Με λιγότερο από 50.000 € η Βουλγαρία παρουσίασε αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα στο Κίεβο!

Η δημόσια τηλεόραση της Βουλγαρίας BNT τα τελευταία δύο χρόνια διδάσκει επαγγελματισμό και υψηλού καλλιτεχνικού και τηλεοπτικού επιπέδου συμμετοχές στο διαγωνισμό της Eurovision. Με σωστό προγραμματισμό και σχέδιο, έχει καταφέρει να εκμεταλλευθεί στο έπακρο από όλες τις απόψεις, το πολύ δυνατό τηλεοπτικό πρόγραμμα που έχει στα χέρια της και λέγεται διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision, να εμπλέξει τα κατάλληλα άτομα από τη μουσική βιομηχανία εντός και εκτός χώρας, να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού σημειώνοντας απίστευτες τηλεθεάσεις και να προσελκύσει χορηγούς για το όλο εγχείρημα. Αποτέλεσμα όλου αυτού είναι η τέταρτη και η δεύτερη θέση τα δύο τελευταία χρόνια και μία επιβάρυνση μόνο του προυπολογισμού της, για τη φετινή συμμετοχή και όλο αυτό το εντυπωσιακό σκηνικό που παρουσίασε στη σκηνή του I.E.C στο Κίεβο, της τάξης των 50.000 €.

Σε συνέντευξη της στο 24chasa.bg, η αρχηγός της αποστολής της Βουλγαρίας στο διαγωνισμό Joana Levieva-Sawyer, μίλησε για το πως επιλέχθηκε ο Kristian Kostov και το Beautiful Mess, το αποτέλεσμα στον τελικό, αλλά και πως αντιμετωπίζει η BNT τη Eurovision τα τελευταία δύο χρόνια.

Εξηγεί πως όλα άλλαξαν το 2015, όταν η Βουλγαρία διοργάνωσε στη Σόφια τη Junior Eurovision και το ενδιαφέρον της χώρας για το διαγωνισμό αυξήθηκε. Είναι πολύ ικανοποιημένοι με τη δεύτερη θέση, αν και φυσικά θα ήθελαν την πρώτη, απλά όπως εξηγεί μόνο ένας κερδίζει στο τέλος.

Για τη φετινή επιλογή έστειλαν πρόσκληση σε 15 ομάδες δημιουργών από διάφορες δισκογραφικές εταιρίες. Ήταν όλοι τους καταξιωμένοι μουσικοί, που γνωρίζουν καλά τι θέλει το κοινό και οι fans να ακούσουν, τι απαιτείται για να γίνει μία επιτυχία. Από τις προτάσεις που υποβλήθηκαν επιλέχθηκε το Beautiful Mess.

Η Joana Levieva-Sawyer δηλώνει πως η χώρα της είναι έτοιμη να φιλοξενήσει και την κανονική Eurovision τα επόμενα χρόνια, ενώ επιβεβαιώνει όσα και εμείς γράψαμε το προηγούμενο διάστημα, πως θα διατηρήσουν τη ίδια φόρμουλα επιλογής τραγουδιού και την επόμενη χρονιά. Εξάλλου συνταγή που πετυχαίνει δεν την αλλάζεις.

Τρόπο χρειάζεται και όχι ιδιαίτερο κόπο. Αυτό αποδεικνύει η δημόσια τηλεόραση της Βουλγαρίας. Σωστός σχεδιασμός και πλάνο από νωρίς. Η Eurovision είναι ένα πρόγραμμα που όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα ήθελαν να έχουν. Αν το εκμεταλλευθείς σωστά και οι χορηγοί θα βρεθούν και θα παρουσιάσεις κάτι σαν χώρα, για το οποίο οι τηλεθεατές θα είναι περήφανοι. Τα ταλέντα στη χώρα μας εξάλλου δεν έχουν λείψει. Γιατί όχι λοιπόν και η ΕΡΤ;

3 Σχόλια

  • Θάνος

    Ένα λοιπόν πολύ καλό μάθημα από τους γείτονες

  • NikosExtra

    Καλά και η Ελλάδα με μηδέν κόστος πήγε φέτος. Άσε που τηλεοπτικά δεν ήταν κάτι ακριβό αυτό που παρουσίασε η Βουλγαρία.

  • Βαγγέλης

    50 χιλιάδες πολλά είναι για αυτό που παρουσίασαν. Χρησιμοποίησαν τις γιγαντοοθόνες και τον πολυέλαιο. Τι κόστος έχει αυτό;

    Προσωπικά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό που παρουσίασαν. Ψυχρό και απόμακρο το όλο θέαμα. Δεν βλέπω για ποιο λόγο βρέθηκε στη δεύτερη θέση, αν και καταλαβαίνω ότι σαν ήχος το τραγούδι είναι μέσα στο “πνεύμα της εποχής” (Zayn, Troye Sivan κτλ)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.