Eurovision 2018: Οι περισσότερες χώρες θα διαγωνιστούν χωρίς οθόνες Led

Eurovision 2018: Οι περισσότερες χώρες θα διαγωνιστούν χωρίς οθόνες Led

Από την αρχή κιόλας της οργάνωσης του φετινού διαγωνισμού της Eurovision στην Λισαβόνα, έγινε γνωστό πως φέτος δεν θα υπάρχουν οθόνες Led.  Αυτό ήταν κάτι που απογοήτευσε τους eurofans καθώς πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριξαν ότι η παραγωγή του διαγωνισμού γίνεται όλο και πιο φθηνή με το πέρασμα του χρόνων. Πως όμως αντέδρασαν οι διαγωνιζόμενες χώρες σε αυτή την μεγάλη αλλαγή;Από ο,τι φαίνεται οι πλειοψηφία των χωρών το δέχτηκαν καθώς δεν δημιούργησε ιδιαίτερο πρόβλημα στην σκηνοθεσία της εμφάνισης των εκπροσώπων τους.

Η επίσημη ανακοίνωση έγινε από την διευθύντρια παραγωγής, Carla Bugalho. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε στο RTP πως σχεδόν όλες οι χώρες που συμμετάσχουν στην φετινή Eurovision βλέπουν την απουσία των οθονών led σαν μια νέα πρόκληση και θεωρούν ότι δεν αποτελεί εμπόδιο για τη εμφάνιση τους.

Ωστόσο αποκάλυψε ότι υπάρχουν και χώρες που έχουν ήδη αγοράσει και θα μεταφέρουν τους δικούς τους πίνακες led για να τελειοποιήσουν τις σκηνικές τους εμφανίσεις. Να σας υπενθυμίσουμε πως οι πίνακες led (led panels) χρησιμοποιήθηκαν τελευταία φορά στην εμφάνιση της Gaitana που εκπροσώπησε το 2012 την Ουκρανία με το τραγούδι “Be My Guest“.

Αξίζει να αναφερθεί πως οι οθόνες led καθιερώθηκαν στον διαγωνισμό από το 2011 και από ο,τι φαίνεται επικράτησαν μέχρι το 2017. Πιστεύετε πως πέρυσι ήταν η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκαν οι οθόνες led στον διαγωνισμό; Πως σχολιάζετε το γεγονός αυτό;

πηγή: eurovoix.com

20 σκέψεις για το “Eurovision 2018: Οι περισσότερες χώρες θα διαγωνιστούν χωρίς οθόνες Led

  1. αν ενα τραγουδι ειναι καλο θα τα καταφερει και χωρις τις οθονες led..πιστευω εμεις μια χαρα θα τα παμε παντως!!εχουμε ολο το πακετο!

  2. To να μην έχεις οθόνες LED από άποψη, και επομένως να έχεις μία σκηνή τέτοιου σχεδιασμού και έμπνευσης που να αναπληρώνει αυτή την έλλειψη με άλλες καινοτομίες και ιδέες, είναι δεκτό. Το να μην τις έχεις καθαρά και μόνο για λόγους έλλειψης χρημάτων, και άρα να καταφεύγεις εξ ανάγκης στις φθηνότερες δυνατές λύσεις, είναι απλά απογοητευτικό.
    Κακά τα ψέματα, είμαστε στο 2018, η τεχνολογία προχωρά και οι τηλεθεατές είναι πια μαθημένοι σε εντυπωσιακά show από τη Eurovision και άλλες εκπομπές. Φοβάμαι ότι φέτος θα πάμε πολλά χρόνια πίσω ως εντύπωση που θα αφήσει το τηλεοπτικό θέαμα ως συνολική εικόνα.

  3. Σιγουρα ειναι μεγαλη ελλειψη οι οθονες LED, μπορει ομως να παραλειφθει απο το συνολικο αποτελεσμα, αν ολη η παραγωγη εχει οργανωθει σωστα. Κλασικο παραδειγμα “φτωχης” διοργανωσης περσυ, παρα τις οθονες LED. Επισης, οπως αναφερατε σε προηγουμενο αρθρο, θα υπαρχουν οθονες προβολης. Μηπως αυτες βοηθησουν στο οπτικο κομματι;

  4. Εμενα δεν με χαλαει που φετος δεν θα εχει οθονες led. Ακομα και για οικονομικους λογους να γινεται προτιμω να πηγαινει ο διαγωνισμος σε οποιαδηποτε χωρα ακομα κι αν αυτη δεν εχει την πολυτελεια των τεχνικων μεσων αλλων χωρων. Δεν θα ηθελα να καθιερωθει φυσικα αλλα μια στο τοσο και αν μια χωρα αδυνατει να τις εχει δεν με πειραζει. Υπαρχουν κι αλλοι τροποι αναδειξης της συμμετοχης. Ωραιες χορογραφιες, εμπνευσμενο στησιμο, παιχνιδι με την καμερα και τις ληψεις, προπς, κατασκευες, φωτισμος, ολογραμματα στην οθονη κτλ κτλ.

