Πάνω από 180 εκατομμύρια οι τηλεθεατές για την Eurovision 2017.

Ο Διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision , το μεγαλύτερο σε διάρκεια ζωής, ετήσιο τηλεοπτικό μουσικό πρόγραμμα στον κόσμο, συγκέντρωσε συνολικά 180 εκατομμύρια θεατές το 2017. Και οι τρεις βραδιές του διαγωνισμού στο Κίεβο, 9,11,και 13 Μαϊου συγκέντρωσαν περίπου 182 εκαττομύρια από 42 χώρες. Το συνολικό νούμερο ήταν σχετικά χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι, μιας και η Ρωσία δεν μετέδωσε τον διαγωνισμό ως συνέπεια της αποχώρησης της από την φετινή διοργάνωση.

O φετινός διαγωνισμός πέτυχε μια μέση τηλεθέαση της τάξης του 36,2% , στα ίδια επίπεδα με το 2016 και σε κάθε περίπτωση διπλάσια από την μέση τηλεθέαση της κύριας τηλεοπτικής ζώνης (15,8%) για ομοειδή κανάλια

Επιπροσθέτως, ο αριθμός που παρακολούθησε διαδικτυακά ζωντανά τον διαγωνισμό διπλασιάστηκε σε σχέση με το 2016. Οι ζωντανές συνδέσεις στο επίσημο κανάλι του διαγωνισμού στο  Youtube έφτασαν  τα 6 εκατμμύρια σε 233 επικράτειες και για τις 3 βραδιές, ενώ άγγιξαν τα 8,5 εκατομμύρια τα αιτήματα σύνδεσης. ο συνολικός αριθμός ήταν διπλάσιος από το 2016.

 

Η νικήτρια Πορτογαλία σημείωσε μια τηλεθέαση της τάξης του 32,5% στο σύνολο ενώ η δεύτερη Βουλγαρία σημείωσε την ψηλότερη ιστορικά τηλεθέαση, με ποσοστό 39,4% επί του συνόλου της εθνικής τηλεθέασης. Η Ιταλία επίσης με 3,6 εκατομμύρια θεατές σημείωσε τα μεγαλύτερα ποσοστά της από την μέρα που επανήλθε στον διαγωνισμό (2011) και μια αύξηση 15% συγκριτικά με το 2016.

Η Γερμανία είδε για 8η συνεχή φορά τα ψηλότερα ποσοστά μέσης τηλεθέασης (7,8 εκατομμύρια) ενώ στην διοργανώτρια χώρα, Ουκρανία, 1,5 εκατομμύριο τηλεθεατές παρακολούθησαν τον μεγάλο τελικό σημειώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επί του συνόλου από το 2009 με 18,8%. Η Ισλανδία για άλλη μια φορά κράτησε τα ηνεία της τηλεθέασης με ποσοστό 98% παρά τον τρίτο συνεχόμενο αποκλεισμό της από τον τελικό.

Ο διαγωνισμός ωστόσο φαίνεται να απολαμβάνει τα μεγαλύτερα ποσοστά του στις νεότερες ηλικίες. Ειδικότερα, κατα μέσο όρο σημείωσε ένα ποσοστό τηλεθέασης 42,9% στις ηλικίες 15-24 σε 42 χώρες, 4 φορές πιο πάνω από το μέση τηλεθέαση στις ηλικίες αυτές (11,0%). Τέσσερεις υψηλότερο ήταν και το ποσοστό στις παιδικές ηλικίες 4-15 (34,8%  / 8,7% μέση τηλεθέαση) και στους νέους ενήλικες ηλικίας 25-34 ετών ( 38,3% / 10,4% που είναι η μέση τηλεθέαση)

Η βραδιά του μεγάλου τελικού μεταδόθηκε και από 19 συνολικά ραδιοφωνικούς σταθμούς μέλη της EBU.

Δείτε μερικά από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα του φετινού διαγωνισμού:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *