Eurovision 2019: H σειρά εμφάνισης των χωρών στον μεγάλο τελικό

Eurovision 2019: H σειρά εμφάνισης των χωρών στον μεγάλο τελικό

Λίγη ώρα μετά την πρόκριση των χωρών του δεύτερου ημιτελικού στον μεγάλο τελικό, και αφού ολοκληρώθηκε η συνέντευξη τύπου όπου με κλήρωση καθορίστηκε σε ποιο μέρος του σόου θα διαγωνιστούν, ανακοινώθηκε η σειράς εμφάνισης των χωρών που θα συμμετέχουν στον τελικό του Σαββάτου. Η οικοδέσποινα χώρα, το Ισραήλ, όπως είχε αποφασιστεί θα διαγωνιστεί στην 14η θέση. H Ελλάδα και η Κύπρος που είχαν κληρωθεί να διαγωνιστούν στο Α’ μισό μέρος του τελικού, αποφασίστηκε να εμφανιστούν στην 13η και 11η θέση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά την σειρά εμφάνισης των 26 φιναλίστ:

1. Malta
2. Albania
3. Czech Republic
4. Germany
5. Russia
6. Denmark
7. San Marino
8. North Macedonia
9. Sweden
10. Slovenia
11. Cyprus
12. Netherlands
13. Greece
14. Israel
15. Norway
16. United Kingdom
17. Iceland
18. Estonia
19. Belarus
20. Azerbaijan
21. France
22. Italy
23. Serbia
24. Switzerland
25. Australia
26. Spain

Η σειρά εμφάνισης των χωρών αποφασίστηκε με βάση το είδος της μουσικής, αν ένα τραγούδι εκτελείται από έναν τραγουδιστή ή γκρουπ, τη χρήση των σκηνικών, τον ρυθμό του τραγουδιού και διάφορες άλλες πτυχές του. Η τρέχουσα σειρά προτάθηκε από τον Christer Björkman, παραγωγό του διαγωνισμού και από την ομάδα παραγωγών του κρατικού τηλεοπτικού φορέα της οικοδέσποινας χώρας, KAN, και εγκρίθηκε από τον εκτελεστικό διευθυντή της EBU και τον πρόεδρο της ομάδας αναφοράς, το διοικητικό όργανο του διαγωνισμού της Eurovision Jon Ola Sand (Executive Supervisor), για λογαριασμό των 41 συμμετεχόντων των ραδιοτηλεοπτικών φορέων.

11 σκέψεις για το “Eurovision 2019: H σειρά εμφάνισης των χωρών στον μεγάλο τελικό

  1. Ειναι εμφανες οτι ετοιμαζοματε για Αμστερνταμ του χρονου κ φυσικα καποια αλλα πραγματα….Εννοειται οτι Ολλανδια Σουηδια Ελβετια ηταν η πρωτη τριαδα του χθεσινου ημιτελικου…οσο για τον δικο μας Ισλανδια κ Αυστραλια εσκισαν στο τελεβοτινγκ….24 ο Ελβετος..βγαζει ματι οτι εσκισε..17 Ισλανδια αναμεσα σε δυο αδυναμα κομματια κ 25 η Αυστραλια…??οσο για το πρωτο μισο ε οκ…αν ο νικητης κληρωθει πρωτο μισο θα παει 10-13 το ξερουμε εδω κ χρονια……..

  2. Κάτι πρέπει να γίνει επειγόντως με την EBU και τον Bjorkman.
    Το μοναδικό έθνικ κομμάτι του τελικού το κατάθαψαν.

    Είναι εμφανές πλέον εδώ και πολλά χρόνια (κυρίως από τότε που καταργήθηκε η κλήρωση για τη σειρά εμφάνισης) ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι εκεί για να αβαντάρουν συγκεκριμένες χώρες και κυρίως συγκεκριμένα είδη μουσικής, και αντιστοίχως να θάβουν άλλα που δε γουστάρουν.

    Θέλουν, και το έχουν καταφέρει δυστυχώς, να μετατρέψουν έναν διαγωνισμό τραγουδιού σε ένα αποκλειστικά τηλεοπτικό θέαμα.

