Ιταλία: Ο Mahmood ο μεγάλος νικητής του φεστιβάλ Sanremo 2019 με το Soldi – Είπε ναι στην Eurovision

Ιταλία: Ο Mahmood ο μεγάλος νικητής του φεστιβάλ Sanremo 2019 με το Soldi – Είπε ναι στην Eurovision

Ολοκληρώθηκε προ ολίγου, στο Teatro Ariston του Sanremo το 69ο μουσικό φεστιβάλ του Sanremo όπου μεταξύ 24 διαγωνιζομένων μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Mahmood με το τραγούδι Soldi. Απόψε οι 24 διαγωνιζόμενοι ερμήνευσαν για τελευταία φορά τα κομμάτια τους, παρακάτω μπορείτε να δείτε τις ερμηνείες τους:

  1. Daniele Silvestri – “Argentovivo”
  2. Anna Tatangelo – “Le nostre anime di notte”
  3. Ghemon – “Rose viola”
  4. Negrita – “I ragazzi stanno bene”
  5. Ultimo – “I tuoi particolari”
  6. Nek – “Mi farò trovare pronto”
  7. Loredana Berté – “Cosa ti aspetti da me”
  8. Francesco Renga – “Aspetto che torni”
  9. Mahmood – “Soldi”
  10. Ex-Otago – “Sola una canzone”
  11. Il Volo – “Musica che resta”
  12. Paola Turci – “L’ultimo ostacolo”
  13. The Zen Circus – “L’amore è una dittatura”
  14. Patty Pravo ft. Briga – “Un po’ come la vita”
  15. Arisa – “Mi sento bene”
  16. Irama – “La ragazza col cuore di latta”
  17. Achille Lauro – “Rolls Royce”
  18. Nino D’Angelo & Livio Cori – “Un’altra luce”
  19. Federica Carta & Shade – “Senza farlo apposta”
  20. Simone Cristicchi – “Abbi cura di me”
  21. Enrico Nigiotti – “Nonno Hollywood”
  22. Boomdabash – “Per un milione”
  23. Einar – “Parole nuove”
  24. Motta – “Dov’e l’Italia”

Στην αποψινή βραδιά όπου παρουσιαστές ήταν οι Claudio Bisio, Virginia Raffaele και Claudio Baglioni, η βαθμολογία καθορίστηκε ως εξής: 50% από το televoting, 30% από την επιτροπή του τύπου, και κατά 20% από την επιτροπή των ειδικών που  αποτελούταν από τους εξής: Mauro Pagani , Ferzan Özpetek, Camila Raznovich, Claudia Pandolfi, Elena Sofia Ricci, Beppe Severgnini, Serena Dandini και Joe Bastianich. Η σημερινή βαθμολογία συνυπολογίστηκε με της βαθμολογίες των προγούμενων ημερών και από την συνολική βαθμολογία οι πρώτοι 3 προκρίθηκαν στον super τελικό, οι οποίοι ήταν οι παρακάτω:

  1. Ultimo – “I tuoi particolari”
  2. Mahmood – “Soldi”
  3. Il Volo – “Musica che resta”

Σε  αυτό το στάδιο ξεκίνησε ένας νέος γύρος ψηφοφορίας για να προκύψει ο μεγάλος νικητής του φεστιβάλ. Τα αποτελέσματα εδώ καθορίστηκαν ως εξής: 40% από το televoting, 30% από την επιτροπή του τύπου και 30% από την δημοσκοπική επιτροπή. Μεγάλος νικητής σε αυτή την κατηγορία αναδείχθηκε ο Mahmood. Η συνολική κατάταξη του φεστιβάλ είναι η παρακάτω:

  1. Mahmood – “Soldi”
  2. Ultimo – “I tuoi particolari”
  3. Il Volo – “Musica che resta”
  4. Loredana Berté – “Cosa ti aspetti da me”
  5. Simone Cristicchi – “Abbi cura di me”
  6. Daniele Silvestri – “Argentovivo”
  7. Irama – “La ragazza col cuore di latta”
  8. Arisa – “Mi sento bene”
  9. Achille Lauro – “Rolls Royce”
  10. Enrico Nigiotti – “Nonno Hollywood”
  11. Boomdabash – “Per un milione”
  12. Ghemon – “Rose viola”
  13. Ex-Otago – “Sola una canzone”
  14. Motta – “Dov’e l’Italia”
  15. Francesco Renga – “Aspetto che torni”
  16. Paola Turci – “L’ultimo ostacolo”
  17. The Zen Circus – “L’amore è una dittatura”
  18. Federica Carta & Shade – “Senza farlo apposta”
  19. Nek – “Mi farò trovare pronto”
  20. Negrita – “I ragazzi stanno bene”
  21. Patty Pravo ft. Briga – “Un po’ come la vita”
  22. Anna Tatangelo – “Le nostre anime di notte”
  23. Einar – “Parole nuove”
  24. Nino D’Angelo & Livio Cori – “Un’altra luce”

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την ερμηνεία του από τον τελικό αλλά και το videoclip της συμμετοχής του.

O Mahmood (Alessandro Mahmood το πλήρες όνομα του), είναι γεννημένος το 1992 στο Μιλάνο από Αιγύπτιο πατέρα, ενώ η μητέρα του είναι από την Σαρδηνία. Έγινε γνωστός στην Ιταλία μετά την συμμετοχή του στο Ιταλικό X-Factor, ενώ συμμετείχε στο Sanremo Giovani το 2016, ενώ φέτος κυκλοφόρησε και το πρώτο του album.

Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να τονιστεί ότι δεν είναι σίγουρο ότι ο Mahmood θα είναι ο καλλιτέχνης που θα εκπροσωπήσει την Ιταλία στην Eurovision, καθώς ο νικητής του φεστιβάλ του Sanremo δεν δεσμεύεται να εκπροσωπήσει την Ιταλία στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό του τραγουδιού. Από το 2011 που επέστρεψε η Ιταλία στον διαγωνισμό μάλιστα, σε 4 περιπτώσεις ο εκπρόσωπος της Ιταλίας ήταν διαφορετικός από τον νικητή του φεστιβάλ (2011, 2012, 2014, 2016). Μόλις έχουμε νεώτερα θα σας ενημερώσουμε με νέο άρθρο. Πως σας φάνηκαν τα αποψινά αποτελέσματα; Θα θέλατε να δείτε τον Mahmood στην Eurovision με το  Soldi ;

[UPDATE] Στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε το τέλος του φεστιβάλ ο Mahmood, σε ερώτηση δημοσιογράφων ο Mahmood επιβεβαίωσε πως θέλει να πάει στην Eurovision, ενώ επιβεβαιώθηκε απο τον επίσημο λογαριασμό της  Eurovision στο twitter. Οπότε εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, ο Mahmood με το Soldi θα ταξιδέψει στο Τελ Αβιβ εκπροσωπόντας την Ιταλία στον 64ο διαγωνισμό της Eurovision.

14 σκέψεις για το “Ιταλία: Ο Mahmood ο μεγάλος νικητής του φεστιβάλ Sanremo 2019 με το Soldi – Είπε ναι στην Eurovision

  1. Καταπληκτικό αποτέλεσμα.Ήταν ένα τραγούδι που μου άρεσε από την αρχή, κυρίως διότι ο Mahmood (μαζί με την Loredana Berte, τον Daniele Silvestri και τον Simone Christicchi) ήταν από τους πολύ λίγους που τραγούδησε βιωματικά και όσα τραγουδούσε τα τραγουδούσε με την ψυχή του και τα εννοούσε, τα μετέδιδε. Μπράβο του και μακάρι να πάει στη Eurovision για την Ιταλία.

  2. Την στουντιο βερσιον στο βιντεο κλιπ την βρισκω καλη και με ενα καποιο ενδιαφερον. Συγχρονος ηχος, μοντερνο ακουσμα. Δεν τρελαθηκα καθως κατανταει λιγο μονοτονο και ειναι φλατ χωρις καποια κορυφωση αλλα δεν με χαλαει κιολας. Live οπως παρουσιαστηκε στο Σαν Ρεμο με χαλαει γιατι πρωτον δεν με ικανοποιησε ψωνητικα ο τραγουδιστης και δευτερον ειναι ενα συγχρονο κομματι με συγχρονη ενορχηστρωση που δεν του παει και δεν το αναδεικνυει η ζωντανη λαιβ ορχηστρα. Στην Γιουροβιζιον θα ειναι πλειμπακ η μουσικη και με μια καλη σκηνικη παρουσια και καλυτερα φωνητικα ισως με κερδισει περισσοτερα. Σιγουρα παντως καποιες αλλες συμμετοχες μου αρεσαν περισσοτερο.

  3. Ένα βαρετό, αδιάφορο, επίπεδο πράγμα που επιβλήθηκε ως νικητής με το ζόρι από την επιτροπή, αφού στον κόσμο πήρε μόλις το 14% των ψήφων, έναντι του σχεδόν 50% του πρώτου. Ποιόν εκπροσωπεί εν τέλει αυτό στην Ιταλία;

  4. Πολύ σημερινό τραγούδι, μοντέρνο που θα ευνοηθεί κι από την ατμόσφαιρα που θα επικρατεί στο Ισραήλ. Μπορεί και να κερδίσει στο τέλος. Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι, αλλά νομίζω θα “μιλήσει” στο τέλος.

  5. Για να πάρει μόλις το 14% των ψήφων του κοινού στον τελευταίο γύρο, σημαίνει ότι ήταν πολύ μακριά από την τριάδα στον προηγούμενο γύρο. Κάτι που εξηγεί την έκρηξη του κοινού όταν ανακοινώθηκε πως η Loredana ήταν 4η και ο Simone 5ος. Η λέξη «μαγειρέματα» έλαβε καινούρια σημασία καθώς οι επιτροπές πρέπει να έδωσαν πάνω από 60% σε ένα άφωνο παιδαρέλι με ελάχιστο σκηνικό εκτόπισμα.

