Eurovision ΕΡΤ: Συνάντηση των δισκογραφικών των τριών φιναλίστ με την ΕΡΤ μέσα στην επόμενη εβδομάδα

Eurovision ΕΡΤ: Συνάντηση των δισκογραφικών των τριών φιναλίστ με την ΕΡΤ μέσα στην επόμενη εβδομάδα

Σύμφωνα με το άρθρο του Newsit που δημοσιεύθηκε πριν από λίγο, οι δισκογραφικές των τριών φιναλίστ θα έχουν συνάντηση με την οργανωτική επιτροπή της ΕΡΤ για τη Eurovision 2018 μέσα στην επόμενη εβδομάδα, για να συζητήσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες (κυρίως οικονομικού ενδιαφέροντος) του ελληνικού τελικού και της εκπροσώπησης μας στη Λισαβόνα.

Σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν η ΕΡΤ θα ζητήσει από τις δισκογραφικές εταιρείες να καλύψουν τα έξοδα για το video clip που θα σταλεί στην EBU, το κόστος μετακίνησης και διαμονής της ελληνικής αποστολής το Μάιο στη Λισαβόνα (πλην των υπαλλήλων της ΕΡΤ φυσικά, που θα μεταβούν στην Πορτογαλία για να καλύψουν το γεγονός), αλλά και να παρουσιάσουν ένα πλάνο για την προβολή της συμμετοχής μας στο εξωτερικό.

Οι τρεις δισκογραφικές θα έχουν 15 ημέρες να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους και εφόσον κάποια από τις τρεις δισκογραφικές αδυνατεί να καλύψει το απαιτούμενο κόστος τότε δεν θα συμμετάσχει στον ελληνικό τελικό.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι τρεις δισκογραφικές που πήραν την έγκριση από την καλλιτεχνική και οργανωτική επιτροπή προκειμένου να διαγωνιστούν στον εθνικό μας τελικό είναι:

  • SPIDER MUSIC με το συγκρότημα «Χοροσταλίτες»
  • SPICY MUSIC με την Αρετή Κετιμέ
  • PANIK MUSIC με τη Γιάννα Τερζή

Εν αναμονή λοιπόν των συναντήσεων αυτών και των τελικών ανακοινώσεων από την ΕΡΤ.

21 σκέψεις για το “Eurovision ΕΡΤ: Συνάντηση των δισκογραφικών των τριών φιναλίστ με την ΕΡΤ μέσα στην επόμενη εβδομάδα

  1. Για γέλια και για κλάματα. Θα πρέπει οι δισκογραφικές να καλύψουν και το ταξίδι και τη διαμονή των συντελεστων; Οποιοδήποτε ιδιωτικό κανάλι όχι μόνο θα είχε βρει χορηγούς και διαφημίσεις, αλλα θα είχε και θησαυρίσει με τις τηλεθεάσεις της Eurovision. Για την ΕΡΤ είναι αδιανόητο να βρει πόρους οπουδήποτε αλλού εκτός απο το χαράτσι που επιβάλλει στους πολίτες.

  2. Άρα αν μπορεί μονο μια εταιρεία δεν θα γίνει τελικος. Και αν δεν μπορεί ούτε η panic γίνεται φιάσκο… Τέλειο που τα σκέφτονται ολα κατοπιν εορτής χαχαχα

  3. Αμφιβάλλω ότι θα υπάρξει δισκογραφική που θα καλύψει εισιτήρια και διαμονή δύο εβδομάδων σε καμιά δεκαριά συντελεστές -συν video, promotion κλπ- για τραγούδια που η εμπειρία των τελευταίων ετών έχει δείξει ότι έχουν αμφίβολη έως μηδενική εμπορική επιτυχία κατόπιν του διαγωνισμού. Για το κόστος των γραφικών και των εφέ της σκηνικής παρουσίασης προφανώς ούτε να το σκεφτόμαστε.