    1. Τηλεοπτικό θέαμα ξεκίνησε να είναι εδώ και χρόνια, από τότε που σταμάτησε να είναι black tie event, που επιτροπές καταργήθηκαν και μπήκε η τηλεψηφοφορία, που η ορχήστρα εξαφανίστηκε, που από concert halls μεταφερθήκαμε σε στάδια, που γεμίσαμε σεληνιασμένους fan να κουνάνε τις σημαίες από κάτω δίχως αύριο. Αναπόφευκτο όλο αυτό γιατί ο διαγωνισμός πρέπει να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής και να κάνει τηλεθέαση και να έχει διαφημίσεις, διαφορετικά θα είχε μαραζώσει ή θα αφορούσε ελάχιστο κόσμο. Αν νοσταλγώ τις εποχές του black tie event; Σαφώς και ναι. Αν πιστεύω ότι έπρεπε να μείνουμε εκεί; Σαφώς και όχι, γιατί τότε δεν θα τον έβλεπε – σχεδόν – κανένας.

      1. Ναι, έχω ακούσει αυτήν την επιχειρηματολογία κατά καιρούς, αλλά διαφωνώ κάθετα, φίλε/φίλη.
        Η γιουροβίζιον ήταν, και θα έπρεπε να είναι, πρωτίστως, ένας διαγωνισμός ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ (Eurovision SONG Contest).
        Γιατί ειδάλλως δε θα υπήρχε η ανάγκη ενός τέτοιου event.
        Γιατί στο κάτω κάτω υπάρχουν και τα MTV Awards π.χ. αλλά και άλλες τέτοιου είδους εκδηλώσεις.

  3. Εμένα μου άρεσε πολύ η Κατερίνα. Εξαίρετη η ερμηνεία και τα φωνητικά επίσης άρτια.
    Η τηλεσκηνοθεσία όμως, πάσχει.
    Χάνονται πλάνα, ενώ η στιγμή που ανεβαίνει επάνω στο βάρθρο με τα λουλούδια, θα μπορούσε να καλυφθεί με μια “ματιά” στο κοινό ή με ένα μακρυνό πλάνο.

    *********
    Η Τάμτα είναι καλύτερα. Στο ξεκίνημα μέχρι να ξεκινήσει να τραγουδάει, υπάρχει χασμ ωδία.
    Το…ντύσιμο της δεν με ενθουσίασε.
    Καλή τους τύχη.

  4. Θεωρώ ότι πρέπει να πήγε πολύ καλά η Κατερίνα στον ημιτελικό για να της δώσουν την τελευταία θέση του πρώτου μισού. Σίγουρα όμως η ύπαρξη τόσων φαβορί κ γενικά δυνατών κομματιών στο πρώτο μισο την αποδυναμώνει. Χειρότερα ακόμα τα πράγματα για την Τάμτα που επισκιαζεται Από τον Ολλανδό που έπεται. Στο δεύτερο μισό το γεγονός ότι η Ελβετία είναι τόσο κοντά σε Αυστραλία κ Ισπανία μπορεί να της στερήσει κάποιους ψήφους. Πιο ευνοημενες γενικά η Ολλανδία κ η Αυστραλία, κ η Ισλανδία (η πρώτη πάει για το βραβείο ξεκάθαρα αν κ σε κάθε περίπτωση βλέπω ψιλοθριλερ αύριο βράδυ )

  5. Θεση εμφάνισης αλά Μαρία Έλενα Κυριάκου που τοτε λεγαμε θα παμε καλά, καλη θεση μας εδωσαν….Ο λογος που και φετος μας εδωσαν κακιστη θεση εμφανισης μετά το απολυτο Ολλανδικό φαβορί ειναι ΦΥΣΙΚΑ γιατί δεν πηγαμε καλά στον ημιτελικό μας. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ να σου δωσουν θεση διπλα στο απολυτο φαβορι, αν εχεις σαρωσει στον ημιτελικο σου. Πιθανολογω οτι η ελλαδα στον ημιτελικο της ηρθε απο 6η θεση έως και 9η.

    Οπως εχουμε πει ολοι απο την αρχη, το ελληνικο τραγουδι φετος ειναι αξιοπρεπες αλλα αδιαφορο. Η σκηνικη παρουσια μετρια και παλιακή και δεν ανταποκρινεται σε εναν ΣΥΓΧΡΟΝΟ τηλεοπτικο μουσικο διαγωνισμο. Η φωνη της κατερινας εχει ενδιαφερουσα χροια αλλά τραγουδησε μετρια και αγχωμένα ΚΑΙ οχι με φωνη καμπανα στον ημιτελικο. Η ηχοληψία μας επισης ηταν μετρια όπως και η σκηνοθεσια (τοσους επαγγελματιες εχει η αποστολη μας επανω σαυτους τους τομεις, τι κανουν αραγε?)