    1. Mπόρεσε να έχει LED και επιφάνειες προβολών η εμπόλεμη Ουκρανία και δεν μπορεί η Πορτογαλία; Νομιζω ότι εν τέλει είναι θέμα του πόσο πολύ σοβαρά παίρνει η χώρα τον διαγωνισμό και πόσο επενδύει σε αυτόν.

      1. Οταν κερδισε ο Σαλβαδόρ είπε ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ… αρα ισως ειναι και αποψη του να μην χρησιμοποιηθουν ”τσαμπα” εκκατομυρια για εναν διαγωνισμο μουσικής!!! Ας γυρισουμε και λιγο στις παλιες καλες εποχές τότε και που η Ελλάδα τα πήγαινε καλύτερα.
        Και κόφτε την καραμέλα ”εδω είχε η ουκρανια με πολεμο”. Την σκηνή της Σουηδιας την ανελαβαν οι Σουηδη και ηταν η φτωχωτερη των τελευταιων ετών και ας ειχε LED….

        1. Ακριβώς. Μάλλον από άποψη γίνεται και απο επιλογή. Από καλαισθητικούς δικούς τους λόγους. Δηλαδή πιο πολλή μουσική, λιγότερη φανφάρα. Σαν να φωνάζουν να βγεί προς τα εξω η ουσία. Ναι μεν τεχνολογία, αλλα μην καταντήσει να υποκαταστήσει και την ουσία που ναι εν τέλη ενα καλό ποιοτικό τραγούδι με ότι βεβαια συνεπάγεται αυτό μιας και τα γούστα είναι ως ένα βαθμό υποκειμενικά. Το θέλουν όμως το όλο θέαμα να βγεί πιο φυσικό, πιο artistic, δηλαδή πιο ρετρό πιο εμπνευσμένο, πιο καλιτεχνικό.

        2. Ας γυρίσουμε στις παλιές καλές εποχές που δεν υπήρχε ίντερνετ και οι ανθρώπινες σχέσεις ήταν πιο στενές… Και όχι, οι Πορτογάλοι εξαρχής είπαν ότι είναι λόγοι κόστους για το θέμα της σκηνής.

  5. Αν δεν κάνω λάθος, τα Led υπήρχαν και νωρίτερα. Η Ρωσία π.χ. δεν είχε τη σκηνή με τα περισσότερα led? Εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί με την προϋπόθεση ότι είναι σκηνοθετικά κ καλλιτεχνικά άρτιο το αποτέλεσμα. Και ναι, αυτό μπορεί να επιτευχθεί και χωρίς led. Επίσης έχουν ήδη πει ότι θα υπάρχει προτζέκτορας όπως και το 2013. Ότι έχω δει από τις φωτογραφίες τις τελευταίες μέρες φαίνεται εντυπωσιακό και πολύ χαίρομαι που ο διαγωνισμός φέτος σε μια τόσο πανέμορφη πόλη!

  6. Οπτικά θα φαίνεται όντως φτωχό το θέαμα; Θα θυμίζει τη σκηνή της Νορβηγίας το 2010; Απαντήστε μου παρακαλώ!

  7. Εγώ προσωπικά με ενόχλησε η σκηνή της Νορβηγίας και εννοώ τα led φώτα από πίσω. Εμένα η κορυφαία σκηνή ήταν αυτή της Δανίας το 2014. Εγώ αν σχεδίαζα την σκηνή θα έβαζα και τα led φώτα και μπροστά από αυτά θα τοποθετούσα πλαστικό γυαλί όπως το 2014. Επίσης από φωτογραφίες που είδα μπορώ να πω ότι εχω εντυπωσιαστεί από την σκηνή δεν ξέρω όμως πως θα γράφει στην κάμερα.