  4. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ στην ιστορία του διαγωνισμού μία δισκογραφική εταιρία δεν έχει επωμιστεί εξ ολοκλήρου το οικονομικό βάρος οποιασδήποτε αποστολής. Κι ούτε νομίζω ότι θα γίνει και ποτέ. Μόνο με την συνδρομή χορηγών μπορεί να αντεπεξέλθει μια δισκογραφική. Είμαι περίεργος να δω αν θα βρεθούν χορηγοί για τους Χοροσταλίτες ή την Τερζή. Για την Κετιμέ κρατάω μια επιφύλαξη…
    Έχοντας στο μυαλό μου την συμμετοχή των Argo που η ΕΡΤ δαπάνησε περίπου 90.000 ευρώ, κάνω το ρητορικό ερώτημα. Ποια δισκογραφική στην Ελλάδα του σήμερα μπορεί να δώσει minimum αυτό το ποσό;

  5. Κωμωδία! είναι προφανές ότι σπρώχνονται να πάνε τα αγαπημένα παιδιά της Ερτ, αυτά που έχουν εκπομπές, εσωτερική πληροφόρηση, δεν εκπίπτουν στους κανόνες Ελληνικότητας, συμμετέχουν σε συναυλίες της Ερτ, με πλούσια κομματική δράση και χορηγό… τι άλλο Ερτ σε εμφανήσεις. Βάζουν κομπάσους όσους σωστά αναφέρθηκε δεν ανταποκρίνονται οικονομικά (οπότε βγαίνουν εκτός μόνοι τους) και μένει μία Τερζή που δεν προβάλλετε πουθενά η΄ αφήνουν να διαρρέουν ανακρίβειες για να αποδυναμωθεί η συμμετοχή της. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά εκ των πραγμάτων θα την στηρίξω γιατί φαίνεται να είναι η λιγότερο ”διαπλεκόμενη”. Για να βάλω τα πράγματα στην θέση τους, γιατί κάποιος εδώ μέσα εσκεμμένα μουτζουρώνει υποψηφίους, η Τερζή δεν είναι λαϊκή τραγουδίστρια, ούτε χαμένη όπως λένε κάποιοι, ούτε το παίζει φίρμα και δεν εμφανίζεται. Τραγουδούσε κάποιο διάστημα κατ’ ανάγκη ποπ στα μαγαζιά που εμφανιζόταν ο πατέρας της. εδώ και χρόνια βρίσκεται Αμερική, έχει οικογένεια εκεί και κάνει αυτό που αγαπούσε περισσότερο, ξένο τραγούδι, μιούζικάλ σε θέατρα και show. Δεν το γνωρίζετε γιατί απλά δεν της πήραν συνέντευξη, δεν την κάλεσαν και δεν φιλοξένησαν βιογραφικό της οι ομάδες που μας βομβαρδίζουν με τα ”παιδιά της Ερτ”. Προσωπικά θα ήθελα πολύ να ακούσω 3 από τα απορριπτέα τραγούδια, γιατί μέχρι τώρα αυτά που κυκλοφόρησαν ήταν αυτά που δεν είχαν ελπίδα. Τα άλλα δεν κυκλοφόρησαν ακόμα, ας το κρατήσουμε κάπου αυτό.

    1. Κακόγουστη φαρσκωμωδία θα το ‘λεγα εγώ. Ξαφνικά διαβάζω για “ένα συρτό στα τρία με ένα χορωδιακό ρεφρέν στα αγγλικά”, αλλά πχ η συμμετοχή με τον Τόνυ Βλάχο απορρίφθηκε γιατί δεν τηρούσε τον κανονισμό περί αποκλειστικά ελληνικού στίχου. Ε ρε δούλεμα που πέφτει!!!

    2. Ποια είναι η δισκογραφική που μένει εκτός ;
      Μάλλον δεν ενδιαφερόμασταν να διαβάσετε εδώ μέσα προ καιρού …….
      Μόνο η κομμένη συμμετοχή σας σας ενδιέφερε τότε και τώρα στηρίζεις Τερζη ενάντια στο σαντούρι …… αν είχες το θάρρος να γράψεις με το όνομα σου για μια φορά!!!!!!!!!!
      Μην ανησυχείς οι 2 εταιρίες από s έχουν φροντίσει !!!!!!!

