Γαλλία-Απολογισμός από τον τελικό του Destination Eurovision

Γαλλία-Απολογισμός από τον τελικό του Destination Eurovision

Ο φετινός εθνικός τελικός της Γαλλίας Destination Eurovision αποτελεί πλέον παρελθόν αφήνοντας ωστόσο τις καλύτερες εντυπώσεις. Τραγούδια υψηλού επιπέδου, θεαματικές παρουσιάσεις των συμμετοχών και καλλιτέχνες που ξεχώρισαν με την ενέργειά τους. Δεν είναι και λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ίσως ο τελικός να ήταν εφάμιλλος του Melodifestivalen, τον εθνικό τελικό της Σουηδίας. Μεγάλοι νικητές, όπως σας ενημερώσαμε και στο χθεσινό άρθρο μας, οι Madame Monsieur με το τραγούδι για την μικρή Mercy. Πάμε όμως να δούμε αν οι Γάλλοι τηλεθεατές ανταποκρίθηκαν και συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν το λαμπερό σόου.

Σύμφωνα με την France 2 1.8 εκατομμύρια παρακολούθησαν τον μεγάλο τελικό, το οποίο μεταφράζεται σε 8,9% μερίδιο τηλεθέασης. Οι Γάλλοι δεν τίμησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανάδειξη του εκπροσώπου τους στην Eurovision καθώς ο δεύτερος ημιτελικός είχε μερίδιο τηλεθέασης 10.9% ενώ ο πρώτος ημιτελικός πάνω από 12%. Συγκεκριμένα 253.000 λιγότεροι τηλεθεατές συντονίστηκαν στο χθεσινό σόου σε σχέση με τον δεύτερο ημιτελικό. Το Destination Eurovision έπεσε από την τρίτη στην τέταρτη θέση σε σχέση με το πιο δημοφιλές πρόγραμμα το βράδυ του Σαββάτου.

Στο γαλλικό itunes chart έχουμε τα εξής αποτελέσματα:

1. Madame Monsieur-Mercy

22. Emmy Liyana-OK ou Ko

23. Lisandro Cuxi-Eva

28. Malo-Ciao

37. Igit-Lisboa Jerusalem

42. Max Cinnamon-Ailleurs

Ο Nassi δεν βρίσκεται πλέον στο top 100 ενώ ο Louka δεν είχε φτάσει καθόλου. Μπορεί οι Γάλλοι να μην έδωσαν την καλύτερη δυνατή τηλεθέαση στο τηλεοπτικό πρόγραμμα ωστόσο βλέπουμε ότι έχουν ξεχωρίσει οι συμμετοχές όπου έκαναν περισσότερη εντύπωση.

 

 

7 σκέψεις για το “Γαλλία-Απολογισμός από τον τελικό του Destination Eurovision

  1. Πραγματικά οι Γάλλοι έκαναν έναν εύκολο τελικό παραπάνω από αξιοπρεπή. Ένιωσα κλίμα Eurovision. Σε αυτό τους βγάζω το καπέλο!

  2. Που τις είδατε τις καλύτερες εντυπώσεις και τα τραγούδια υψηλού επιπέδου, πραγματικά απορώ. Συμμετοχές σαφώς κατώτερες απο αυτές που παρουσίασε η Γαλλία τα δύο προηγούμενα χρόνια, σοβαρά φωνητικά ζητήματα τουλάχιστον στους μισούς από τους οκτώ φιναλίστ (συμπεριλαμβανομένων και των νικητών), γιουροβιζιονικά κλισέ στο στήσιμο των συμμετοχών όσο εκεί που δεν παίρνει (παιδικά ορνιθοσκαλίσματα, μαριονέτες, σωσίες, νεαροί που πιάνουν τον καβάλο τους παριστάνοντας τον Μάικλ Τζάκσον κτλ). Δεν είναι τυχαίο ότι το τηλεοπτικό κοινό τους γύρισε την πλάτη, ούτε ότι κανένα τραγούδι δεν μπόρεσε να “σαρώσει” τις ξένες επιτροπές.

    Χαίρομαι που η Γαλλία επιχείρησε κάτι τέτοιο, αλλά από μια χώρα των big5 θα έπρεπε να δούμε πολύ καλύτερα πράγματα τόσο σε επίπεδο παραγωγής (σοβαρά, ήταν σκηνοθετικά πλάνα αυτα;) όσο και σε επίπεδο μουσικής. Προς το παρόν θεωρώ ότι ακόμα και χώρες όπως η Ισπανία και η Ουγγαρία έχουν πολύ καλύτερο υλικό στους δικούς τους τελικούς.

    1. Σε σχέση με τις 2 προηγούμενες χρονιές που είχαν καλά τραγούδια αλλά δεν παρουσιάστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην σκηνή της Eurovision, μια χαρά ήταν αυτό το σόου κι αρκετά θεαματικό..πάντα υπάρχει χρόνος για βελτίωση αλλά οι Γάλλοι φέτος αποφάσισαν να κάνουν έναν τελικό της προκοπής (μην ξεχνάμε τι παρουσίαζαν τόσα χρόνια)..άλλες χώρες με μεγάλη μουσική βιομηχανία Ην. Βασίλειο πχ παρουσιάζουν πολύ κατώτερα πράγματα..για πρώτη φορά ήταν πολύ καλό και περιμένουμε να δούμε αν θα συνεχιστεί κι αν το βελτιώσουν..όσον αφορά τα τραγούδια φυσικά και σεβαστή η γνώμη σου αλλά οι περισσότεροι θεωρούν ότι τα τραγούδια ήταν μια χαρά, όπως κι εγώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.