Διονύσης Τσακνής για Eurovision: “Όλοι έχουν το δικαίωμα στο λάθος”

Διονύσης Τσακνής για Eurovision: “Όλοι έχουν το δικαίωμα στο λάθος”

Σε συνέντευξη του που προβλήθηκε πριν από λίγο στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “Το Πρωινό”, ο πρώην πρόεδρος της ΕΡΤ, μεταξύ των άλλων αναφέρθηκε στη Eurovision. Ο Διονύσης Τσακνής ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο για τις επιλογές του, στο διαγωνισμό τα τελευταία δύο χρόνια, που ήταν στο τιμόνι της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης, αλλά και την άποψη του για το διαγωνισμό της Eurovision γενικότερα.

Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης και ερμηνευτής που βρέθηκε στη θέση του προέδρου της ΕΡΤ για δύο χρόνια περίπου, είπε ότι διαφωνεί σε πολλά με το διαγωνισμό της Eurovision, παρ’ όλα αυτά θεωρεί πως είναι ένα σημαντικό γεγονός αφού σημειώνει μεγάλη τηλεθέαση και την προσοχή πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Χαρακτήρισε ως λανθασμένες τις επιλογές του στην ελληνική εκπροσώπηση τα τελευταία δύο χρόνια λέγοντας χαρακτηριστικά:

Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε λογικοί και να το δούμε με μία ψύχραιμη ματιά. Όλοι έχουν δικαίωμα στο λάθος.

Υπενθυμίζουμε ότι το 2016 την Ελλάδα εκπροσώπησαν οι Argo με το Utopian Land οι οποίοι για πρώτη φορά στην ιστορία μας στο διαγωνισμό δεν κατάφεραν να περάσουν στον τελικό. Φέτος μας εκπροσώπησε η Demy με το This Is Love, που ενώ πέρασε στον τελικό κατέληξε στην 19η θέση.

Ο Διονύσης Τσακνής παραιτήθηκε πριν δύο περίπου μήνες από τη θέση του, μετά από ένα ταραχώδες καλοκαίρι και την τοποθέτηση του Βασίλη Κωστόπουλου στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην εταιρεία.

24 σκέψεις για το “Διονύσης Τσακνής για Eurovision: “Όλοι έχουν το δικαίωμα στο λάθος”

  1. Αναρωτιέμαι αν κάποιος υψηλόβαθμος σ’αυτήν την έρμη χώρα είχε ποτέ το σθένος & την αξιοπρέπεια να αναλάβει τις ευθύνες των επιλογών & των πράξεών του που οδήγησαν με μαθηματική ακρίβεια σε μια αποτυχία, χωρίς να κρυφτεί πίσω από τη φτηνή δικαιολογία περί δικαιώματος στο λάθος.
    Δε θα κρίνω τον κο Τσακνή σαν καλλιτέχνη, αλλά αποδείχτηκε δυστυχώς άκρως ακατάλληλος για τη θέση στην οποία διορίστηκε από το κόμμα στο οποίο ανήκει. Έχει αφήσει πίσω του τραγικά δείγματα γραφής, με τελευταίο να κλειδώνει το γραφείο του νέου διευθύνοντος συμβούλου στης ΕΡΤ λόγω προσωπικών τους διαφορών & να παραιτείται γιατί θα έπαυε να ήταν πια “the one and only big boss”.
    “…..διαφωνεί σε πολλά με το διαγωνισμό της Eurovision, παρ’ όλα αυτά θεωρεί πως είναι ένα σημαντικό γεγονός αφού σημειώνει μεγάλη τηλεθέαση και την προσοχή πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο”, τουτέστιν η κοσμοθεωρία & η κουλτούρα ενός δηλωμένου αριστερού απαγορεύει “φτηνά” θεάματα όπως ένας διεθνής μουσικός διαγωνισμός, αλλά είναι πολλά τα φράγκα κε Διονύση μου.

  2. Η απευθείας ανάθεση στους Argo ήταν μια φάρσα που δεν χωρά καμία δικαιολογία. Η επιλογή της Ντέμυ θα μπορούσε να είχε εξεληχθεί σε μια αξιοσημείωτη συμμετοχή αν η ΕΡΤ είχε μπει στον κόπο να της βρει κάποια τραγούδια της προκοπής.

    1. Εδώ το προσεγγίζεις λάθος. Η ΕΡΤ επέλεξε για δεύτερη χρονιά στην ιστορία της να κάνει ανάθεση στον ίδιο συνθέτη που έκανε ανάθεση και το 2009. Ο κοντοπουλος ξέρουμε τι τραγούδια γράφει και τέτοια έγραψε και το 2009 και το 2017. Άρα το λάθος της ΕΡΤ ήταν που πήγε στον Κοντόπουλο για δεύτερη φορά γιατί στον Κοντόπουλο έγινε η ανάθεση και όχι στη Ντεμη. Και όταν ένας συνθέτης δεν είναι και ο Θεοδωράκης ή ο Χατζηδάκης, δεν του κάνεις δεύτερη φορά ανάθεση γιατί είναι προκλητικό (συν ότι την πρώτη φορά που τον έστειλες το 2009 δεν τα πήγε και τόσο εξαιρετικά καλά, δεδομένου του σούπερ σταρ που είχε στα χέρια του καθώς και του μπάτζετ που ήταν και είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ποτέ σε ελληνική συμμετοχή).

      1. H EΡΤ κατέληξε στο δίδυμο Κοντόπουλος-Ευαγγελινός βάσει της συνολικής τους πορείας στο διαγωνισμό & όχι αποκλειστικά πως τα πήγαν το 2009 (οκ ο Ρουβάς πήγαινε για το βραβείο & είχαμε όλοι μας μεγάλες προσδοκίες, αλλά όχι ότι η 7η θέση δεν ήταν καλή σε μια χρονιά με δυνατές συμμετοχές), συν ότι αυτοί οι δύο μπορούσαν να τραβήξουν σπόνσορες.
        Το φάουλ της ΕΡΤ ήταν ότι αρκεστηκε με ότι υλικό της ‘δώσαν (δηλ. το “This is love” & δύο άλλα αδιάφορα κομμάτια, για να επιλεχτεί τυπικά το πρώτο σε μια άθλια βραδιά), χωρίς να απαιτήσει κάτι καλύτερο.

      2. Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι φαν του Κοντόπουλου, ούτε της μουσικής του. Όπως και να το κάνουμε όμως είναι ο πιο πετυχημένος συνθέτης στην ιστορία του διαγωνισμού της τελευταία 10ετία.
        Κανείς άλλος σύνθετης δεν έχει καταφέρει να έχει μέσα σε 10 χρόνια 6 από τις 7 συμμετόχες του στο τοπ 7.
        Επίσης η ΕΡΤ το 2009 είχε το ρεκόρ εσόδων και τηλεθέασης στον διαγωνισμό (έτσι είχε δηλώσει ο Καλημέρης) και το 2017 δεν πλήρωσε ούτε ένα ευρώ, αφού όλα τα έξοδα ήρθαν από χορηγούς (αυτό δήλωσε ο Ταγχματάρχης).
        Τέλος μου κάνει εντύπωση γιατί στην περίπτωση της χώρας μου της Κύπρου είναι “επιτυχία” απλά να περάσει στον τελικό ενώ για την Ελλάδα η πρόκριση στο τελικό είναι “λανθασμένη επιλογή”. Κάποιοι φαν πρέπει να καταλαβάνουν ότι κανείς δεν χρωστάει στην Ελλάδα μια μόνιμη θέση στον τελικό.