  6. Σύμφωνα με την επιστολή της ΕΡΤ προς τις δισκογραφικές που δημοσιεύσατε στην ιστοσελίδα σας στις 23 Οκτωβρίου, μία από τις προϋποθέσεις της επιλογής ήταν ο “αποκλειστικά ελληνικός στίχος”. Τώρα μαθαίνουμε ότι ένα από τα τραγούδια που προκρίθηκαν έχει και αγγλικό στίχο. Μήπως τελικά το μοναδικό κριτήριο της ΕΡΤ είναι να βρει κάποιον που είναι διατεθειμένος να καλύψει τα έξοδα;

    1. Ούτε αυτό ισχύει τελικά! Ήδη διέρευσε σε άλλα sites, ότι ενώ η ΕΡΤ ζήτησε από τους άλλους υποψηφίους (όλους που κατέθεσαν πρόταση) εγγυήσεις για κάλυψη εξ ολοκλήρου του κόστους, 6ψήφιο νούμερο παρακαλώ (!) Για τους δικούς της τα γυρίζει και λέει να καλύψουν κάποιο μέρος αυτού . Επειδή ήδη γράφτηκε το ποσό που ζήτησε από τους άλλους διαγωνιζόμενους, εδώ είμαστε να μας πουν πόσα καλούνται να καλύψει η ομαδα Καρρά-Κετιμέ για να δούμε αν όντως υπάρχουν ευνοικές μεταχειρήσεις

        1. Με λιγα λογια η ΕΡΤ θελει να πληρωσουν οι δισκογραφικες ΟΛΑ τα εξοδα δηλαδη ακομα και το ποσο που πρεπει να πληρωσει η ΕΡΤ για να συμμετεχει στην Eurovision οπως καθε χρονο? Αν ναι τοτε η ΕΡΤ ειναι πολυ ηλιθια. Και μην μου πειτε οτι η ΕΡΤ εχει οικονομικα προβληματα. Την πληρωνουμε ολοι μας και εδω σκεφτονται να ανοιξουν και 4ο καναλι με αθλητικα. Απλα δεν θελουν να πληρωσουν ουτε 1 ευρω γιατι φοβουνται οτι αν ξοδεψουν κατι για την Eurovision οι Ελληνες και τα Ελληνικα media θα τους κραξουν για σπαταλη χρηματων. Με αυτην την λογικη θα περιμενουμε αιωνες να δουμε καλη θεση στην Eurovision.

          1. Με το δημοφιλέστατο προιόν που λέγεται Eurovision η ΕΡΤ θα μπορούσε πολύ εύκολα να είχε βρει σπόνσορες και διαφημίσεις, ώστε όχι μόνο να καλύψει τα έξοδα, αλλά να έχει και πλέονασμα. Όπως γνωρίζουμε ότι πολλές φορές είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια, πχ επί Τζόνυ Καλημέρη.
            Τη νυν διοίκηση της ΕΡΤ όμως ούτε την ενδιαφέρει η Εurovision, ούτε πιστεύει ότι συνάδει με το “σοσιαλιστικό” της προφίλ, ούτε έχει καμία όρεξη να στρωθεί και να δουλέψει μπας και μπορέσει να βγάλει μόνη της κανένα ευρώ πέρα από το χαράτσι που επιβάλλει να τις πληρώνουν οι φορολογούμενοι.

