έξω- φέτος να εμφανιστούν ως σωτήρες. Ό,τι και να γράφετε, αν δεν ψάξετε να βρείτε ποιοι είναι οι εκτός ΕΡΤ που δημιουργούν αυτή την κατάσταση, δε θα υπάρξει καμία σωτηρία με καμία διοίκηση και με καμία κυβέρνηση.

  5. Πότε θα καταλάβετε και σε αυτή την ιστοσελίδα, ότι κολακο-γλυφτες με θέση ευθύνης στην ΕΡΤ δουλεύυν για λογαριασμό πρώην διευθυντικών στελεχών της ΕΡΤ. Από το 2012 που οι τελευταίοι πήραν σύνταξη κυριαρχεί το διακύβευμα «λεφτά δεν υπάρχουν για τη eurovision’ για να δίνεται σε αυτούς που είναι πια έξω από την ΕΡΤ. όσο υπήρχε η ΝΕΡΙΤ αλώνιζαν ελεύθερα. Από το 2016 χρησιμοποιούν πρώην υφιστάμενούς τουυς, που είναι τώρα σε θέσεις ευθύνης, για να προωθούν το ίδιο δόγμα. Είναι εκείνοι που σαμποτάρισαν την όλη διιαδικασία πέρσι, η οποία τον Οκτώβριο ξεκινησε ως 100% ΕΡΤ, αλλά με τις γελοιότητες για συναλλαγματικές κατέληξε συμμετοχή εκτός ΕΡΤ και πάλι, με αποκορύφωμα την εσκεμμένα κακή εμφάνιση, προκειμένου οι ίδιοι -οι απ’έξω- να εμφανιστούν για το 2019 ως σωτήρες. Ό,τι και να γράφετε, αν δεν ψάξετε να βρείτε ποιοι είναι οι εκτός ΕΡΤ που δημιουργούν αυτή την κατάσταση, δε θα υπάρξει καμία σωτηρία με καμία διοίκηση και με καμία κυβέρνηση.

    1. Όταν κυβερνούσαν οι προηγούμενοι, έφταιγαν οι προηγούμενοι. Τώρα που κυβερνούν αυτοί, φταίνε πάλι οι προηγούμενοι. Το βολικό δόγμα των νυν κυβερνώντων και των φερεφωνών τους.

  6. Η ΕΡΤ εάν οντως ηθελε να φερει τηλεθεασεις ,οπως θα φερει με τα ματς πρωταθληματος, ας διοργανωνε ενα show τυπου rising star οπως στο Ισραηλ (που πετυχε) με σκοπο την αναδειξη του εκπροσωπου. Ετσι θα μπορουσε να εκμεταλευτει ακομη περεταιρω το προιον που λεγετε Γιουροβιζιον κατα την δειαρκεια της χρονιας προς οικονομικο οφελος αφου ενα τετοιο σοου θα εφερνε περεταιρω τηλεθεαση αρα διαφημησεις. To σωματειο θα μπορουσε να προτεινει κατι τετοιο επι τις ευκαιριας των χρηματων που δαπανηθηκαν για να παρει λεφτα οι ΠΑΟ,ΑΡΗΣ,ΑΕΛ,ΞΑΝΘΗ,κλπ.Προτεινετε το κι ας μην δεχθουν ετσι για το γαμωτο. Δικαιολογιες δεν εχουν οι καρεκλοκενταυροι δηθεν αριστεροι του οργανισμου συριζα-ερτ

  7. To θέμα με τους αγώνες της Super League γίνεται ακόμα καλύτερα. Αφού πλήρωσε 52 εκ. ευρώ (!) για να μεταδίδει τους αγώνες 7 ομάδων που δεν είχαν βρει τηλεοπτική στέγη, τελικά η EΡΤ έδωσε την παραγωγή στη NOVA. Και ας έχει δικό της πανάκριβο εξοπλισμό από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων που σκουριάζει στα υπόγειά της. Και το καλύτερο, όλο αυτό με παρέμβαση του ίδιου του υφυπουργού αθλητισμού, λες και αποστολή του είναι να βρίσκει πελάτες σε ιδιωτικές εταιρείες, όπως η NOVA και οι ποδοσφαιρικές ομάδες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.