Ισραήλ : Ακούστε το Toy της Netta Barzilai για τη Λισαβόνα! (Updated)

Ισραήλ : Ακούστε το Toy της Netta Barzilai για τη Λισαβόνα! (Updated)

Όπως έγινε τα τρία προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, μέσω της διαδικασίας επιλογής εκπροσώπου του Ισραήλ για την Eurovision, The Next Star, η Netta Barzilai, αναδείχθηκε νικήτρια του show και συνάμα η 41η εκπρόσωπος του Ισραήλ στην Eurovision. Πριν λίγο δημοσιοποιήθηκε το video clip του τραγουδιού με το οποίο θα επιχειρήσει να φέρει για τέταρτη συνεχόμενη φορά το Ισραήλ στον τελικό του διαγωνισμού.

Στις 25 Φεβρουαρίου,  ο ισραηλινός τηλεοπτικός φορέας IPBC, ανακοίνωσε πως ο τίτλος του τραγουδιού της Netta, θα είναι Toy (Παιχνίδι). Το τραγούδι έχει γραφτεί από τον Doron Medalie (συνθέτη των Golden Boy και Made Of Stars) και από τον Stav Beger και οι στίχοι είναι κυρίως στα αγγλικά, με ορισμένες φράσεις στα εβραϊκά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του τραγουδιού, η φετινή συμμετοχή του Ισραήλ είναι ένας ύμνος ενδυνάμωσης για όλες τις γυναίκες, εμπνευσμένη από τα κινήματα Time’s Up και #MeToo και η Netta με τη σειρά της, τις καλεί να ενώσουν τις φωνές τους λέγοντας πως “δεν είναι μαριονέτες κανενός”. 

Το τραγούδι που ήδη από τη διαρροή του έκανε μεγάλη αίσθηση και εκτοξεύθηκε στη πρώτη θέση των στοιχημάτων, απέκτησε κι επίσημο video clip, το οποίο δημοσιεύθηκε σε YouTube και Facebook.

Το Ισραήλ στον διαγωνισμό της Eurovision

Το Ισραήλ συμμετέχει στον διαγωνισμό της Eurovision από το 1973. Έχει καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή της βαθμολογίας τρεις φορές, τις χρονιές, 1978, 1979 και 1998. Από το 2004 και το σύστημα των ημιτελικών, έχει καταφέρει να βρεθεί 8 φορές στον Μεγάλο τελικό. Πέρυσι η χώρα εκπροσωπήθηκε από τον Imri με το τραγούδι I Feel Alive το οποίο περιορίστηκε στην 23η θέση του Τελικού.

Πως σας φάνηκε η φετινή συμμετοχή της χώρας; Θα καταφέρει η Netta Barzilai να συνεχίσει την παράδοση των προκρίσεων των νικητών του The Next Star στον Μεγάλο τελικό;

76 σκέψεις για το “Ισραήλ : Ακούστε το Toy της Netta Barzilai για τη Λισαβόνα! (Updated)

  1. Πολύ ενδιαφέρον τραγούδι!! Νομίζω ότι τα τραγούδια που αποκαλύπτονται τελευταία μας αποζημιώνουν (με εξαίρεση τη Σουηδία που είμαι σίγουρος όμως ότι θα αρέσει σε πολλούς, όπως και η πολύ καλογυαλισμένη και “μοντέρνα” συμμετοχή της Βουλγαρίας πέρσι).

  2. Δεν μου κάνει εντύπωση που ανέβαινε στα στοιχήματα τόσες μέρες. Προφανώς υπήρχε “εσωτερική πληροφόρηση” – κάποιοι το είχαν ακούσει. Σίγουρα κάτι που προβλέπω να ξεχωρίζει στη Λισσαβόνα.

    1. Aυτή τη στιγμή κάτι ανεβαίνει στα στοιχήματα γιατί 10 άνθρωποι ποντάρουν σε αυτό. Αν θέλουν λοιπόν κάποιοι να δημιουργήσουν εντυπώσεις πολύ εύκολα μπορούν.

      1. Είχε ανέβει στη δεκάδα εδώ και κάτι μέρες χωρίς να έχει δημοσιευτεί για αυτό το λέω. Προφανώς και παίζονται παιχνίδια εντυπώσεων με τα στοιχήματα αν κάποιος έχει λεφτά να ρίξει για να τα επηρεάσει.

        1. Αυτό εξηγώ, ότι αυτή τη στιγμή ούτε καν λεφτά δεν χρειάζονται, είναι πολύ μικρός ο όγκος των στοιχημάτων. Πολύ εύκολα σκηνοθετούνται εντυπώσεις, λοιπόν.

      2. Τα στοιχήματα πριν αρχίσουν οι πρόβες τον Μάιο έχουν τόση αξία όση και τα fan polls… Δηλαδή μηδαμινή όπως έχει αποδειχτεί επανειλλημένα τα τελευταία χρόνια, καθώς επηρεάζονται από ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων που θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα.
        Σίγουρα κάποια τραγούδια που βρίσκονται τώρα ψηλά θα πάνε και καλά γιατί υπάρχει ένα team από πίσω που θα στηρίξει τα πάντα από σκηνική παρουσία μέχρι δημόσιες σχέσεις.
        Αυτά για να ακούει και η ΕΡΤ που έχει ξαποστείλει την eurovision στο πυρ το εξώτερον και ελπίζουμε να έχει έμπνευση το φετινό μας team που με τα πενιχρά μέσα που διαθέτει θα παλέψει για κάτι αξιοπρεπές.

  3. Εξαιρετικά ενδιαφέρον τραγούδι, πιστεύω ότι θα αποκτήσει πολλούς fans αλλά και haters. Προσωπικά μπαίνει απευθείας στο τοπ 10 μου. Πιστεύω πως μια καλή σκηνική παρουσία μπορεί να το απογειώσει και να αναδείξει την ιδιαίτερη προσωπικότητα της τραγουδίστριας.
    1ος ημιτελικός=bloodbath…

    1. Το τραγούδι είναι εξαιρετικά εύκολο και κακό συνθετικά. Δεν απέχει από το Golden Boy, σερβιρισμένο με δήθεν “άποψη” αυτή τη φορά. Το διαφημιστικό κολπάκι των Ισραηλινών, ότι τάχα κάποιοι το άκουσαν και είπαν ότι πάει για νίκη, έπιασε, αφού πολλοί ήδη έπεισαν τον εαυτό τους ότι έτσι είναι.

      1. Υποκειμενικά είναι όλα. Προφανώς δεν περιμέναμε κάποιο συνθετικό αριστούργημα από τους παραγωγούς του Golden Boy. Η αλήθεια είναι όμως ότι η μελωδία είναι catchy με έξυπνη και μοντέρνα ενορχήστρωση για να πιάσει και κοινό και επιτροπές, η τραγουδίστρια έχει χαρακτήρα και το καλό promotion δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
        Φυσικά και όλα θα κριθούν από το live αλλά το Ισραήλ παίζει έξυπνα τα χαρτιά που διαθέτει και το συγκεκριμένο τραγούδι προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου.
        Πιθανό show opener επίσης του 1ου ημιτελικού, που θεωρείται προνομιούχα θέση για τον Bjorkman.

        1. Eγώ βλέπω μία χοντρή να κάνει την κότα σε μία μπουρδίτσα που τις ετοίμασαν κάποιοι έξυπνοι παραγωγοί που καταφέρνουν να κάνουν ντόρο πουλώντας το τίποτα για κάτι, όσο υπάρχουν άνθρωποι διατεθημένοι να πείσουν τον εαυτό τους ότι το συγκεκριμένο τίποτα είναι κάτι. Αλλά το θέμα είναι ότι παραμένει τίποτα, εν τέλει.

          1. Πολλές “μπουρδίτσες” έχουν πάει εξαιρετικά στην eurovision ενώ πολλά “αριστουργήματα” έχουν πιάσει πάτο.
            Το ίδιο ισχύει και για τη μουσική βιομηχανία γενικότερα όπως και για την τηλεόραση γενικότερα, πόσο μάλλον για ένα διαγωνισμό που συνδυάζει και τα 2 και δίνει μόνο 3′ στον κάθε συμμετέχοντα να κερδίσει κοινό και επιτροπές.
            Αν με ρωτάς αν θα άκουγα το τραγούδι αυτο εκτός eurovision θα σου έλεγα μάλλον όχι αλλά δεν θα άλλαζα και το σταθμό στο ραδιόφωνο αν το πετύχαινα, κατί που θα έκανα για πολλά σοβαροφανή “αριστουργήματα” που κατά καιρούς έχουν συμμετάσχει.

  4. Οι κοτες κακαρισαν και ξημερωσε χαχα. Αστεια πραγματα πραγματικα. Σκουπιδακι ολκης το κομματακι και ανηκει στον πατο του ημιτελικου.

  5. Μπηκα να γραψω οτι ειναι τοσο σαχλαμαρα στα ορια της γραφικοτητας που καποιοι θα το βρουν ιδιαιτερο, ενδιαφερον και προταση. Και τελικα επαληθευτηκα (χωρις παρεξηγηση, γουστα ειναι αυτα). Ενας μουσικος αχταρμας για μενα με στιχους I’m not your toy you stupid boy. Κριμα γιατι το εχει χασει τελευταια το Ισραηλ που εχει στειλει κομματαρες κατα καιρους. Προβλεπω να εχει απηχηση και να τα πηγαινει καλα τουλαχιστον στο κοινο. Εδω η Μολδαβια περυσι βγηκε 3η και η Ρουμανια 7η.

  6. Εμενα μου εμεινε απο την αρχη η μελωδια . Διαφορετικο απο ολα τα αλλα που εχουμε φετος και πιστευω θα παει καλα . Επισης η κοπελα φαινεται συμπαθης και επικοινωνιακη με αποτελεσμα .

  7. Δε μπορω να καταλαβω αν μου αρεσει η αν οχι…Σιγουρα ειναι ποκυ διαφορετικο,αρκετα πιασαρικο και θα κανει αισθηση!(τωρα τι αισθηση θετικη αρνητικη θα δειξει)Πολυ καλυτερο(για μενα) απο το golden boy…
    Νομιζω η του υψους η του βαθους ειναι! η θα επαναλαβει το περυσινο της Μολδαβιας η θα αποκλειστει,μεση κατασταση δεν υπαρχει
    ..Παντως θα το ηθελα και το σαββατο στο τελικο(να ανυσηχω;;) 😛
    ΥΓ:Οι κραυγες κοτοπουλων και γαλαπουλας μεσα στο τραγουδι με εκαναν να δακρυσω απο τα γελια παντως!Καλη επιτυχια!

  8. “Η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, να σε ξυπνάει κάθε πρωί”. Χα χα χα χα χα χα χα χα!!!
    Γελοίος στίχος, σύνθεση αχταρμάς, εκκεντρική ερμηνεύτρια που σου προκαλεί γέλια, οκ το τραγούδι αυτό μπορείς να το εκλάβεις μονάχα ως άλλη μια συμμετοχή-καρικατούρα & τίποτα παραπάνω. Τέτοιες υπήρξαν αρκετές κατά το παρελθόν, από τις οποίες μάλιστα κάποιες τα πήγαν πολύ καλά, όπως πχ Αυστρία 2003.

    1. Έχω κλάψει με αυτό το σχόλιο χαχαχχα. Μου θύμισε το παπάκι πάει στη ποταμιά από το Κωνσταντίνου και Ελένης.

  9. Αυτό το τραγούδι, εκτός από τρέλλα και χαριτωμένη σαχλαμάρα, μου φαίνεται έχει και αρκετά μεγάλη δόση αυτοσαρκασμού. Δεν θα βιαζόμουν να το απορρίψω έτσι εύκολα.

  10. η ενοχη απουλαση ειναι το τραγουδι του ισραηλ. θα αρεσει σε πολλους, λιγοι ομως θα το παραδεχτουν… εγω το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και ιδιαιτερο

  11. Η φετινή χρονιά είναι πολύ περίεργη. Έχω την αίσθηση ότι τα μισά τουλάχιστον τραγούδια (ασχέτως ποιότητας ή ύφους) θα μπορούσαν να κάνουν το γκελ και να μπουν πεντάδα. Πολλές φιλόδοξες συμμετοχές φέτος. Μόνο στις πρόβες θα ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο.

  12. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, έχει μια εκκεντρικότητα που με συναρπάζει. Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ και η Σουηδία και αν το στήσουν όπως στον τελικό προβλέπω να νικούν.

  13. Εντάξει τα έχω δει όλα με αυτό το τραγούδι. Η χοντρή κάνει την κότα και περνάει με αυτό άποψη, που δηλαδή να έφερνε και αληθινές από το χωριό της. Ό,τι πιο τρασχ έχω συναντήσει. Ένα πράγμα έχω να πω… Περιμένω να κάνει ο επώνυμος πίνω και κρίνω για τη eurovision.

  14. Αρκετα for fun τραγουδι καλο μεν αλλα κατι μου λειπει δε που μου το καθιστα 11ο στο τοπ,γιατι η φετινη esc μου φαινεται καπως αδυναμη τουλαχιστον για μενα.

    Θα αρεσει αρκετα αλλα δε νομιζω να παει τοσο καλα στις επιτροπες.Οι στιχοι και γενικα η φιλοσοφια του τραγουδιου αποκλειεται να τις συγκινησει γιατι αν γινει κατι τετοιο του χρονου ας στειλουμε ολα τα ζωα της φαρμας και εμεις.

  15. Δεν νομίζω ότι το Ισραήλ μπορεί να κερδίσει ό,τι και να λένε τα στοιχήματα γιατί οι επιτροπές δεν πρόκειται να το στηρίξουν και υπάρχουν πολλά άλλα τραγούδια που μπορούν να στηρίξουν φέτος (Σουηδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ολλανδία, Ιταλία, Ουκρανία, Αυστραλία για να τους βοηθήσουν και από τα ξεσηκωτικά ίσως την Τσεχία).

    Από κει και πέρα το να λέμε ότι ο διαγωνισμός δεν πάει καλά επειδή δεν μας αρέσει αυτό που αρέσει σε πολλούς άλλους δεν μου φαίνεται λογικό. Προσωπικά χαίρομαι που το Ισραήλ στέλνει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον, τολμηρό και ξεχωριστό. Μακάρι να έπαιρναν όλοι τέτοια ρίσκα.

    1. Δεν είναι ρίσκο το να ξεφτιλίζεις μία υπέρβαρη κοπέλα βάζοντας της να κακαρίζει φορόντας τούλια σε ένα τραγουδάκι εξαιρετικά φτηνό μουσικά και στιχουργικά. Είναι η επιλογή του να είσαι διατεθημένος να ξεφτιλίζεσαι μόνο και μόνο για να σε προσέξουν ανάμεσα στους άλλους. Και αυτή την επιλογή προφανώς δεν είναι διατεθημένοι όλοι οι άνθρωποι να την κάνουν. Αυτό δεν τους κάνει λιγότερο προοδευτικούς από τους προηγούμενους.

      1. χμ κράζεις με σθένος το Ισραήλ όπως έκανες πέρσι με την Πορτογαλία. Πρωτιά μου μυρίζεται!
        Επίσης την κοπέλα δεν την ξεφτιλίζουν , γιατί η ίδια έτσι εμφανίστηκε και ξεχώρισε το rising star. Αυτό είναι το στυλ και της και πάνω σ’αυτό της έγραψαν ‘ένα τραγούδι στα μέτρα της. Τώρα που κολλάει που είναι παχουλή δεν ξέρω.

        1. Το κάθε τι παίρνει το νόημά του και από το πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται. Μιλάμε για την ελαφρότητα της Eurovision, που θα την παρακολουθήσει ο κόσμος με πίτσες και με μπίρες, όχι για δρώμενο στην γκαλερί του Andy Warhal. Ο πολύς κόσμος λοιπόν, ναι, αυτό θα δει, μία χοντρή που κακαρίζει σαν κότα. Και θα γελάσει μαζί της.

          Όταν λοιπόν δηλώνεις ότι το τραγούδι είναι μέρος του κινήματος #metoo (ξέρεις, αυτού του υποκριτικού κινήματος του Hollywοod, που ξαφνικά ανακάλυψε το 2018 ότι υπάρχει παρενόχληση και εκμετάλλευση των γυναικών στον πλανήτη και στη show-biz…), τότε φρόντισε πρώτα εσύ να μην ευτελίζεις την αξιοπρέπεια μίας γυναίκας χρησιμοποιώντας της ως κλόουν για να βγάλεις φράγκα. Και το ότι γίνεται με τη συναίνεση της ως ενήλικης δεν αλλάζει τον ευτελισμό της στο τέλος.

          1. To gegonos oti kaneis den tin upoxrewnei na to tragoudisei i na paei stin eurovision sou pernaei apo to mualo?
            Mallon oxi.
            To stul tis einai auto, sou aresei i oxi.
            Kai kale mou marie nai o skopos tou tragoudiou einai na se kanei na gelaseis kai na peraseis kala.kai an to psifisei o kosmos den tha to psifisei epeidi exei stixo me noima alla epeidi tou ftiaxnei ti diathesi.
            Re Marie mipws exeis polla kila telika?
            Polu thema to kaneis…
            Gia koitakse to mazi me ola ta alla pou serneis edw kai xronia…

          2. Γνωριζόμαστε από κάπου και ξέρεις αν και τι “σέρνω εδώ και χρόνια”. Για μαζευτείτε κάποιοι, γιατί υπάρχουν και όρια και νόμοι για να χρησιμοποιήσει κάποιος.
            Άιντε, που δεν μπορείτε να διαφωνήσετε σε μία κουβέντα χωρίς να κανετε προσωπικές επιθέσεις.

          3. Mia xara gnwrizomaste .
            Otan mas ta espages perusi kai mas evrizes itan kala e? Mallon ta xexnas
            Den einai proswpiki epithesi, einai mia pragmatikotita ( pou mallon arneisai na deis) opws einai pragmatikotita oti kaneis den evale maxairi sto laimo tis kopelas gia na tragoudisei.
            H stilistiki emfanisi kai ta kila tis den se aforoun.
            Alla klassika prepei na diafwniseis me olous edw mesa, opws episis kai ston ogae.
            Den kserw se poia alla site grafeis, alla eimai sigouros axwneutos tha eisai kai ekei

    1. Σε έναν διαγωνισμό όπως είναι ο φετινός χωρίς κάποιο ξεκάθαρο φαβορί (έστω και στα “χαρτιά”), θα αλλάξει πάρα πολλές φορές η πρώτη θέση, αλλά και η δεκάδα. Θα δεις πόσες φορές θα αλλάξει χέρια η 1η θέση και θα με θυμηθείς!

      Αν δεν δούμε τι θα παρουσιάσει η κάθε χώρα, τι εκτόπισμα θα χει ο κάθε καλλιτέχνης πάνω στην σκηνή ερμηνεύοντας live το τραγούδι του, δεν μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα. Πόσο μάλλον από τις εταιρείες… Όταν κάποιος που δεν ξέρει καλά-καλά όλα τα τραγούδια είναι δυνατόν να ποντάρει για το νικητήριο; Αυτοί που το κάνουν είναι άπυροελάχιστοι μπροστά στον όγκο των στοιχημάτων λίγο πριν ξεκινήσει ο διαγωνισμός.
      Άρα για την ώρα η όποια κατάταξη στα στοιχήματα αλλάζει από μία “χούφτα” τζογαδόρων και μόνον!

  16. Το παραδοξο δεν ειναι οτι ειναι μονο πρωτο αλλα οτι του δινουν και πολυ μικρες αποδοσεις του τυπου 2…Τοσο ανταξιο της δανιας 2013 και της σουηδιας 2012 δε νομιζω οτι ειναι και ελπιζω να μη νικησει σε καμια περιπτωση γιατι υπαρχουν πολυ καλυτερα τραγουδια απο αυτο.

    1. Ασχολούμαστε με ανοησίες. Ούτε το Fairytale ή το Euphoria δεν είχαν τόσο ξαφνική και τόσο μαζική άνοδο στα στοιχήματα μέσα σε τόσο λίγη ώρα και τόσο νωρίς. Απόδοση 2/1 στα μέσα Μαρτίου;;; Προφανώς παίζεται από κάποιους κάποιο κολπάκι για δημιουργία εντυπώσεων και promotion.

  17. Δε θα εκπλαγω αν εχει τη τυχη τoυ same heart το 2014….(αν και κλασεις ανωτερο τοτε)
    Ξεκινησαν σαν φαβορι(νομιζω δινοταν στην 5αδα των στοιχηματων,πολυ ψηλα και στις προτιμησεις των φανς)και εν τελει ηρθε προτελευταιι στον ημιτελικο οπου διαγωνιζονταν (15!)χωρες οχι 19…
    Για το τραγουδι κατεληξα(επιτελους) σε καποια σαφη αποψη…ειναι πιασαρικο αλλα μονο σαν guilty pleasure το βρισκω(τυπου Μαυροβουνιο περυσι)Εχουν στιχους ιδιου επιπεδου…Τα στοιχηματα ασχολιαστα…. Αν δεν ηταν οι επιτροπες ανετα θα ειχε τη τυχη της ουκρανιας το 2007 αλλα τωρα θεωρω απιθανο να στηριχθει ενα τραγουδι που μιλαει για τη barbie το πικατσου και για αρκουδακια…ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΚΡΑΥΓΗ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ(ακομα γελαω).
    Νομιζω θα μεινει εκτος λογω επιτροπων αλλα θα χει στηριξη στο televoting(11ο με 15ο στον ημιτελικο)
    Εδω δεν περασε το rak bisvilo,το same heart,ακομα και το time που σε πολλους δεν αρεσε(εμενα μου αρεσε αρκετα) και θα προκριθουν και μαλιστα θα κερδισουν με ενα τραγουδι που η κοπελα κακαριζει(;)….Hvala,ne!