  7. Το αρχικό άρθρο που αναπαράγετε εδώ (του Newsit) έχει μία παράγραφο προς το τέλος που δεν την δημοσιεύσατε: λέει πως ΑΝ κάποια εταιρία δεν δεσμευτεί γραπτά -πιθανόν συμβόλαιο-ότι καλύπτει το μεγάλο κόστος ικανοποιητικά αυτόματα βρίσκεται εκτός διαγωνισμού. Και ΑΝ καμία από τις 3 (που ακούμε) δεν υπογράψει ακυρώνετε ο διαγωνισμός και πάει σε ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ανάθεση. Δύο ερωτήσεις όποιος γνωρίζει απαντά: αν κάποιος από τους 3 φύγει λόγω αδυναμίας μπαίνει άλλος υποψήφιος που μπορεί να καλύψει τα έξοδα; ή θα κάνουν τελικό παρωδία με 1-2 τραγούδια;! Επίσης ΑΝ φύγουν όλοι και πάει σε απ’ ευθείας ανάθεση όπως λέει, ποιός καλύπτει την αποστολή τότε; τότε θα πληρώσει η ΕΡΤ; η’ έχουν σκοπο να το αναθέσουν στον γιό του “Βαρδινοκόκκαλη” τραγουδάει δεν τραγουδάει αρκεί να φυσάει τον παρά; αντί να μας διαφωτίσουν πιο πολύ τα μπλέκουν και φαίνεται αποτυχία

    1. Το άρθρο του Newsit λέει και κάτι άκομα, που επίσης το εδώ άρθρο παραλήπει. Αν δεν βρεθεί δισκογραφική που να καλύψει το απαιτούμενο κόστος, η ΕΡΤ μπορεί “…ακόμα και να πάρει την απόφαση να μην συμμετέχει η χώρα μας στο διαγωνισμό…!”.
      Ήδη όμως, και μόνο που η όλη “καλλιτεχνική” διαδικασία έχει εκπέσει στο επίπεδο “ποιός έχει τα περισσότερα να μας τα ακουμπήσει” θα έπρεπε να είχε προκαλέσει την απόσυρση όλων των συμμετεχόντων.

  8. Συμφωνώ απόλυτα Μάριε, αυτό από μόνο του θα έπρεπε να αποτρέπει Καλλιτέχνες να μπουν σε τέτοιο παζάρι. Αλλά και καμία σοβαρή εταιρία δεν θα δεχτεί με αυτούς τους όρους, γιατί απλά οι δισκογραφικές είναι επιχειρήσεις, πως να υπογράψουν τέτοια πράγματα και να ξοδέψουν δεκάδες χιλιαρικα χωρίς να ξέρουν ότι θα τα πάρουν πίσω διπλά; αν είχα εταιρία ο μόνος λόγος που θα έβαζα το κεφάλι μου στον τορβά θα ήταν η ΕΡΤ να μου παραχωρούσε τα εισπρακτικά δικαιώματα από τις διαφημίσεις που θα παίξουν στον διαγωνισμό πράγμα που φυσικά δεν κάνει, οπότε ποιά υγιής επιχείρηση θα χαρίσει 80-100-120.000 χιλιάρικα στην ΕΡΤ για να στείλει έναν τραγουδιστή που με τα προαπαιτούμενα που όρισε πιθανόν ούτε στην 20άδα θα βγει. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που ακόμα καμία δισκογραφική σοβαρή ΔΕΝ έχει ανακοινώσει ούτε έχει προβάλλει τον Καλλιτέχνη της ως φιναλίστ, ακόμα και αν αυτός πανηγυρίζει και υπερεκτίθεται. Ίσως φέτος να είναι το βατερλώ της ΕΡΤ.