        1. Αγαπητε φιλε, σχετικα με το σχολιο περι Ελλαδας και Κυπρου, ειναι σαν να αναρωτιεσαι γιατι η Ρωσια παει καλα και η Λευκορωσια πατωνει. Δεν εχουν το ιδιο βαρος οι χωρες μας στο διαγωνισμο. Και εξηγουμαι. Η Ελλαδα εχει αφενος διαφορες ομορες χωρες που την στηριζουν και ειδικα αν στειλει κατι με ντοπιο βαλκανικο ηχο (Αλβανια, Βουλγαρια κτλ), αφετερου να μου επιτρεψεις να πω οτι καταβαλλει πολυ μεγαλυτερη προσπαθεια για να ειναι στον τελικο αποτι η Κυπρος. Απο τα τελευταια χρονια, το μονο τραγουδι που σιγουρα δεν αξιζε τελικο απο την Ελλαδα ηταν των Argo, κατα γενικη ομολογια, και ετσι εγινε. Απο τα τραγουδια της Κυπρου, το τελευταιο που ειχε σταθει με αξιωσεις ακομα και για βραβειο ηταν το Comme ci comme ca, το οποιο αποκλειστηκε (πολυ αδικα). Επειτα, δες τις επιλογες τις Ελλαδας. Δεν διστασε να στειλει ουτε το Ρουβα της ουτε την Βισση. Εκανε αραγε ποτε το ΡΙΚ καποια δελεαστικη προταση στη Βισση η στον Χατζηγιαννη; Γιατι σχεδον παντα καταληγει με αδιαφορες συμμετοχες και αδιαφορους ερμηνευτες; Δεν ειναι φυσικα θεμα ονοματος, αλλα τραγουδιου, το γνωριζουμε ολοι αυτο, δες ομως ποσο πολυ βοηθαει καμια φορα και ενα ονομα να συζητηθει μια συμμετοχη (πχ την Ευρυδικη με το come back που εκανε το 2007, ανεξαρτητως αποτελεσματος, ολοι οι φαν τη λατρεψαν). Θες αλλα παραδειγματα ατυχων η αψυχολογητων επιλογων (για να μην πω ανοητων) της Κυπρου; Το 2006 στην Αθηνα, με την Κυπρο να παιζει μπαλα, ας μην το κρυψουμε μεσα στην εδρα της, αντι να στειλει ενα δυναμικο τραγουδι να ξεσηκωσει και να βαλει φωτια σε ολο το ΟΑΚΑ και να εχει τοιν κοσμο να παραληρει απο κατω εστειλε μια μισοκοιμισμενη αμερικανικη μπαλαντα μιας Ανετ απο ενα ριαλιτυ που αναθεμα αν θυμαται και η ιδια σημερα τι τραγουδησε τοτε. Αλλες συμμετοχες, εντελως ανεκδιηγητες τυπου Firefly και Femme Fatale που τις περνουσαν ολοι οι ξενοι σχολιαστες για joke entries ενω η Κυπρος τις εστελνε για σοβαρες…. Αστα βραστα. Η το αλλο το πιο προσφατο με το συγκλονιστικο Dawn της Ηρακλεους που ηδη απο τα προκαταρκτικα της εκπομπης που θα εβγαζε την κυπριακη συμμετοχη, ξενα blogs μιλουσαν διθυραμβικα για το τραγουδι και δεν δισταζαν να μιλανε απο το Γεναρη ακομα και για νικη (!) σε περιπτωση που επιλεγοταν αυτο. Αντ’αυτου, η κυπριακη επιτροπη την εστειλε σπιτι της και στειλανε ακομα ενα νεροβραστο τραγουδακι που φυσικα περασε απαρατηρητο. Τα σουηδικα ποπ αποφαγια του 2016 και 2017 δεν ξεφυγαν του κανονα. Το 2016 μετριο τραγουδακι αλλα οκ, το καταστρεψατε στη σκηνικη παρουσια, το 2017 μια κοπια ενος αλλου τραγουδιου και σκηνικη παρουσια clopy paste απο Ρωσια και Βελγιο. Ε, οταν κανεις τετοιες επιλογες και επιπλεον δεν εχεις και συμμαχους αν στηριξουν τις επιλογες αυτες, λογικο ειναι να ειναι ζητημα αν θα περασεις τελικο. Τουλαχιστον η Ελλαδα ακομα και οταν πηγαινε με σαχλοτραγουδα τα απογειωνε στη σκηνη, βλεπε Καλομοιρα που απο το πουθενα, κυριολεκτικα, εφτασε δυο σκαλια κατω απτην πρωτη θεση. Για ολα τα παραπανω, λογικο λοιπον να θεωρειται πιο σιγουρη η προκριση της Ελλαδας σε εναν τελικο παρα της Κυπρου, ακομα και χωρις να εχουν ακουστει τα ταργουδια.