    Το πραγμα φαινοταν ήδη απο την αρχη. Με το που αρχισαν οι προβες αρχισε η τρελη κατρακυλα στα στοιχηματα η οποια σταθερά και καθοδικά δεν εχει τελειωμο. Ακομα και πριν τις προβες ομως, δεν ειχαμε καταφερει να ξεχωρισουμε. Σε μια πολυ μετρια χρονια σαν τη φετινη, ημασταν μια 9η θεση τον περισσοτερο καιρο (α ναι κατσαμε και στην 7η θεση για ενα 24ωρο και αυτο ηταν). Μας πρηξατε συνεχεια να λετε να αγνοουμε ΚΑΙ τα στοιχηματα αλλά ΚΑΙ τα πολς γιατι και καλα ολοι μας μισουν και εμεις εχουμε τραγουδαρα και θα φανουν ολα στις προβες. Τελικα εγιναν και οι προβες, εγινε και ο ημιτελικος και τελικα κανεναν δεν εντυπωσιασαμε και κανεις δεν ασχολειται μαζι μας και ειμαστε στα αζητητα.

    Αλλη μια αμφιλεγομενη αναθεση της ΕΡΤ σε μια αγνωστη και απειρη τραγουδιστρια που ΔΕΝ ηταν ετοιμη να παει φετος στη γιουροβιζιον. Εχει πλεον ξεφυγει η ερτ με την εμμονη της να στελνει ΜΟΝΟ με απευθειας αναθεσεις τους δικους τους άσχετους ή αποτυχημενους ή μη πλεον επιτυχημενους ή αγνωστους καλλιτεχνες. Φετος απλα τα εχουμε παρει κρανίο γιατι επεσε πολυ χρημα, εγινε και προμο τουρ, σταλθηκε και μεγαλη κουστωδια στο Τελ αβιβ με ολες τις ειδικοτητες και δοθηκαν μεχρι και σε αγγλικη εταιρια λεφτα για να γινει η κατασκευη μας επι σκηνης. Με τοσο χρημα στελναμε τις Μελισσες στη γιουροβιζιον που θα εσκιζαν και θα εφερναν και χρημα στα κρατικα ταμεια και οχι τη Ντουσκα που εκανε ΜΗΔΕΝΙΚΗ τηλεθεαση στον ημιτελικο και δεν είχε καν μια προγενεστερη εμπειρια με καμερες.

    Στειλτε ονομα και τραγουδι αξιωσεων και να δειτε πως θα ξαναπιασουμε τα 50άρια τηλεθεαση στους ημιτελικους και πως θα ξαναέρθουν πάλι οι διακρίσεις(Άλλωστε νουμερα κάναμε και με καλομοιρα, αλκαιο,λουκα, κοζα μοστρα κτλ που δεν ηταν καν μεγαλα ονοματα αλλά ο κοσμος πιστευε τα τραγουδια που στελναμε. Φανταστειτε τι θα γινοταν και ποσο οφελος θα ειχαμε με το να παει εμπειρος και πετυχημενος καλλιτεχνης φετος ωστε να αναστηθει επιτελους ο θεσμος που η ερτ με τις αδιαφορες συμμετοχες που στελνει τον εχει κανει να αργοπεθαινει και να μην ειναι κερδοφορος).

    Βεβαια η ερτ δεν θα αλλαξει. Ελληνικο τελικο ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ με 10 ή 20 συμμετοχες δεν θα κανει ποτέ διότι θέλει να ελέγχει απολυτο το αν αυτος που θα μας εκπροσωπησει της είναι αρεστος ή οχι. Θα συνεχίσουμε στο τροπάριο άργκο, ντούσκα, τερζή και ό,τι άλλοι άγνωστοι και μη πετυχημένοι καλλιτλεχνες είναι αρεστοί σε συγκεριμένες εφημερίδες και ΜΜΕ (της εκάστοτε κυβέρνησης) ή κύκλους. Εγώ έτσι τα αντιλαμβάνομαι τα πραγματα. Γιαυτό να σταματήσουμε να συμμετέχουμε ώστε να μην πληρώνει ο ελληνας φορολογούμενος τις περίεργες και αδιαφανείς αναθέσεις της Ερτ που τελικά μόνο αποτυχίες και χρέη φέρνουν.

  6. Καλησπέρα σε όλους.

