Ελλάδα : Η Τάμτα στη Eurovision 2019; Αλήθεια ή …ευσεβείς πόθοι;

Από το πρωί με βάση τα όσα είπε ο Γιάννης Πουλόπουλος στην πρωινή εκπομπή του STAR, Στην Φωλιά των Κου-Κου, έχουν αναζωπυρώσει οι φήμες, που ακούγονται σχεδόν κάθε χρόνο τέτοια εποχή και αφορούν, μια πιθανολογούμενη συμμετοχή της Τάμτας, στο διαγωνισμό της Eurovision με τα ελληνικά χρώματα. Πόσο εφικτό όμως είναι αυτό το σενάριο; Αυτή την απάντηση θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε στο παρόν άρθρο.

Είναι αλήθεια ότι η Τάμτα είναι ένα από τα ονόματα που φαντάζουν θελκτικά στους περισσότερους, όταν σκέφτονται τους καλλιτέχνες που θα μπορούσαν εν δυνάμει να μας εκπροσωπήσουν στο διαγωνισμό. Η ίδια εξάλλου έχει προσπαθήσει μία φορά στο παρελθόν (το 2007 με το With Love του Νίκου Τερζή) και μία ακόμα φορά παρ’ ολίγον (το 2015 με το Unloved του Alex Papaconstantinou), όταν δεν πρόλαβε τις προθεσμίες της ΕΡΤ για να καταθέσει τη συμμετοχή της.

Το ότι λοιπόν μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι μέσα στην ΕΡΤ, που στη δύσκολη αυτή συγκυρία που έχει περιέλθει η χώρα μας στο διαγωνισμό, με τα συνεχή άσχημα αποτελέσματα, βλέπουν στο πρόσωπο της Τάμτας, τον άνθρωπο που θα μας έφερνε και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών σίγουρα είναι κάτι πολύ πιθανό. Αυτό όμως που δεν είναι πιθανό, είναι ότι η ΕΡΤ έχει ξεκινήσει επίσημα τις προετοιμασίες της για την επόμενη συμμετοχή μας. Τι εννοούμε με αυτό;

Πριν από μόλις λίγες ημέρες δημοσιεύθηκε στην Διαύγεια, το νέο οργανόγραμμα της ΕΡΤ, ενώ έγινε και η πρόσκληση ενδιαφέροντος για τους νέους διευθυντές των διευθύνσεων, από τον δ/νων σύμβουλο της εταιρείας, κ. Κωστόπουλο. Αυτό σημαίνει πως τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν υπάρχει κάποιος αρμόδιος, που μπορεί να έχει αναλάβει από τώρα μάλιστα το project “ελληνική συμμετοχή 2019”. Οι νέοι διευθυντές θα αναλάβουν τις θέσεις τους πιθανόν μέχρι και τον επόμενο μήνα και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στην υλοποίηση των καθηκόντων τους, σύμφωνα και με το νέο οργανόγραμμα. Το ποιο τμήμα θα αναλάβει τη Eurovision την επόμενη χρονιά παραμένει άγνωστο.

Εκτός όμως των παραπάνω υπάρχει και μία ακόμα σημαντική λεπτομέρεια στο σενάριο Τάμτα και Eurovision 2019. Η Τάμτα έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι κάνει πολύ μελετημένες κινήσεις και πάντα χωρίς ιδιαίτερα ρίσκα. Το να πάει απλά στη Eurovision δεν είναι κάτι που την ενδιαφέρει, αφού αν ήθελε αυτό θα το είχε πραγματοποιήσει ακόμα και φέτος όταν της πρότειναν από το ΡΙΚ το Fuego, κάτι που και η ίδια παραδέχθηκε σε πρόσφατες δηλώσεις της.

Το αν η Τάμτα θα πει κάποια στιγμή το μεγάλο ΝΑΙ, που δεν σας κρύβουμε ότι και εμείς επιθυμούμε διακαώς, θα εξαρτηθεί από πάρα πολλούς παράγοντες και κυρίως από το πόσο σοβαρή θα είναι η πρόταση της ΕΡΤ, που δυστυχώς τη στιγμή που μιλάμε για θεσμικούς και υπηρεσιακούς λόγους κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί. Αυτό που θέλουμε να πούμε με απλά λόγια, είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος άνθρωπος αυτή τη στιγμή στην ΕΡΤ που θα μπορούσε σοβαρά να μιλήσει με την Τάμτα για να της προτείνει κάτι τέτοιο.