    Φυσικά το τραγούδι αυτό καθαυτό είναι καλύτερο από αυτά που έχουν στείλει μέχρι στιγμής άλλες χώρες γιατί γενικώς το επίπεδο του Σαν Ρέμο είναι πολύ υψηλότερο. Η επιλογή ενός δίγλωσσου τραγουδιού από τις επιτροπές στέλνει ένα μήνυμα πολυ-πολιτισμικότητας στην ιταλική κυβέρνηση. Ταυτόχρονα ένα μήνυμα αποδοχής της ραπ και των περισσότερο εμπορικών ακουσμάτων που κυριαρχούν στα ιταλικά charts από τον θεσμό του San Remo. Και όπως συνήθως συμβαίνει με τραγούδια αυτού του είδους, το live είναι πολύ κατώτερο από τη βερσιόν του τραγουδιού που θα ακουστεί στα ραδιόφωνα.

  6. Το Σαν Ρέμο δεν είναι εθνικός τελικός για την Γιουροβίζιον, είναι φεστιβάλ τραγουδιού. Και δεν νοείται σοβαρό φεστιβάλ χωρίς κριτική επιτροπή. Το τελεβότινγκ στο Σαν Ρεμο έχει δυναμική της τάξεως του 40% στην επιλογή του νικητή και 60% έχουν μαζί οι άλλες 2 επιτροπές. Αν ήταν τελικός για την γιουροβίζιον να καταλάβαινα όσους λένε για 100% τελέβοτινγκ και να είναι αποκλειστικά επιλογή του κοινού τι θα ήθελαν να τους εκπροσωπήσει ως χώρα. Η επιτροπή συνήθως διασφαλίζει οτί, κομμάτια με ποιότητα και “καλλιτεχνικότητα” που δεν μπορούν να εκτιμηθούν από τον μέσο θεατή, θα αναγνωριστει η αξια τους. Δεν συνέβη κάτι τέτοιο φέτος στο Σαν Ρεμο αλλά γενικά αυτός είναι ή θα έπρεπε να είναι ο σκοπός των επιτροπών.

    Όπως και να έχει εμένα οι επιτροπές δεν με πείθουν για την αντικειμενικότητα τους και την αξιοπιστία τους και είναι πάμπολλα τα παραδείγματα σε διαγωνισμούς, εθνικούς τελικούς, Γιουροβίζιον κ.α Αν μπορούσαν να με πείσουν γι αυτά ίσως να τις έβλεπα με άλλο μάτι αλλά συνεχώς επιβεβαιώνουν εξώφθαλμα την έλλειψη των παραπάνω προαπαιτούμενων.

    1. To televoting έχει 50% στο Σαν Ρέμο, όχι 40%. Από κει και πέρα το θέμα είναι ποιους βάζουν στις επιτροπές. Από τους 8 της επιτροπής των “ειδικών”, οι μισοί ήταν δημοσιογράφοι, τρεις ήταν από τον χώρο του σινεμά και μόνο ένας από τον χώρο της μουσικής. Και η επιτροπή του τύπου είναι εξ ολοκλήρου δημοσιογράφοι. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο ο συγκεκριμένος κλάδος να έχει τόσο μεγάλο βάρος στο τελικό αποτέλεσμα.

  7. Χωρίς να είναι κάτι το σπουδαίο, το τραγούδι “επικοινωνεί” με τον κοινό και live άλλα και απο τους δέκτες! Τα κλαπ-κλαπ, οσο παιδικό και αν φαίνεται, τόσο πιασαρικο είναι!
    Και του δίνει πόντους!

    Όσο θα περνάει ο καιρός, θα γιγαντώνεται και θα αρέσει το τραγούδι! Για την ώρα ( παρα πολυ νωρις) δεν έχουμε ακούσει τίποτε το σπουδαίο…

    Οχι οτι αυτό είναι, αλλά έχει μια υπόγεια δυναμική, που θα φανεί στο τέλος πιστεύω! Τα πάντα θα φανούν στη σκηνή. Μου αρέσει περισσότερο ως άκουσμα από το περσινό, άλλα είδατε που έφτασε πέρσι; Για αυτό, μην προδικάζεται τίποτε…Και ο μικρός έχει και φάτσα τηλεοπτική…

  8. Επίσημα αποτελέσματα Σαν Ρέμο: Στον πρώτο γύρο ο Mahmood ήταν μόλις έβδομος στους 24 με 3,5% στο televoting, αλλά οι δύο επιτροπές τον κατέταξαν στην ρπώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα. Ο Ultimo ήταν πρώτος στο televoting με 19,2%, οι Il Volo δεύτεροι με 17,6%, η Loredana τρίτη με 9,5%.

    https://www.eurofestivalnews.com/2019/02/10/sanremo-2019-i-risultati-completi-di-televoto-e-giurie/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.