  18. Καταλαβαινω αυτους που τους αρεσει οπως και αυτους που το θεωρουν γελοιο. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τι θα πει ακομπλεξαριστο, ενδιαφερον και προταση. Δηλαδη ποιες συμμετοχες χαρακτηριζονται κομπλεξαρισμενες? Επισης ποια προταση? Εχουμε ξαναδει στο παρελθον joke entries. Αυστρια 2003, Sylvia Nightmare, Vera Serduska, γιαγιαδες, Λιθουανια 2006, γαλοπουλα Ιρλανδιας κτλ. Η κοπελα μου κανει σαν την φετινη Boyana της Σερβιας 2015 με ενα τραγουδι οπως το «What the fox say». Θα ξεχωρισει. θα τα παει πολυ καλα, μπορει και να κερδισει. Εμενα μου κανει ομως περισσοτερο επιτηδευμενο παρα ακομπλεξαριστο. Επισης αν κρινουμε το γεγονος οτι συνηθως οι περισσοτερες συμμετοχες μιμουνται τους προηγουμενες νκητες δεν θελω να φανταζομαι τι θα δουμε και θα ακουσουμε του χρονου μετα απο μια ενδεχομενη νικη αυτου του κομματιου.

    Επισης οσοι ελπιζετε στο οτι οι επιτροπες θα το χαντακωσουν, αυτο θα ισχυε αν οι επιτροπες αποτελουνταν απο ειδικους με ξεκαθαρα κριτηρια αξιολογησης οπως η ερμηνεια, το στησιμο, η συνθεση, οι στιχοι. Αυτο δεν συμβαινει αφου οι επιτροπες αποτελουνται απο τηλεοπτικες περσονες μεχρι οτι μπορεις να φανταστεις και καθαρα ψηφιζουν με το αισθητηριο του μεσου τηλεθεατη. Τι τους αρεσει δηλαδη και τι οχι. Ουσιαστικα 5 ατομα εχουν το 50% και το αλλο 50% το εχουν τα υπολοιπα εκατομμυρια τηλεθεατων. Εξαλλου το βλεπουμε καθε χρονο με το Αζερμαιτζαν Αρμενια, το Ουκρανια Ρωσια κτλ. Δεν ψηφιζουν με μουσικα κριτηρια.

    1. Πολλές συμμετοχές μπορώ να σκεφτώ που ακολουθούν συνταγές και παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους, ενώ καλλιτεχνικά είναι μία από τα ίδια. Το αντιθετο αυτής της λογικής είναι αυτό που αποκαλούμε “ακομπλεξάριστος”

  19. Στο κοτέτσι έχουμε πάρει ένα νέο πετεινάρι,
    που `χει όμορφες φτερούγες και μια φουντωτή ουρά,
    όλο έρχεται και πάει και τις κότες μας τσιμπάει
    και φωνάζει “κοκορίκο”, δυνατά κάθε φορά.

    Κοκορίκο, κοκορίκο, πετεινέ μου, πιτσιρίκο,
    με το κόκκινο λειρί,
    κοκορίκο, κοκορίκο, για καυγά είσαι απίκο,
    πετεινέ μου, πιτσιρίκο, που μας κάνεις το βαρύ,
    κοκο – κόκο – κόκο – κοκορί.

  20. H κοπέλα μπορεί να έχει ένα ενδιαφέρον καλλιτεχνικά, αλλά αφενός το τραγούδι είναι κακό και πρόχειρο ως τραγούδι, αφετέρου δεν κάνεις δήλωση κατά της εκμετάλλευσης των γυναικών κακαρίζοντας σαν κότα. Έτσι ευτελίζεις εσύ τις γυναίκες, εν τέλει.

    Άσε που έχω σοβαρές ενστάσεις γενικότερα για τη μόδα της πολιτικής κορεκτίλας του Me Too, όταν απολύτως υποκριτικά το Hollywood ανακάλυψε ξαφνικά το 2018 ότι πολλές πέρασαν από κρεβάτια για να κάνουν καριέρες εκεί. Ελάτε καλέ…

    Και καταστρέφονται καριέρες και άνθρωποι γιατί κάποια ή κάποιος θυμήθηκε ότι πριν 20 χρόνια του/της έπιασαν τον πισινό, χωρίς να μπορεί πια να αποδειχθεί τίποτα, φυσικά. Αλλά καλού κακού ας διαγράψουμε από παντού τον Κέβιν Σπέισι…

    Λίγο προσοχή λοιπόν με τις μόδες που οι αμερικανική βιομηχανία μας πλασάρει κατά καιρούς, για να ικανοποιήσει τα δικά της συμφέροντα και να κάνει το δικό της promotion.

  21. Στη σκηνή live θέλω χορευτές ντυμένους κότες, στρουμπουλές! Τέτοια διασκεδαστικη σαχλαμάρα είχα καιρό να ακούσω! Σε εθιστικό βαθμο! Τυφλα να εχει το space του αγοριου-κοτσιδα περσι! Αυτη πάντως, εκτος των κακαρισμάτων εχει πολυ καλη φωνη που την ψιλοκανει και ρεγγε! Θα εχει πλακα ολο αυτό πανω στη σκηνη! Δεν θα ηθελα να περασει, ποσο μαλλον να παει και καλα! Αλλα, εχει την πλακα του και την τολμη του να στειλουν οι Ισραηλίτες κατι τετοιο!