    Θεωρώ τον ορισμό της σειράς εμφάνισης ούτε καλό ούτε κακό. Στα θετικά ότι μας έδωσαν την τελευταία διαθέσιμη θέση του πρώτου μισού. Στα θετικά επίσης ότι μετά από μας ακολουθεί το Ισραήλ που εκτός από τους Ισραηλινούς δεν νομίζω να κάνει γκελ το τραγούδι και η εμφάνιση σε πολλούς άλλους. Στα θετικά επίσης ότι η Ολλανδία που προηγείται της εμφάνισης μας ως σκηνική εικόνα είναι το ακριβώς αντίθετο της δικής μας. Εντελώς στατικό με σκοτεινή εικόνα και τίποτα να διαδραματίζεται στα 3 λεπτά. Είναι δύσκολο σε 13 θέσεις να χωρέσεις τα αρκετά φαβορί και να κοιτάξεις να έχεις θέση παρά θέση διαφορετικού είδους τραγούδια. Θεωρώ κάψιμο την εμφάνιση στις 4-5 πρώτες θέσεις και αυτό όχι πάντα αφού το Αζερμπαιτζάν το 2010 εμφανίστηκε 1ο και βγήκε 5ο, η Ουκρανία το 2014 και βγήκε 6η, το Βέλγιο το 2016 και βγήκε 10ο . Το μόνο αρνητικό είναι ότι εμφανιζόμαστε μετά τον νικητή που αν το δει κανείς στατιστικά την τελευταία δεκαετία οι καλύτερες θέσεις είναι η 7η της Τουρκίας το 2012 μετά την Loreen και η 12η της Μάλτας μετά την Τζαμάλα. Έχουμε βέβαια και το 2007 όπου μετά την Σερβία εμφανίστηκε η Ουκρανία και βγήκε 2η ή το 2008 όπου μετά τη Ρωσία βγήκε η Νορβηγία και πήρε την 5η θέση.

    Όπως και να έχει πιστεύω ότι το σύστημα ορισμού πρέπει να αλλάξει. Μια χαρά ήταν ο διαγωνισμός από πλευρά τηλεοπτικού ενδιαφέροντος και όταν οι σειρές εμφάνισης έβγαιναν με κλήρωση. Το νέο σύστημα εκτός του ότι αφήνει υποψίες αφού για παράδειγμα ποτέ η Σουηδία δεν είχε κακή σειρά εμφάνισης σε τελικό όπως 2η, 3η,4η θέση όταν Σουηδός ορίζει τις θέσεις δεν μπορεί να είναι το ίδιο αξιοκρατικό με την κλήρωση που είναι καθαρά θέμα τύχης και όχι ανθρώπινου παράγοντα.

  7. Όσο για τα στοιχήματα να πω ότι βλέποντας τα περσινά που κλείδωσαν λίγο πριν ξεκινήσει η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τελικού, στην πρώτη θέση ήταν η Κύπρος με 38% πιθανότητες έναντι 24% του Ισραήλ που ήταν 2ο. Στην 4η θέση ήταν η Ιρλανδία που βγήκε 16η, στην 7η η Λιθουανία που βγήκε 12η, στην 8η το Ηνωμένο Βασίλειο που βγήκε 24ο, στην 9η η Νορβηγία που βγήκε 15η.

    Από την άλλη την Ιταλία την έδιναν 11η και βγήκε 5η, την Αυστρία 20η και βγήκε 3η, την Δανία 17η και βγήκε 9η, την Αλβανία 24η και βγήκε 11η και την Μολδαβία 15η και βγήκε 10η.

    Αντίστοιχες ανατροπές στοιχημάτων κάθε χρόνο. Βλέπω δηλαδή ότι το 2016 την Ρωσία πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων την έδιναν σε αποδόσεις για νίκη στο 1,3 – 1,8 την δεύτερη στα στοιχήματα Αυστραλία σε αποδόσεις γύρω στο 4 και την Τζαμάλα σε αποδόσεις γύρω στο 15. Στην θέση 18 είχαν την Πολωνία που ήρθε 8η, στην θέση 19 την Λιθουανία που ήρθε 9η, στην θέση 10 την Ισπανία που ήρθε 23η και στην θέση 8 το Ηνωμένο Βασίλειο που ήρθε 24ο

  8. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές κυρίως σε Ελλάδα και Κύπρο και στο αγαπημένο μου της Ολλανδίας. Οι αναλύσεις και υπεραναλύσεις, το κυνήγι θέσεων, οι θεωρίες συνωμοσίας που μπορεί κάποιες να ισχύουν και κάποιες όχι, όπως οι φιλικές/γειτονικές ψήφοι, η προώθηση κάποιων χωρών από την EBU, οι διαβλητές ψήφοι των επιτροπών κτλ κτλ είναι μέρος του διαγωνισμού καλώς ή κακώς παρόλα αυτά συνεχίζουμε όλοι να τον αγαπάμε, να μας πορώνει για ένα διάστημα κάθε χρόνο και μετά τα ξεχνάμε και ασχολούμαστε με τον επόμενο. Γι΄ αυτό μην πολυσκάτε, μια μέρα έμεινε, χαλαρώστε, αδειάστε από άγχος και προσδοκίες και απολαύστε τον τελικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.