Εμείς παρ’ όλα αυτά, ευχόμαστε οι συνθήκες στο μέλλον να γίνουν τέτοιες, που να επιτρέψουν στην αγαπημένη μας Τάμτα να μας εκπροσωπήσει στο διαγωνισμό, γιατί είμαστε σίγουροι ότι θα τα πάει περίφημα.

Μέχρι τότε ας απολαύσουμε τη νέα της ραδιοφωνική επιτυχία, που έχει και την υπογραφή του Δημήτρη Κοντόπουλου, Αρχές Καλοκαιριού.

11 Σχόλια

  • eurovisionfreaque

    Σίγα μην ξεκινούσαν οι δημόσιοι υπάλληλοι της ΕΡΤ από τώρα να σχεδιάζουν τη συμμετοχή μας για του χρόνου. Περιμέντε έχει mundial τωρα, μετα εξοδο από το μνημόνιο, εκλογές αν γίνουν και μετά ίσως θυμηθούν ότι έχουν ένα πρόγραμμα που τους φέρνει 50% τηλεθέαση. Μπράβο παιδιά του infe πάντως για τα πάντα νηφάλια και εμπεριστατωμένα άρθρα σας.

  • Γιωργος Χανιώτης

    Θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή και μια συνταγή για σίγουρη επιτυχία.. η Τάμτα έχει αποδείξει έμπρακτα ότι σε ό,τι αφορά το διαγωνισμό κάνει πολύ προσεκτικά και σίγουρα βήματα.. που σημαίνει ότι θα ήταν πολύ αυστηρή στην επιλογή του τραγουδιού. Από εκεί και μετά, με ένα δυνατό τραγούδι που να της ταιριάζει τα υπόλοιπα τα έχει.. σκηνική παρουσία, φωνή,ελπειρία.. το πρόβλημα όπως πάντα είναι η ερτ και η δυσκολία της να ασχοληθεί σοβαρά με το διαγωνισμό.. γιαυτό θα τρώει τις φάπρς τη μία μετά την άλλη.. οι σποκλεισμοί το έχω πει χίλιες φορές είναι δικοί της! Η επιλογές της, η απαξίωση της, ο αυταρχικός τρόπος που διαχειρίζεται κάθε χρονιά τους δημιουργούς, αυτά αοκλείονται..κ φέτος η γιάννα αν είχε στήριξη σπό την ερτ θα έφτανε ψηλά είμαι σίγουρος ότι αν την είχε στηρίξει δε θα γίνοντσν τα σκηνικά λάθη που κόστισαν. Ο φορέας κ οι πολιτικές του αποκλείονται κάθε χρόνο.

  • Μάριος

    Mαθήματα από τις τελευταίες συμμετοχές μας στη Eurovision:
    1. Το “μεγάλο” όνομα δεν διασφαλίζει την επιτυχία από μόνο του.
    2. Το καλό τραγούδι μόνο δεν φτάνει.
    3. Αν το στήσιμο το αναλάβουν Έλληνες θα έχουμε μία από τις ίδιες τυπικές και ανέμπνευστες παρουσιάσεις. Καλώς ή κακώς οι Σουηδοί πια ξέρουν και κάνουν το παιχνίδι σε αυτό το κομμάτι.

    • Γιάννης

      Διαφωνώ ως προς το τρίτο που λες… Πιστεύω πως οι Έλληνες ξέρουν ως κανένας άλλος να κάνουν show!!! Το έχουμε στο αίμα μας! Να σου υπενθυμίσω πως την φετινή σκηνική επιμέλεια την είχε μια Αμερικανίδα… Αντιθέτως όλες τις προηγούμενες χρόνιες που είχαμε Έλληνες σκηνογράφους το αποτελέσματα ήταν πολύ καλύτερα (όχι πάντα για να μην λέμε και μαλακίες…), αφού θυμάμαι παλιότερα πως συνήθως τα πηγαίναμε χαλιά στα στοιχήματα μέχρι που άρχιζαν να ανεβαίνουν όταν ξεκινούσαν οι πρόβες (όπως συνέβη φέτος στην φουρέιρα). Επίσης να σου θυμίσω πως χάρις τον Φωκά η Μολδαβία είδε 10αδα… Και πως ο Σουηδός αν δεν είχε την προπαγανδιστική υποστήριξη των επιτροπών τώρα θα είχε φάει πάτο!