  22. Παίδες, το ότι είναι γελοίο τραγούδι δεν σημαίνει ότι δεν είναι υπέροχο. Υπάρχει και η “εμπνευσμένη μαλακία” που μέσα στη σοβαροφάνεια καμιά φορά, θριαμβεύει. Και οι Λόρντι σ’ αυτή την κατηγορία κατατάσσονται. Είναι καθαρά διασκεδαστικό τραγούδι, έχει καλή και σύγχρονη παραγωγή, έχει μία περιθωριοποιημένη φάτσα που σαρκάζεται, σαν να βλέπεις κάτι μεταξύ Ζαρίφη και Βογιατζάκη και από την άλλη έχεις άλλα 42 τραγούδια που προσπαθούν να το πάρουν σοβαρά. Ε, μόνο και μόνο γι’ αυτά αρκεί να ξεχωρίσει. Έτσι κι αλλιώς, πάντα στη Γιουροβίζιον κάθε λίγα χρόνια ξεπετιέται ένας καραγκιόζης που μας εκπλήσσει με την αποδοχή που χαίρει. Κύκλο κάνουν όλα. Είμαι εναντίον του να κερδίζουν comedy acts γενικά, αλλά φέτος δεν βλέπω και κάτι εκτός του κόσμου τούτου για να νιώσω ότι αδικείται ή ότι “πέφτει το επίπεδο” από το Ισραήλ.

  23. ειναι εξαιρετικα εθιστικο. λαθος παντως που ανεβηκε την ιδια ωρα και σε δυο διαφορετικα καναλια (του κρατικου φορεα και της eurovision). ακομπλεξαριστη, αυτοσαρκαστικη. ειναι πολυ ιδιαιτερο και ενδιαφερον τραγουδι και μου αρεσει πολυ που τσαλακωνεται. με τρελαινουν οι μορφασμοι που παιρνει στο βιντεο κλιπ το οποιο βρηκα πολυ επαγγεματικο. αυτο το τραγουδι μονο αδιαφορο δεν ειναι και σιγουρα θα ειναι top 5. εχει γινει ηδη χαμος στα σχολια απο τους ξενους. μπραβο στο ισραηλ που τολμαει κατι διαφορετικο και επιτελους ενα τραγουδι διασκεδαστικο, που θα σε κανει να γελασεις. αρκετα με τα σοβαροφανη τραγουδια

  24. Παίδες καλή η πλάκα, αλλά νομίζω πως με το Ισραήλ φέτος ξεφεύγουμε από το αστείο μιας joke-συμμετοχής που απλά μας ανεβάζει το κέφι, μας ξεσηκώνει με το ρυθμό της & την ψηφήζουμε από χαβαλέ (έχουν υπάρξει πολλές τέτοιες συμμετοχές κατά τα παρελθόν) & αγγίζουμε τα όρια της γελοιότητας & συνάμα γελοιποίησης του ίδιου του καλλιτέχνη.
    Ακούγοντας τώρα πια όλο το κομμάτι διαπιστώνω ότι προκειται περι σκουπιδιού & μόνο. Το τραγούδι ξεκινάει & η μικρή βγάζει κάτι θορύβους & κακαρίζει για τα 30 πρώτα δευτερόλεπτα. Αν σε μερικούς αυτό φαίνεται αστείο, εμένα μου φαίνεται αίσχος. Και η Verka Serduchka είχε ξεπεράσει τα όρια του κιτς το 2007, αλλα τουλάχιστον τραγουδούσε, ούτε ρευόταν ούτε έκανε τον κόκκορα.
    Και κάτι που διάβασα παραπάνω, φυσικά & κανείς δεν υποχρέωσε τη Netta να πάει στο διαγωνισμό, η ίδια μάλιστα λανσάρει την εκκεντρικότητα ως μέσο της επικοινωνίας της με το ευρύ κοινό, αλλά είναι επίσης πολύ εύκολο να πείσεις ένα νέο & φιλόδοξο κορίτσι να προβεί σε κάτι που μπορεί στο τέλος να το ξεφτιλίσει. Η Βojana (Serbia 2015), που είναι μάλιστα διπλάσια από τη Netta, χρησιμοποίησε το χιούμορ της, τον αυτοσαρκασμό της & τη φωνή της για να τραβήξει το ενδιαφέρον των άλλων.
    Η ΕΒU γνωρίζει ότι σε περίπτωση νίκης μιας joke-entry θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου, γι αυτό & δεν επέτρεψε ποτέ κάτι τέτοιο να συμβεί.