  9. Το τι σανό μας ταΐζουν εδω & δύο μήνες με τις αποκλειστικές ειδήσεις & πληροφορίες του γνωστού δημοσιογράφου δεν περιγράφεται. Όλα αυτα τα περί συνάντησης των τριών δισκογραφικών για να συζητηθούν θέματα οικονομικής φύσεως & 15νθήμερης διορίας για παρουσίαση προτάσεων είναι απλά για γέλια.
    Ποιά από αυτές τις τρεις εταιρείες μπορεί να καλύψει εξολοκλήρου τα έξοδα παραγωγής, δημιουργίας video-clip, μεταφοράς-διαμονής-σίτισης της ελληνικής αποστολής για 10-14 μέρες (συν γραφικά & λοιπά props, ενδυματολόγοι, χορογράφοι κλπ θα πω εγώ); Μήπως καμία; Ή ποιό από τα βαρύγδουπα ονόματα του τελικού μπορεί από μόνο του να τραβήξει χορηγούς; Μήπως κανένα;
    “Εφόσον κάποια από τις τρεις δισκογραφικές αδυνατεί να καλύψει το απαιτούμενο κόστος τότε δεν θα συμμετάσχει στον ελληνικό τελικό”…..δηλαδή παίζει να γίνει & τελικός με 2 τραγούδια ή το ακόμη γελοιότερο, να μείνει ένα μόνο τραγούδι & να πάει αυτό δίχως τη διεξαγωγή τελικού σα να ήταν απευθείας ανάθεση; Αλλά αναρωτιέμαι απ’ την άλλη, υπάρχει σοβαρός καλλιτέχνης που θα καταδεχόταν να γίνει έρμαιο των παζαριών της ΕΡΤ; Ρητορικές είναι οι ερωτήσεις. Δεν περιμένω απολύτως καμία απάντηση.
    Το σενάριο περί πιθανής απόσυρσης από το διαγωνισμό είναι φτηνό τρικ εντυπωσιασμού & τίποτα παραπάνω. Είναι πολύ αργά πια για να αποσυρθούμε χωρίς χρηματικές κυρώσεις. Αν ήταν να γίνει ανάθεση σε μεγάλο όνομα αυτο θα γινόταν εξ αρχής. Και ποιός καταξιωμένος καλλιτέχνης θα δεχθεί τους ηλίθιους όρους της ΕΡΤ;
    Και για να κάνω τέλος μια σύνδεση με την τρέχουσα ειδησεογραφική επικαιρότητα, η Γερμανία είχε από τον Οκτώβριο γνωστοποιήσει στις ελληνικές αρχές για τον έλεγχο των επιβατών που προέρχονται από όλα τα ελληνικά αεροδρόμια μέσω οποιασδήποτε εταιρείας. Φυσικά οι δικοί μας οι φωστήρες (βλέπε δημόσια τηλεόραση) “παρέλειψαν” να μας ενημερώσουν. Προφανώς να το θεώρησαν κάτι το ασήμαντο. Φτάσαμε στα τέλη Νοεμβρίου & ξαφνικά τα ΜΜΕ στη χώρα μας μόλις ανακάλυψαν τις ταλαιπωρίες των Ελλήνων επιβατών στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης & του Μονάχου, η δε ΕΡΤ όμως συνεχίζει φυσικά να βρίσκεται στον κόσμο της, να μας μιλάει για το κοινωνικό μέρισμα & ότι σε λίγους μήνες η οικονομική κρίση θα αποτελεί παρελθόν. Όταν λοιπόν η δημόσια ελληνική τηλεόραση έχει μετατραπεί σε κομματική τηλεόραση του Σύριζα, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, τι ακριβώς περιμένουν μερικοί ρομαντικοί να συμβεί με τη συμμετοχή μας στην Eurovision; Η εκπροσώπησή μας στη Λισαβόνα είναι υπόθεση καθαρά κομματική. Δεν το λέω εγώ, το μαρτυρούν τα γεγονότα. Και φοβάμαι, δυστυχώς, ότι όταν γνωστοποιηθεί το τραγούδι θα γίνει μάχη του πιο πρωτότυπου θαψίματος. Κατά τα άλλα υποτίθεται ότι φοβούνται το κράξιμο για σπατάλη χρημάτων (το άκρον άωτον της ηλιθιοδέστερης δικαιολογίας), αλλά αδιαφορούν για το ενδεχόμενο εξευτελισμού το Μάιο (θα μου πεις πρώτη φορά είναι).