      • Μάριος

        Οι Έλληνες κάποτε έφερναν καλά αποτέλεσματα, όχι πια. Ακόμα και ο Φωκάς έχει πλέον αρχίσει και φθήνει ως όνομα στη Eurovision. Μία 20 θέση πέρσι και φέτος μίας 10η και ένας αποκλεισμός. Επιμένω ότι οι Σουηδοί ξέρουν τους κανόνες του συγκεκριμένου τηλεοπτικού show καλύτερα από όλους.

        • Γιάννης

          Ναι όμως πέτυχε την 10αδα με ένα αντικειμενικά από τα χειρότερα τραγούδια της φετινής διοργάνωσης… Από την άλλη η σκηνική παρουσία της Σασα έκανε εντύπωση γιατί επικεντρωνόταν στην Φουρέιρα… (ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΦΟΥΡΕΙΡΑ ΘΑ ΕΠΙΑΝΕ ΑΠΑΤΟ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΠΩΣ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΔΥΟ ΦΑΒΟΡΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ)… Όσο για τον Μπενιαμιν όπως ξανά είπα τα πήγε καλά λόγο της προπαγάνδας… Όποτε ναι μπορεί τα τελευταία χρόνια να μην κάνουμε εντύπωση, αλλά και πάλι ξέρουμε να στήνουμε ένα σόου! Αν η ΕΡΤ διαλέξει τα σωστά άτομα (Π.Χ Κωνσταντίνος Ρίγος, Μαρία Λυραράκη, Φώκας Ευαγγελινός…) στις σωστές περιστάσεις θα τα καταφέρει… Αλλά διαλέγει πάντα τα λάθος άτομα στα λάθος τραγούδια…

          • Μάριος

            Ποιά ακριβώς είναι η επιτυχία της Λυραράκη; Οι κορδέλες του Σαρμπέλ;
            Εγώ θα ξαναπώ ότι η Ελλάδα έχε μείνει πίσω αισθητικά σε έναν διαγωνισμό που προχωρά και εξελίσσεται.

          • Γιάννης

            Alcohol is free… Ένα τραγούδι που το πούλησε τέλεια! Και η τελευταία καλή θέση που έχουμε πάρει πότε…

          • Μάριος

            Οι Koza Mostra νομίζω ότι πέτυχαν γιατί κυρίως έβγαλαν τον εαυτό τους και το κέφι τους στη σκηνή, παρά οτι συνετέλεσε κάποια ιδιαίτερη συμβολή της Λυραράκη.

          • XDRD

            Εγώ αυτό ακριβώς θέλω από τους καλλιτέχνες που μας εκπροσωπούν. Να δίνουν τον εαυτό τους και τη ψυχή τους. Παραπάνω τεχνάσματα και κατασκευές μπορούν και να λείπουν. Ακόμα και οι Freaky Fortune, παρά το πολύ άγχος τους και τη (δυστυχώς) κακή φωνητική απόδοση, χτυπήθηκαν και χόρευαν όσο μπορούσαν (λίγο ατυχές το παράδειγμα, αλλά νομίζω να κατάλαβες τι θέλω να πω)

          • Γιάννης

            Εμένα στον εθνικό τελικό δεν μου είχαν αρέσει, ενώ στη eurovision μου άρεσαν! (Νομίζω σίγουρα συνέβαλε σε αυτό η Λυραράκη, γενικά το έχει με τα κεφάτα τραγούδια..!!!). XDRD συμφωνώ απολυτά μαζί σου! Για παράδειγμα η Γιάννα που είχε ένα τραγούδι εσωτερικό όπως η ίδια το χαρακτήρισε και όμως το τραγούδησε με ένα νευρόσπαστο χαμόγελο (χωρίς να μεταδώσει κανένα συναίσθημα!). Επικεντρώθηκαν στο να βρουν εύρηματα (που ήταν και απαίσια) και έχασαν την ουσία του τραγουδιού ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ!… Μπορούσαν να την έβαζαν στην σκηνή μόνη της με ένα πολύ πιο απλό φόρεμα και όλο το staging να επικεντρωνόταν στο συναίσθημα της (που δεν έδειξε)! Τότε θα είχαμε πάει πολύ καλύτερα, δεν λέω για δεκάδα… ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!Όσο και να το κάνουμε παίζει μεγάλο ρόλο η αύρα του καλλιτέχνη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.