Ο Jon Ola Sand σε σχέση με τις πολιτικές ψήφους και το σύστημα ψηφοφορίας

Ο Executive Supervisor της Eurovision Jon Ola Sand έδωσε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης σε ολλανδικά μέσα για τον αγαπημένο μας διαγωνισμό κι ανάμεσα σε άλλα μίλησε για τις χώρες που παραδοσιακά αλληλοψηφίζονται ή αγνοούν επιδεικτικά η μία την άλλη.

Σε ερώτηση σχετικά με τις σχέσεις Αρμενίας κι Αζερμπαϊτζάν και τις τελευταίες θέσεις που δίνουν τα μέλη της επιτροπής των δύο χωρών απάντησε:

Αυτό δεν είναι πράγματι καλό, αλλά τι πρέπει να κάνουμε; Να διώξουμε αυτέ τις χώρες; Όχι, είμαστε ήδη υπερήφανοι που βρίσκονται στην ίδια σκηνή, θέλουμε να τις διατηρήσουμε και ελπίζουμε να αλλάξουμε ξανά την κατάσταση. Στην πραγματικότητα, έχουμε συχνά σκεφτεί μια διαφορετική βαθμολογία τα τελευταία χρόνια, 25 τοις εκατό για την κριτική επιτροπή και 75 τοις εκατό για το κοινό, για παράδειγμα. Ή αντιστρόφως. Αλλά πιστεύουμε ότι η σημερινή διανομή πενήντα πενήντα είναι η καλύτερη και πλέον δεν αναγνωρίζεις εύκολα τον νικητή, όπως παλιότερα.

Για την ανταλλαγή ψήφων από τις Βαλκανικές χώρες είπε:

Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν πολιτισμικές και μουσικές διαφορές μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Νομίζω ότι αυτή η μη ισορροπημένη κατανομή έχει αντισταθμιστεί από την επανεισαγωγή επιτροπών ειδικών.

Σε ερώτηση σχετικά με τις μεγαλύτερες αλλαγές τα πρόσφατα χρόνια δήλωσε:

Η κατάργηση της ζωντανής ορχήστρας ήταν σημαντική. Αυτό δημιούργησε χώρο για περισσότερους συμμετέχοντες. Η οργάνωση ενός σόου με 41 χώρες, με ζωντανή ορχήστρα, είναι υπερβολικά πολύπλοκη. Μια άλλη σημαντική αλλαγή: η επιστροφή της κριτικής επιτροπής επαγγελματιών. Τώρα που υπάρχουν πάλι επιτροπές, η πορεία των τραγουδιστών που είναι γαλοπούλες στη σκηνή έχει τελειώσει. Η μουσική είναι και πάλι πιο σημαντική. Η είσοδος των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης ήταν επίσης σημαντική. Έφεραν νέα ζωή, το πήραν πολύ σοβαρά

.

Τέλος τι διαφορετικό θα έχει η φετινή διοργάνωση;

Νομίζω ότι θα είναι μια μεγάλη, δημιουργική, εξελιγμένη παραγωγή. Ως χώρα που έχει επινοήσει το τηλεοπτικό σόου The Voice, η Ολλανδία έχει φυσικά και την φήμη για να το υποστηρίξει. Είναι ευκολότερο να δουλεύουμε εδώ απ ‘ότι, για παράδειγμα, στην Ουκρανία το 2017. Ήταν επίσης ένα πολύ ωραίο σόου, αλλά υπήρχε λιγότερη εμπειρία σε μεγάλες ζωντανές εμφανίσεις.

Μπορείτε να διαβάσετε όλη την συνέντευξη εδώ.

Συμφωνείτε ότι η παρουσία των επιτροπών έχει φτάσει τον διαγωνισμό σε άλλο επίπεδο ή νομίζετε ότι ο ρόλος τους πρέπει να περιοριστεί;

Πηγή: AD.nl

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.