        2. Για ν’απαντήσω σ’αυτό που λες, φυσικά & κανείς δε χρωστάει στην Ελλάδα μια μόνιμη θέση στον τελικό, αλλά όταν συμμετέχεις σε ένα διεθνή διαγωνισμό πας με αξιώσεις στέλνοντας κάτι καλό, αν όχι το καλύτερο, και όχι με την προυπόθεση ή/και την ελπίδα να ‘ρθεις κάπου στη μέση ή να μη φας πάτο (ή πόρτα, τουτέστιν να μην περάσεις καν στον τελικό).
          Επίσης, από τη στιγμή που έχεις μια αξιοπρόσεχτη πορεία, είναι λογικότατο να θες να τη διατηρήσεις & να γίνεις ακόμα καλύτερος. Αυτό ισχύει γενικά παντού, όχι μόνο στην Eurovision. Είναι σα να μου λες ότι από τη στιγμή πχ που η Σουηδία έφτασε ήδη τις 6 νίκες & πάνε μόλις 2 χρόνια από την τελευταία φορά που κατέκτησε το βραβείο, να αδιαφορήσει αν στο επόμενο Melodifestivalen θα έχει καλές & δυνατές συμμετοχές.
          Ίσως να μην υπάρχουν τα παλιά τρελά ποσοστά τηλεθέασης, αλλα ο διαγωνισμός συνεχίζει ακόμα να κινεί το ενδιαφέρον του κοινού στην Ελλάδα & να πουλάει. Και εφόσον η Eurovision φέρνει χρήμα, μια καλή θέση ή ακόμα καλύτερα μια διάκριση θα φέρει ακόμα περισσότερα (βλέπε χορηγούς & διαφημίσεις).
          Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιές είναι οι προσδοκίες του ΡΙΚ, αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεν έχει στείλει η Κύπρος και καμία αξιόλογη συμμετοχή εδώ και αρκετά χρόνια που να άξιζε κάτι καλύτερο. Ακόμα & το “La la love” με την Ήβη Αδάμου το 2012 που είχε τα φόντα να κάνει επιτυχία, καταστράφηκε πάνω στη σκηνή.

        3. @ Γιώργος. Γιατί άλλες είναι οι απαιτήσεις από μία χώρα που έχει μία πρωτιά, 8 συνεχόμενες θέσεις στη δεκάδα και μία κάποια μουσική σκηνή, από μία μικροσκοπική χώρα που με μόλις δύο 5ες θέσεις σε όλη της την ιστορία στον διαγωνισμό και ανύπαρκτη μουσική σκηνή.

          1. Η Κύπρος δεν πήγε στην Γιουροβίζιον Μάριε με την “ανύπαρκτη μουσική σκηνή της” . Πλήρωσε 10.000 ευρώ τον σύνθετη του Euphoria, βγήκε 22η και πανηγυρίζει. Εδώ ο Κοντόπουλος δεν κόστισε στην ΕΡΤ ούτε 1 ευρώ (δεν ξέρω και δεν με αφορά τί και αν πλήρωσε η Πανικ και έπεσαν να τον φάνε)

      3. O Kοντόπουλος επελέγη λόγω των πολλών καλών θέσεων που έχει φέρει στο διαγωνισμό, και της 3ης θέσης μόλις ένα χρόνο πριν. Δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τη συγκεκριμένη επιλογή, καταρχάς. Όταν όμως η ΕΡΤ διαπίστωσε ότι ο συνθέτης δεν έχει τη δεδομένη στιγμή μία αξιόλογη τριάδα τραγουδιών (γιατί ακόμα και αν το This is Love ήταν υποφερτό, τα άλλα δύο ήταν ανύπαρκτα) δεν εμμενεις στη φόρμουλα του τελικού με μόνο δικές του συνθέσεις. Εκεί υπάρχει ευθύνη.

        1. Κάνεις πάλι ένα τεράστιο λάθος. Δεν ήταν επιτυχίες του κοντόπουλου τα τραγούδια που υπογράφει σαν ΔΕΥΤΕΡΟΣ συνθέτης δηλαδή συμπληρωματικά του πρώτου. Αυτά που χρεώνεις σαν επιτυχίες δικές του , ήταν συνθέσεις του Philip kirkorof και το όνομα του κοντοπουλου ήταν δεύτερο και άρα συμπληρωματικό του βασικού συνθέτη. Οπότε ο Κοντόπουλος θα κριθεί για τα 3 τραγούδια που έδωσε το 2009 στο ρουβα, για τα 3 τραγούδια της Ντεμη το 2017 και για το τραγούδι του Αζερμπαϊτζάν του 2013 (βλέπεις είμαι αυστηρός αλλά δίκαιος). Όσον αφορά τη δεύτερη απευθείας ανάθεση σε συνθέτη , φυσικά και το συσχετίζω με τα τραγούδια που παρουσιασε στην ΕΡΤ το 2017. Παρουσιασε 2 ανύπαρκτα τραγούδια και ένα φτηνιαρικο (Αυτό που μας εκπροσώπησε δηλαδη και που ήταν δέκα σκάλες κατώτερο από το παρόμοιου ύφους τραγούδι της Cascada που είχε εκπροσωπήσει τη Γερμανία 4 χρόνια πριν και είχε επίσης πατώσει!!) αλλά η ΕΡΤ αφού του έχει τόση αγάπη έπρεπε έστω να πει “δεν είσαι σε φόρμα φέτος, γράψε και άλλα κομμάτια και συζητάμε για ανάθεση στο πρόσωπό σου του χρόνου”.