    1. Ο ασκός του αιόλου δεν ανοίγει τόσο εύκολα στη Γιουροβίζιον, κατά τη γνώμη μου. Κι εγώ αγχωνόμουν ότι μετά την Κοντσίτα θα γεμίζαμε τρανσέξουαλ/τραβεστί, ή ότι μετά τον Σομπράλ θα το γύριζαν όλοι στην τζαζ, αλλά από ό,τι φαίνεται η ποικιλία καλά κρατεί. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι το Ισραήλ είναι μόνιμα σε αστάθεια και ότι αν το διοργανώσει του χρόνου θα έχουμε συνέχεια τράβαλα με τα θέματα ασφάλειας.

  25. Υπάρχει όμως μια διαφορά: άλλο joke-entry & άλλο η σεξουαλική ταυτότητα & διαφορετικότητα ενός ατόμου. Η Dana (1η τρανσέξουαλ που εμφανίστηκε στο διαγωνισμό) & η Conchita (ευφάνταστη προσωπικότητα μιας Drag Queen), καθε μία με τα χαρακτηριστικά της, βγήκαν κυρίες πάνω στη σκηνή & ερμήνευσαν το τραγούδι τους χωρίς να προκαλέσουν. Το “Diva” ήταν ένα δυνατό pop-dance κομμάτι που έγινε αμέσως επιτυχία & το “Rise like a phoenix” θα μπορούσε κάλλιστα να είναι soundtrack σε ταινία του James Bond. Ενώ η Netta παριστάνει την κότα.
    Θέματα ασφαλείας στο Ισραήλ υπάρχουν εδώ & πολλά χρόνια, εξού & το 1999 η διοργάνωση έγινε σε πολύ μικρό χώρο.

  26. Πόσο θέλω να κερδίσει η συγκεκριμένη χώρα ώστε να το βουλωσουν.οι περισσότεροι που κράζουν το τραγούδι είναι μόνο και μόνο γιατί είναι η Ισραηλινή συμμετοχή.αν προέρχονταν από την ανατολική Ευρώπη όλοι μα όλοι θα το γουσταραν.το Μάιο εύχομαι να κερδίσει αν και δε νομίζω να το αφήσει οι επιτροπές (και καλά).αυτές πρέπει να αποσυρθούν εδώ κ κάποια χρόνια,είδαμε πως ψηφίζουν.

  27. Το τραγούδι πάντως πέτυχε ήδη να προκαλέσει τέτοιο θόρυβο που μόνο απαρατήρητο δεν θα περάσει. Όπως έγραψα από την αρχή έχει αποκτήσει ήδη και πολλούς fans αλλά και πολλούς haters, γεγονός που μάλλον καλό μπορεί να το πει κανείς, αν και το αποτέλεσμα θα κριθεί από την παρουσίαση στο Μάιο.
    Επίσης όπως συχνά γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια επιμονή των haters να μειώσουν το τραγούδι (μπορεί να το έχουμε κάνει λίγο πολύ όλοι στο παρελθόν). Για μένα ούτε joke entry είναι, ούτε την κότα κάνει η Netta. Μπορεί η σύνθεση και οι στίχοι να μην λένε πολλά, αλλά το τραγούδι έχει μια εξαιρετική (αυτό)σαρκαστική και χιουμοριστική διάθεση, την οποία υπηρετεί τόσο καλά η Netta, που ανεβάζει ήδη μια κλάση την όλη συμμετοχή. Και το χιούμορ μέσα από την μουσική έχει επίσης καλλιτεχνική αξία, όσο κι αν ενοχλεί πολλούς.
    Για μένα το τραγούδι ανήκει ήδη στις all time best των fun συμμετοχών της eurovision μαζί με την Verka, τον Lako από την Βοσνία, τους Who See από το Μαυροβούνιο και την απίστευτα παρεξηγημένη Silvia Night, μεταξύ άλλων.

    1. Το ότι καταφέρνει να απασχολεί τόσο κόσμο σίγουρα είναι στα συν του.Μα είναι κρίμα ο κοσμος να ασχολείται με μουσικά σκουπίδια επειδή κάποιοι αρκετά εξυπνοι μπορούν και τραβούν το ενδιαφέρον έστω και με αρνητικους μαγνήτες.Ηδη εμείς που γράφουμε είμαστε θύματα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.