  10. Ακριβώς St. Νόμος της αγοράς αν πληρώνω εγώ για όλα και τους παρουσιαστές και τους χορογράφους και σκηνογράφους/σκηνικά τότε θα έφτιαχνα το τραγούδι μου όπως νομίζω ότι θα με έφερνε σε καλή θέση για να κάνω σχετική απόσβεση των χρημάτων που θα σπαταλούσα και όχι να με βάλει η Ερτ σε γύψο να κάνω ηρωικά και πένθιμα μονόχνωτα άσματα με μονόδρομο καλλιτέχνες που είναι στο περιθώριο και “τσιμπάν” κανένα liveάκι απο τα κονέ με την συριζαική Ερτ και κοινό που δεν γεμιζει ούτε ταξί! Τόσο πρόβατα μας νομίζουν τελικα;

  11. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν αρκετά “θολά” γεγονότα και πληροφόρηση. Ο πολυγραφότατος (δεν το λέω ειρωνικά) Δημήτρης Καρράς σχολίασε και αυτή τη πληροφορία λέγοντας:

    “… όσο αφορά πάλι τις φήμες, που ξεκαθαρίζω ότι δεν πιστεύω την συγκεκριμένη, ότι δηλαδή η ΕΡΤ θα καλέσει τις διακογραφικές που προκρίθηκαν με θέμα να αναλάβουν μεγάλο κόστος της αποστολής. Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να υπάρχει σαν όρος στην αρχική επιστολή που κάλεσε όλες τις δισκογραφικές ανεξάρτητου ονόματος ή οικονομικής επιφάνειας, μια κίνηση που δηλώνει καθαρά το ενδιαφέρον για έναν τελικό με καλλιτεχνικά κριτήρια, και όχι στην μέση της διαδικασίας. Άλλο λοιπόν να κάνουν μια κουβέντα οι πλευρές μεταξύ τους για να δουν τι μπορεί να καλύψει η κάθε πλευρά και άλλο να αποκλειστεί ένα τραγούδι που προκρίθηκε επειδή δεν υπάρχει η απαιτούμενη οικονομική δυνατότητα να στηριχθεί, συμβαίνουν και αυτά αλλά δεν είναι λογικό. Επίσης και οι δισκογραφικές πρέπει από την στιγμή που κάνουν μια πρόταση να έχουν στο μυαλό τους τους χορηγούς εάν δεν έχουν την οικονομική επιφάνεια να στηρίξουν οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση. Γιατί, γενικά μιλώντας, εάν είναι να βρει ο καλλιτέχνης ή πλευρά του καλλιτέχνη τους χορηγούς τότε γιατί να μην έστελνε ο καθένας το τραγούδι του χωρίς δισκογραφική εταιρεία”.

    Τα σχόλια δικά σας.

    Το τραγούδι που ενέκρινε η καλλιτεχνική επιτροπή “Don’t forget the sun” είναι με Ελληνικό στίχο, όπως το “Alcohol is free”. Η αυστηρότητα της οργανωτικής επιτροπής σε σχέση με τους όρους απέκλεισε 2 τραγούδια που άνθρωποι με γνώση της μουσικής ενέκριναν. Λογικό δεν είναι να ακυρώνονται οι απόψεις των μουσικών από κάποιους “άλλους” σε έναν μουσικό διαγωνισμό;
    Ασχοληθήκαμε πολύ περισσότερο απ’ όσο θα πρεπε (όπως και εγώ) με την νέα πληροφορία για τα οικονομικά, με διάφορα σενάρια να πλανιόντε στον αέρα, όπως για απ’ απευθείας ανάθεση, για τη μη συμμετοχή της χώρας και άλλες τέτοιες μπούρδες που για μένα δεν έχουν απολύτως καμία βάση, για τους απλούς 3 λόγους.