  8. Οχι μονο θα ειναι μεγαλη ελλειψη αλλα ηδη απο τωρα πολλοι προβληματιζονται σχετικα με την διαφορα που θα εχει η φετινη Eurovision ως προς το θεμα θεαματος σε σχεση με τις προηγουμενες . Παντως θα ηθελα να επισημανω και κατι ακομα . Τογεγονος οτι η πλειοψηφια των χωρων δεν εχει αγορασει οθονες led δεν σημαινει οτι αποκλειστικα δεν θελουν αλλα οτι ισως να μην μπορουν . Παραδειγματος χαρη το κοστος για αυτου του ειδους “πολυτελειες” που ειχαν την δυνατοτητα το προηγουμενο διαστημα με μικροτερο ογκο χρηματων πλεον γινεται πιο ακριβο και πολυ πιο δυσκολα προσεγγισιμο η εφικτο για τις πιο αδυναμες οικονομικα χωρες (οπως εμεις). Οποτε απλα προσαρμοζονται με οτι εχουν.

  9. Δεν με ενοχλεί που δεν θα υπάρχουν οθόνες LED στον φετινό διαγωνισμό. Απ’ ό,τι διάβασα, ήταν επιλογή της διοργάνωσης από άποψη, καθώς ο Sobral είπε πέρυσι ότι το σημαντικό είναι η μουσική, η οποία πρέπει να επιστρέψει στον διαγωνισμό. Σκεφτείτε πόσες χώρες “σκαρφάλωσαν” ψιλά στον βαθμολογικό πίνακα λόγω staging, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Εδώ η Σουηδία με τον Mans βασίστηκε κατά 50% στις οθόνες LED και κέρδισε. Θα είναι πρόκληση πιστεύω και θα έχει ενδιαφέρον. Ας μην έχουμε μόνο θέαμα φέτος, ας έχουμε και λίγη μουσική. Ειδικά για το δικό μας τραγούδι, θεωρώ πως τα φώτα θα κάνουν τη δουλειά που χρειάζεται μια χαρά. Η σκηνή φαίνεται εντυπωσιακή από τις εικόνες που έχουν κυκλοφορήσει και δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι θα δούμε κάτι “φθηνό όπως πέρυσι.

  10. Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision ήταν πάντοτε η επιτομή της τεχνολογίας Είναι η μεγάλη γιορτή της μουσικής που πήγε το τραγούδι παραπέρα και το έκανε φαντασμαγορικό μουσικοχορευτικό υπερθέαμα
    Θα δριξει τελικά ανΛισαβώνα αποδειχθει εντελώς ακατάλληλη γιά τέτοιες διοργανώσεις
    Ήμουν και είμαι πάντα της γνώμης πως κάθε πράγμα πρέπει να γίνεται από την κατάλληλοτερη χώρα που ειδικεύεται σ αυτό
    Η Σουηδία λοιπόν εχρι την.τεχνιγνωσια και θα έπρεπε μόνιμα να γίνεται εκεί
    Όπως κι οι Ολυμπιακοί αγώνες στην Ελλάδα άλωστε
    Είπαμε κάθε πράγμα στον τόπο του

  11. Άμα ήθελαν να επικεντρωθούν στη μουσική αντί στο θέαμα, θα έφερναν πίσω και τις ζωντανές ορχήστρες. Εκεί ήταν η ουσία ενός διαγωνισμού μουσικής και τραγουδιού. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Η Πορτογαλία είναι φτωχή χώρα και θεωρεί ότι μπορεί με το πρόσχημα “επικεντρώνομαι στη μουσική” να αποφύγει το κόστος των led οθόνων. Εννοείται ότι θα επιστρέψουν από του χρόνου. Μπορούν πάντα να υπάρχουν και αν μία συμμετοχή τις θεωρεί περιττές απλώς να μην τις χρησιμοποιεί.

  12. To LED ήταν υπεύθυνο για αρκετά εκτρώματα πέρσι όταν πολλοί τραγουδιστές το χρησιμοποίησαν για να προβάλλουν τις σέλφις τους σε τεράστιες διαστάσεις (π.χ. Αυστραλία, Κροατία, Μάλτα κτλ). Παρόλα αυτά η τεχνολογία μας έχει δώσει και άψογα δείγματα οπτικοποίησης μιας ερμηνείας στο πρόσφατο παρελθόν, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία το 2014, η Εσθονία το 2015, η Ουκρανία το 2016 κτλ.

    Καλό θα είναι να υπάρχουν αυτές οι τεχνολογικές δυνατότητες γιατί η έλλειψή τους ευνοεί εκ των πραγμάτων τις αποστολές που μπορούν να επενδύσουν στις δικές τους σκηνικές κατασκευές (π.χ. Σουηδία). Καλό θα ήταν να επιστρέψει και η ορχήστρα προαιρετικά για όποια αποστολή θέλει να τη χρησιμοποιήσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.