          1. Που ξέρεις καλέ μου άνθρωπε ποιός ήταν ο πρώτος και ο ποιός ο δεύτερος συνθέτης στις συμμετοχές με τον Κιρκόροφ; Αυτό που λέγεται είναι ότι τα τραγούδια είναι συνθέσεις του Κοντόπουλου και το όνομα του Κιρκόροφ μπαίνει μόνο λόγω των διασυνδεσεών του στις πρώην σοβιετικές χώρες.
            Αλλά ακόμα και αν ο Κοντόπουλος δεν είχε μισή συμμετοχή στη Eurovision, μιλάμε για έναν από τους εμπορικότερους συνθέτες των 20 τελευταίων χρόνων στη χώρα. Θα μπορούσε λοιπόν να του γίνει μία απευθείας ανάθεση, ακόμα και αν εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με εργολαβίες σε μόνο έναν συνθέτη, αλλά σε πιο ανοιχτό διαγωνισμό. Το ζήτημα είναι, ξαναλέω, ότι ακόκα και ένας άνθρωπος με στοιχειώδη επαφή με τον διαγωνισμό και τις σημερινές τάσεις του καταλάβαινε πέρσι ότι ο Κοντόπουλος δεν είχε υλικό τέτοιας δυναμικής για να τους γίνει απευθείας ανάθεση. Όταν όμως η εικόνα που έχει ο καθε Τσακνής για τη Eurovision είναι αυτή του 2003 και του 2004 με το Shake it, φυσικά και οι σούπες του Κοντόπουλου του φάνηκαν υπερεπαρκείς.

        2. Με την ίδια λογική, να γίνει άμεσα ανάθεση στο Νίκο Τερζή που συμμετείχε 3 φορές με την Ελλάδα και τις δύο από αυτές μας έβαλε ΤΡΙΑΔΑ (και χωρίς μπάτζετ εκατομμυρίων ευρώ). Επίσης να γίνει ανάθεση και σε Παντζη Επειδή μας έβαλε ΤΡΙΑΔΑ και όχι μια ανάθεση αλλά δύο. Υγ: αν ένας συνθέτης γράφει τραγουδαρες που μπορούν να καθηλώσουν την Ευρώπη, τότε μπορεί να φέρει ψηλή θέση ακόμα και όταν εκπροσωπεί μικρές χώρες όπως η Ελλάδα και ακόμα και όταν το μπάτζετ είναι μικρό. Με ανατολικές χώρες επιπέδου Ρωσία και μπάτζετ εκατομμυρίων, σχεδόν οποιαδήποτε θέση κάτω από τις 2 πρώτες τρελή επιτυχία δεν είναι… και ειδικά κάτι 7ες πχ είναι αποτυχία. Και φυσικά για να χρεωθείς και την οποία επιτυχία προσωπικά, πρέπει να είσαι ο βασικός συνθέτης ενός τραγουδιού και όχι η σύνθεση να συνυπογράφεται από δύο ή τρεις ή δεν ξέρω και γω πόσους. Σε κάθε περίπτωση είμαι κατά των απευθείας αναθέσεων και ειδικά οταν δεν υπάρχει η τραγουδάρα και η φωνάρα, τότε την θεωρώ και ευλόγως ύποπτη.