    1ον. ΕΑΝ πράγματι η ΕΡΤ δεν θέλει να δώσει τίποτα, όταν θα κάνει ανάθεση (όπως με Argo) δεν θα πρέπει να επωμιστεί το οικονομικό βάρος της συμμετοχής;
    2ον. Γνωρίζουν πολύ καλά (όπως και οι περισσότεροι από εμάς) ότι στη παρούσα χρονική στιγμή ΕΑΝ δηλώσουμε ότι θα αποσυρθούμε θα μας επιβληθεί πρόστιμο από την ebu. Άρα και πάλι η ΕΡΤ θα πρέπει να βάλει αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη.
    3ον. ΕΑΝ θέλανε πράγματι οι δισκογραφικές να πληρώσουν όλα τα έξοδα της συμμετοχής (πλην των υπαλλήλων της ΕΡΤ) θα στέλνανε επιστολές και σε “μικρές” δισκογραφικές εταιρείες;

    Άρα γιατί ξαφνικά μας κάνουν να ασχολούμαστε με το οικονομικό κομμάτι;
    Μήπως για να μην (ξανα)ασχοληθούμε με τις συμμετοχές που κόπηκαν και τις άδικες αποφάσεις κάποιων υπαλλήλων;

    Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ (ούτε θέλω) να κοπεί το τραγούδι της Κετιμέ. Θέλω πολύ απλά να ισχύσει η γνώμη της καλλιτεχνικής επιτροπής που είχε αποφασίσει για 5 τραγούδια και όχι των “άλλων”. Για διαγωνισμό μουσικής μιλάμε και όχι όρους συμβολαίου αγοραπωλησίας οικοπέδου! Εφ’ όσον χαρακτηρίστηκαν ως άρτια καλλιτεχνικά να διαγωνιστούν και να αποφασίσουμε!

    1. Gogos έχετε δίκιο στα περισσότερα από όσα αναφέρατε. Η Ερτ επίσημα έχει στείλει επιστολές και όρους συμμετοχής-μεταξύ άλλων ζήτησαν να είναι σε φουλ παραγωγή το διαγωνιζόμενο τραγούδι όχι σε ντέμο (καταλαβαίνετε υπάρχει ένα κόστος άλλο) και να είναι στην ΤΕΛΙΚΗ του μορφή, οπότε είναι άκυρο αυτό που προέκυψε εκ των υστέρων για διορθώσεις συμπληρώματα αλλαγές που αναφέρουν βέβαια οι φήμες και ο κ.Καρράς γιατί η Ερτ δεν ανακοίνωσε κάτι τέτοιο. Όταν κατετέθησαν όλες οι Συμμετοχές και άρχισε να τρέχει ο Διαγωνισμός (εύλογα άρχισαν εταιρίες και καλλιτέχνες να στέλνουν δελτία τύπου και να ανακοινώνουν την Συμμετοχή τους στα ΜΜΕ, άρχισε η ενημέρωση τηλεφωνικά αυτή την φορά από την Ερτ του αρμόδιου για τον Διαγωνισμό, έχει αναφερθεί το όνομα του και υπογράφει τις επιστολές) και να ρίχνει την “βόμβα” του πληρώστε γιατί εμείς ΔΕΝ θα καλύψουμε τίποτα! Τότε ακριβώς μούδιασαν οι υπόλοιποι και οι αδρανησαν στην προώθηση της συμμετοχής τους η’ διαμαρτυρήθηκαν έντονα. Ακριβώς αυτή την χρονική στιγμη διαρρέουν οι υποτιθέμενοι 5 φιναλίστ που είναι 3 που θα γίνουν πόσοι? Και πανηγυρίζει ο εξής 1 που λέει το επίσης άκυρο δεν πιστεύω ότι πρέπει να πληρώσουμε πολλά! Επίσης μιλά ο ίδιος διαγωνιζόμενος για χορηγούς όταν έχει πρώτο χορηγό σε εμφανήσεις η τραγουδίστρια την Ερτ. Τώρα σκεφτήτε πόσο καθαρά είναι όλα, πόσο κρίναν αντικειμενικά τα τραγούδια αφού οι μισοί τηρήσαν σιγή ιχθύος για να μην τους διαλλέξουν και μπουν σε περιπέτειες με συμβόλαια και ρήτρες κ.α.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.