          1. Φίλε επειδή έχεις ένα περίεργο κόλλημα με τον Κοντόπουλο, η ΕΡΤ καλά έκανε και του έκανε ανάθεση. Ο Παντζής που αναφέρεις έχει πάει μια φορά στην Γιουροβίζιον πριν 10 χρόνια και ο Τερζής πριν 12.
            Ο Κοντόπουλος έχει φέρει μικρές χώρες όπως την Λευκορωσία 6η, το Αζερμπαιτζάν δεύτερο (μετά τον Κοντόπουλο δεν έχει ξανά δει 10άδα) και την Ρωσία πρώτη στο τελεβότινγκ (σαν βασικός συνθέτης και όχι σαν δεύτερος όπως αναφέρεις). Όποτε και η ΕΡΤ καλά έκανε και είπε “ο άνθρωπος έχει τόσες επιτυχίες, μας φέρνει χορηγούς και δεν πληρώνουμε φράγκο (ενώ το ΡΙΚ π.χ πλήρωσε τον G:Son 10.000 €) του κάνουμε ανάθεση”.

          2. @Truth_never_lies Δεν είναι η επιτυχία του Τερζή αυτή τη Κοντόπουλου τα 10 τελευταία χρόνια. Όταν ο Τερζής ήταν πρώτο εμπορικό όνομα ως συνθέτης, του έγινε απευθείας ανάθεση όπως θυμάσαι, το 2004. H ανάθεση στον Κοντόπουλο δεν ήταν σε καμία περίπτωση η αψυχολόγητη γελοιότητα με τους Argo, ως όνομα. To θέμα είναι ότι δεν μπορείς να κάνει τυφλά ανάθεση χωρίς να εξετάζεις τι ποιότητας υλικό έχει διαθέσιμο τη δεδομένη στιγμή ο συνθέτης.

  3. Ολοι ξερουμε κυριε Τσακνη οτι δεν σας αρεσει η eurovision και τα παρατραγουδα του 2016 και του 2017 τα προκαλεσατε εσεις με τις επιλογες σας και τις απευθειας αναθεσεις!Τις πραξεις σας δεν θα τις χαρακτηριζα λανθασμενες αλλα (βλαμενες) αφου ενας σωστος διευθυνον συμβουλος οταν εχει να αντιμετοπισει ενα σοβαρο θεσμο οπως η eurovision οπου τον παρακολουθει οπως ειπες χιλιαδες ανθρωποι ανα τον κοσμο θα επρεπε να ΜΗΝ κανεις αναθεσης αποφασηζοντας ΕΣΥ με τα δικα σου πιστευω ποιος θα ηταν ο καταληλοτερος για να μας εκπροσωπισει στην eurovision αλλα ο ιδιος ο ελληνικος λαος που εψει αποψη και γνωμη!ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΤ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ! ΜΠΟΡΕΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ EUROVISION ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΥΨΗΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ .

  4. Ασφαλώς και όλοι έχουν δικαίωμα στο λάθος. Και σε δεύτερο αν λάχει. Παραλίγο να τριτώσει βέβαια. Ήταν έτοιμος να το ξαναδώσει εργολαβία στην ίδια εταιρεία με τον ίδιο χορηγό. Τον πρόλαβαν οι εξελίξεις του καλοκαιριού που τον οδήγησαν σε παραίτηση.

  5. Το μείζον ερώτημα βέβαια για τον κύριο Τσακνή είναι γιατί επέλεξε και επέμεινε να επιληφθεί ο ίδιος προσωπικά το ζήτημα της Eurovision και τις δύο χρονιές, ενώ εκ του ρόλου του Προέδρου της ΕΡΤ δεν απορρέει καμία τέτοια υποχρέωση, όταν – όπως ο ίδιος πολλές φορές έχει δηλώσει- ούτε γνωρίζει το θέμα, ούτε του αρέσει ο θεσμός, ούτε τον καλύπτει ιδεολογικά και αισθητικά.
    Το όλο αποτυχημένο αποτέλεσμα ξεκινά από αυτή τη δική του αψυχολόγητη εμμονή.

  6. Σε μουσική Γιάννη Φρασερη κυκλοφόρησε σήμερα το τραγουδι “Βασίλισσα” με το οποίο και η Ελένη φουρειρα ήθελε να μας εκπροσωπήσει φέτος. Το τραγούδι είναι του συνθέτη που ανέφερα και ειναι πρώτη εκτέλεση γιατί κάτι τρολς εδώ μέσα έλεγαν ότι είναι επανεκτέλεση. Εδώ το κομμάτι: https://youtu.be/j38oAewmWEA

    1. Καλά εσύ παραπάνω δεν έλεγες ότι είσαι ¨κατά των απευθείας αναθέσεων”; η Φουρέιρα γιατί δεν πήγε σε επιλογή;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.